Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Rydickkel

2012.05.21. 16:43 cu2

Hány éves vagy?

Barbi után már félve mondom, hogy 29 :)

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Dolgozom 1000-rel, WoW-ozok, animét nézek, evés-alvás luxus :)

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Bátyám mutatta meg nekem és érdekesnek találtam

Mióta játszol?

Hűűű, még S2-n játszottam, de utána volt egy elég nagy kihagyás, és most tértem vissza az s7-re

Miért pont a Dél Csillagában játszol?

S2-s időszakból emlékeztem rájuk, ezért hozzájuk jelentkeztem, miután "kinőttem" az Academyből.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Inkább a fantasyt részesítem előnyben, de természetesen a klasszikusok megvoltak nekem is (Star Wars, Dűne, Star Gate SG1...)
játék: Star Craft 1, Space Rangers 1-2

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Élet alap logikájára épül és az ember megmérettetheti magát, hogy mennyire képes fejlődni

Mi tetszik legkevésbé?

Sosincs elég nyersim :)

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Még S2-n a kezdő bolygóim a térkép közepén voltak (ha jól emlékszem 3), de a többi a térkép legszélén, még véletlen se tudjak segíteni azokon :)

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Változó 1-2 óra a minimum, de ha valami fontos dolgot akarok csinálni, akkor több is lehet

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Hanyadiknak foglaltam el.

Melyik a kedvenc hajód?

Nemesis, mert sosem volt nekem anno

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

S2 - Rydick és akkor még az Exolonban

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

békés inkább, a hadászatot másra hagyom

Mi az, ami motivál a játékban, mi a "végső célod"? Zanda legyőzése számít egyáltalán, vagy csak a minél jobb saját/szövi helyezés, esetleg a tökéletes gazdaság megépítése a saját képességeidtől függően (stb...), mi hajt előre?

helyezés, esetleg a tökéletes gazdaság megépítése a saját képességeidtől függően (stb...), mi hajt előre? Kíváncsi vagyok, hogy mennyire tudom felfejleszteni a birodalmamat.

Sokszor elhangzik, érdemi vitát lezáró végső közhelyként, hogy "ez csak egy játék". Mennyiben gondolod ezt igaznak magadra és a Zandagortra nézve?

Teljes mértékben csak játéknak/kikapcsolódásnak tekintem.

Szerinted hogy lehetne még több játékost toborozni, illetve azt elérni, hogy a regisztráltak ne töröljék magukat?

Hát igazából ez a játék nem a "kicsiknek" készült, mert ők a logikáját, a türelmes fejlődést nem szeretik. Sajnos azt kell mondanom, hogy akit nem köt le az ilyen jellegű játék azt nem is lehet megfogni. Én inkább a képeken illetve azon változtatnék, hogy az egér vissza gombjával ne egy másik honlapra menjen át (marha idegesítő)

Szerinted mire "gondol" Zandagort, mielőtt megtámadja az embereket?

Barbi frappáns válasza után elég nehéz mit mondani :)
Gyertek drágaszágok, gyeeertek

Használod a fórumot, olvasod a blogot, esetleg mit változatnál rajta? Ha nem (használod/olvasod), miért nem?

Általában magamban játszom, mivel munkaidőben potyázom, de ha valamit nem tudok, akkor szoktam használni.

Látnád-e értelmét valamilyen szkennernek? (Ahol szövegesen is megjelenne a szövetséged területén áthaladó ellenséges flotta)

Látnám értelmét, mert elméletileg a hírszerző kp-nak ez is a feladata lenne.

Milyen más játékokkal játszol?

Mostanság inkább WoW, de Wot, Aion, Spaceragers 2 is

Melyik a kedvenc bolygótípusod és miért?

Mindegyik az, mert minden típusra van elképzelésem, hogy ott mit fogok termelni

Mivel dobnád fel a galaxis egyhangúságát? (mármint azt, hogy csak bolygók vannak)

Játékosok közti kereskedelemmel.

Milyen kérdésre válaszoltál volna szívesen, amit nem tettem fel? Válaszold is meg!

Barbiéra (Mennyi időt szántál a kérdések megválaszolására?)
31 perc

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

És te bevállalnád?

Szólj hozzá!

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr434529939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása