Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Barbival

2012.05.14. 13:04 cu2

Hány éves vagy?

17

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Alszok, eszek, iszok, suliba járok (közép), sakkozok, színjátszózok, filmet nézek, rubik kockázok, tanulok, gépezek (lásd 21. kérdés), hápogok, bummogok

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Egy másik űr stratégiai játék (galacticax) fórumán írt valaki az oldalalról unatkoztam szóval megnéztem.

Mióta játszol?

S3 végén regisztráltam de akkor pár perc alatt nem fogott meg a dolog. Később s4 elején egyik ismerősöm hívott (szintén gal6ról) akkor elkezdett jobban érdekelni.

Miért pont az OPNI-ban játszol?

Mert gyogyós vagyok. Amúgy meg server elején skopi hívott én meg jöttem.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Persze hogy szeretem.
Film: Stargate (összes kivéve Universe , az annyira nem jött be) , Starwars, Negyedik
Játék: Zandagort *-*, gal6, starcraft
Kimondottan sci-fi könyvet bele gondolva nem is nagyon olvastam Édenbe (Stanisław Lem) és A Dűnébe (Frank Herbert) kezdem bele de hamar meguntam.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

A közösség, külön szövetségi és közös chat.

Mi tetszik legkevésbé?

A szine :D

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Talán amikor OHSel próbáltam bolygót foglalni... Fél óra szenvedés után Alice megkérdezte mivel ütöm a bogyit...

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Magával a játék részével 1-6 órát + ha van időm még picit irogatok chaten.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Mindig arról amit foglaláskor csinálok vagy ami akkor eszembe jut, vagy ha éppen semmi nem jut eszembe akkor kérdezek valakit . Bár már kezdek belekeveredni és fogy az ötlet, szóval újonan már a bolygók fajtája és mérete is szerepel a névben.
pl.:
CocaCola - kolát ittam (bár ilyen nével akár lehetne már 3 bogyim is)
CapsLock - bekapcsolodott a caps lock amikor írtam be a nevet.
NemTom - Alicet kérdezetem hogy mi legyen az új bogyi neve.

Melyik a kedvenc hajód?

szondaaa*-* mert a nevéből kitudom találni hogy mire való.

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

s3(vége felé, kb csak beregeltem és már léptem is) Arythos - gondolom magányos farkas
s4 Barbi - IAA Alapítvány
s6 Barbi (szintén a vége) - magányos kacsa - The Holy Roman Empire - Káosz Rend
s7 Barbi Akadémia - OPNI*-*

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Békésen fejlődő (de titokban az egész galaxist leigázó ]:))

Mi az, ami motivál a játékban, mi a "végső célod"? Zanda legyőzése számít egyáltalán, vagy csak a minél jobb saját/szövi helyezés, esetleg a tökéletes gazdaság megépítése a saját képességeidtől függően (stb...), mi hajt előre?

Eleinte csak unalom űzés, csak akkor foglalkoztam vele ha unatkoztam. Aztán egy ideje már kb minden ami meglett említve kérdésben. Helyezés, zanda legyőzése, jó gazdaság.

Sokszor elhangzik, érdemi vitát lezáró végső közhelyként, hogy "ez csak egy játék". Mennyiben gondolod ezt igaznak magadra és a Zandagortra nézve?

Ha valamivel sokat foglalkozunk akkor az fontos lesz ha meg valami fontos akkor már nem csak egy sima játék. Persze nem veszem halál komolyan és nem eszek meg senkit vacsira ha valaki bántja a bogyiimat de nem is ugrálok örömömben.

Szerinted hogy lehetne még több játékost toborozni, illetve azt elérni, hogy a regisztráltak ne töröljék magukat?

Nem tudom, szebb színekkel xD

Szerinted mire "gondol" Zandagort, mielőtt megtámadja az embereket?

FRISS HUUSSS

Használod a fórumot, olvasod a blogot, esetleg mit változatnál rajta? Ha nem (használod/olvasod), miért nem?

Blogot szoktam olvasgatni, tetszik hogy érkezik értesítés ha új bejegyzés van.
Fórumot csak akkor olvasok ha nagyon unatkozok, talán többet használnám ha játékon belül lenne.

Látnád-e értelmét valamilyen szkennernek? (Ahol szövegesen is megjelenne a szövetséged területén áthaladó ellenséges flotta)

Igen

Milyen más játékokkal játszol?

Mostanában Galacticax (ex gal6), Starcraft. Néha WoT, WoW, CS 1.6, Portal

Melyik a kedvenc bolygótípusod és miért?

D nem kell kutatokkal meg városokkal tele pakolni , hamar meg van .

Mivel dobnád fel a galaxis egyhangúságát? (mármint azt, hogy csak bolygók vannak)

Annyira nem egyhangú, nem csak bolygók vannak és abból is van 5 féle típus 5 féle méretben. De ha már itt tartunk lehetnének csillagok, holdak (kicsit több lehetőséggel mint most) .

Milyen kérdésre válaszoltál volna szívesen, amit nem tettem fel? Válaszold is meg!

Lány vagy?
IGEN!! Lány vagyok, nem 40 éves férfi :D

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Mennyi időt szántál a kérdések megválaszolására?

3 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr204507764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LordMatteo 2012.05.14. 16:24:48

Lassan csinálhatunk Zanda-WoT klánt, már amennyire én tudom, hogy mennyien játszanak...:)

-Teuton- · http://kepfeltoltes.hu/view/100628/100x100falloutav-ch_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2012.05.14. 16:32:01

És aki vágyik rá , hogy tönkreverjem egy IS-4-el az csak szóljon nyugodtan:P

Sir Bede 2012.05.14. 18:59:51

úgy fest kevés gyógyszert adtam neki...
De be pótolom :)
süti beállítások módosítása