Mint múltkor említettem, az egyik fejlesztési irány a közeljövőben a grafika lesz. A hangulatos, egyedi és szép látvány elsősorban az új játékosok megfogásában segíthet, de persze a régieknek sem hiszem, hogy fájna. :-)
Nos, elkészült az első kép, méghozzá egy szondáról. A következő hetekben sorban fognak elkészülni az űrhajók. Aztán az épületek. Aztán a többi. Amikor pedig minden kész, jöhet a GUI átalakítása.
Akinek szeme van (kattintásra nagyítódik), láthatja, hogy nem 3D Studióban készült modellről van szó, hanem kézzel rajzolt/festett. Egy olyan piacon, ahol nagyjából minden konkurens játék grafikája 3D illetve digitális, talán nem baj, ha a Zanda kicsit kilóg.
---
UPDATE: volt aki érdeklődött a részletekről, úgyhogy pár kép a köztes fázisokról (kattintásra nagyítható mindegyik).
1. Az eredeti, ami eddig szerepelt a játékban (a csíkozás effekt nélkül):
2. Tollrajz:
3. Akvarell-verzió:
4. És a végső, a Paint.NET soften portrait effektjével (nagyjából az airbrush-t helyettesíti):
Utolsó kommentek