Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Sadist-tel

2012.01.16. 12:21 cu2

Ideje ismét egy külföldi játékost megszólaltatni, most épp Sadist, a Skaro Faction vezetője került sorra. Az eredeti szöveg ITT olvasható, a fordítás pedig alább.

Hány éves vagy?

27.

Hova valósi vagy?

Canterbury, Egyesült Királyság.

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Amikor nem játszom, foglalkozás-terapeutaként dolgozom. Tanulási nehézségekkel rendelező embereknek segítek, hogy képesek legyenek normális, aktív, független életet élni. Nagyon kielégítő munka embereknek segíteni, hogy részt tudjanak venni mindenféle tevékenységben, mint főzés, vásárlás, sport, kommunikáció, és hogy végül elérjék a teljes önállóságot.

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Egy barátom és későbbi szövitársam, Mr Toff mutatta meg a játékot. Akkoriban egy Half Life 2 klánban voltunk együtt, de azt ma már nem nagyon játszuk, és szükség volt egy új játékra a klán számára. Néhányan megrögzött FPS játékosok vagyunk, de hárman elkezdtünk Zandagortozni. Élvezzük benne a scifit, a bolygóépítést, a háborúzást és a matekot.

Mióta játszol?

2011 június-július körül kezdtem el játszani. Az 5-ös szervert végignyomtam, aztán tartottam egy kis szünetet, és decemberben belevágtam a 6-osba.

Miért pont a The Skaro Faction-ben játszol?

Még júniusban léptem be, amikor Mr Toff megalapította. Mivel a HL2 klánból ismertük egymást, nem volt szokatlan a játékstílusunk. Új játékosokat hívunk meg, megtanítjuk nekik a játékot. A fairplay hívei vagyunk, de keményen harcolunk, ha provokálnak. Decemberben átvettem a szövetség vezetését Tofftól. Nagyon sokat tanultam tőle és most élvezem az új szerepemet. Sokat dolgoztunk a szövetség struktúráján és a szövin belüli munkamegosztáson. Kidolgoztunk egy tervet, hogy a játék végén hogyan védjük meg magunkat Zandagorttól, de ezt nem fedem fel.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Imádom a scifit. Az űrhajók és földönkívüliek menők! Van egy könyvem a Hubble űrtávcsőről. Épp most olvasom, és nagyon érdekes dolgok derülnek ki belőle a galaxisok ütközéséről és hogy hogyan formálódnak a galaxisok. A gravitáció nagyon sok mindenért felelős! Csillagok háborúja és Red Dwarf-fan vagyok. Gyerekkoromban néztem a BattleTech rajzfilm sorozatot. A legjobb játék, amivel valaha játszottam, a Half Life 2, és az is scifi. Az FPS a kedvenc műfajom.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Leginkább az, hogy sok-sok űrhajót építhetek. Egészen perverz módon szeretem kiegyensúlyozni a flottáimat. Szintén szeretem finomra hangolni a bolygóimat. Tök jó az egész szövetségesdi meg a chat. Az idegenek elleni küzdelem egészen összehozza az embereket.

Mi tetszik legkevésbé?

A galaxis túl nagy, így nem mindig látom át, mi is történik, ki kivel háborúzik, ki merre terjeszkedik. A nagy térkép sok részletet megmutat, de 30 vagy még több szövinél nehéz látni a teljes képet.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Túlélésem története az 5-ös szerveren számomra nagyon izgalmas volt. Minden bolygómra tettem flottát, aminek meg is lett az ára, amikor megérkeztek Zan nagy flottái, és a bolygóim nagy részét elpusztították. Gyorsan taktikát kellett változtatnom, és az anyabolygómra menekültem. Minden megmaradt flottámat Council fölé tettem. Éjjel Zan ötször lerohanta a bolygót, de az kitartott. Nem reméltem már, hogy túlélem, úgyhogy két tucat fulgurt kiküldtem üres bolygókat kolonizálni. Sokan közülök elakadtak, mert Zan megsemmisítette a célbolygót, így újra és újra irányt kellett változtatnom. Végül találtam két bolygót, Zan pedig fokozatosan gyengült, bár egy bolygómat még elpusztította. Így végül két bolygóm maradt a végére, és totál kifáradtam az állandóan változó körülményektől.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Reggelenként 10 perc alatt lecsekkolom a bolygóimat és válaszolok a sürgős levelekre. Munka után esténként pár órát töltök tőzsdézéssel és építkezéssel. Aztán megyek a chatre megbeszélni a stratégiát meg dumálni.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Az 5-ös szerveren minden bolygómat általam készített Half Life 2-es térképekről neveztem el. Council, Centrum, Freerunner, Jaeger, NextGen és Killbox. A mostani szerveren kedvenc játékok, dalok és rajzfilmek után neveztem el őket.

Melyik a kedvenc hajód?

Imádom a koordinátort. A tűzerő növelése remek fegyver és jól elrejti a flotta valódi méretét.

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Építkező vagyok. Csendben szorgoskodom, figyelem a környezetem, és óvatosan a többiek viselkedéséhez igazítom a lépéseimet.

Mi az, ami motivál a játékban, mi a "végső célod"? Zanda legyőzése számít egyáltalán, vagy csak a minél jobb saját/szövi helyezés, esetleg a tökéletes gazdaság megépítése a saját képességeidtől függően (stb...), mi hajt előre?

Egy önellátó bolygó jelentős hadiiparral.

Szerinted hogy lehetne még több játékost toborozni, illetve azt elérni, hogy a regisztráltak ne töröljék magukat?

Sok játékos kénytelen utazás közben játszani, nincs elég idejük család vagy párkapcsolat miatt. Úgyhogy a mobil technológia a megoldás.

Milyen kérdésre válaszoltál volna szívesen, amit nem tettem fel? Válaszold is meg!

Melyik a kedvenc bolygó osztályod?
Nekem az A (urán). Az uránt a legjobb eladni és állandóan szükség van rá a hajókhoz.

Volna-e igényed (vagy szerinted volna-e igénye a játékosoknak), hogy a program kinézetébe a mostaninál interaktívabban is belenyúlhassanak (pl egyedi bolygógépek, modulrendszerű hajótervezés, stb), mint amennyire a mostani változat lehetőséget ad?

Jó lenne egy Google Maps-típusú nagy térkép, amin akkor is látszódnak a bolygónevek, ha kizoomolok. A színkódolás remek feature, jó lenne, ha az összes szövetséget meg lehetne vele jeleníteni a térképen.

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Szerinted mire "gondol" Zandagort, mielőtt megtámadja az embereket?

1 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr983554614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legyes 2012.01.16. 12:40:31

Szerintem a Zandagort arra gondol, hogy: "braaaaaains" :)
süti beállítások módosítása