Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Mr Toff-fal

2011.09.06. 13:48 cu2

Már megint kimaradt egy hosszabb időszak interjú nélkül. Az újrakezdés örömére egy külföldi játékost választottam, Mr Toff-ot. Az eredeti szöveg ITT olvasható, a fordítás pedig alább.

Hány éves vagy?

52.

Hol laksz?

Cardiff-ban, Wales fővárosában.

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Ácsként dolgozom TV-műsorok, színdarabok, kiállítások, filmek diszletein. Például a Doctor Who-n, mióta 6 éve újraélesztették a sorozatot. Meg egy csomó walesi gyerekműsoron. Az évek során nagyon sok PC-s játékkal nyomultam, a kedvencem a HalfLife sorozat. Főleg a HalfLife Deathmatch, ahol tagja vagyok egy "The Skaro Faction" nevű klánnak, ahonnan az 5-ös szerveren lévő szövim neve is származik.

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Nem emlékszem már, hol hallottam róla először, talán egy emailben kérdezték, hogy érdekelnek-e az űrjátékok. Azt tudom, hogy nem egyből vágtam bele.

Miért pont a Hydran Protectoratus-ban játszol?

Nem sokkal a 4-es szerverre való regisztrációm után csatlakoztam a Hydran Protectoratus-hoz. Egy barátom a 3-as szerverről, skopi fél galaxisra volt tőlem, és tanácsot kértem tőle. Ő javasolta a Hydrát, és mondta, hogy Warson és Why biztos figyelnek majd rám. Nem tévedett, főleg Warson segít sokat.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Nagy sci-fi rajongó vagyok kisfiú korom óta. Doctor Who-n, Thunderbirds-ön, Superman képregényeken, H.G. Wells-en és Jules Vernén nőttem fel. Az összes kedvenc filmem sci-fi. Van egy művház közel hozzánk, ott volt egy sci-fi fesztivál egy hónapja. Minden este ott voltam 3 filmre meg egy Flash Gordon-epizódra. :) A kedvenc sci-fi könyvem a Damnation Alley Roger Zelazny-től. A kedvenc bandám a Hawkwind még számot is csinált belőle. Kedvenc filmet nem tudnék választani, de ha mégis, akkor legyen mondjuk a Quatermass and the Pit.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Leginkább az, hogy nagyban kell gondolkodni. Ha megépítem ezt a gyárat, az hatással van az ökoszférára, ha szükségem van arra az űrhajóra, előtte várost kell építenem a kutatáshoz, satöbbi.

Mi tetszik legkevésbé?

Jó lenne, ha a közös flottákat igény szerint lehetne összeolvasztani és szétválasztani. Így mindig a helyzetnek megfelelő flottákat lehetne összerakni.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Azt hiszem az, amikor megpróbáltam megtanulni néhány magyar kifejezést. A walesi az anyanyelvem, bár manapság már nem használom túlzottan. De még mindig walesiül gondolkodom, vagyis először kigondolok valamit, aztán fejben lefordítom angolra, aztán megpróbálom magyarra... Atyaég!! És az sem igazán segít, hogy a Google Translate se magyarul, se walesiül nem tud.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Jóval többet játszom, mint szabadna. A 4-es szerveren átlag napi 3 órát, de ez szétoszlik a nap különböző időszakaiban. Ezen kívül esténként az 5-ös szerveren is játszom, ahol alapítottam egy saját szövit a kezdők megsegítésére. Egész jók vagyunk, a másodikok. Néhányan a tagok közül barátok a HalfLife-ból, mások új arcok.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

A bolygóimat Hawkwind dalok után neveztem el. Valium 10, Opa Loka és Magnu. Egy másik bolygót pedig Robert Calvert-ről, aki a Hawkwind alapítója. A flottáim szintén hozzájuk kötődnek, a Doremi Fasol Latido című albumhoz.

Melyik a kedvenc hajód?

A kedvencem az anyahajó, erős, gyors, és a lassabb hajókat is felgyorsítja.

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Inkább építeni szeretek, mint harcolni. Szerintem jobb együtt összehozni egy erős flottát a fontos harcokhoz. De nem szeretnem, ha piszkálnak, és visszaütök, ha kell. :)

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Fejben vagy papíron/számológépen számolod ki, ami a játékhoz kell?

Szólj hozzá!

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr463206518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása