Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú whitedragonnel

2012.04.23. 14:01 cu2

Hány éves vagy?

24

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Dolgozgatok

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Más játékban hallottam erről az oldalról és az ottani játékosokkal jöttünk át.

Mióta játszol?

S1 óta nagyobb kihagyásokkal.

Miért pont a Galactic Federation 42-ben játszol?

Mikor regisztráltam meghívtak, láttam a szöviben ismerős neveket és elfogadtam az invitálást.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Igen. A Düne Frank Herbert-től és Isaac Asimov-tól az Alapítvány sorozat. Filmekben nincs különösebb kedvenc, minden tetszik azonban játékokkal nem szoktam játszani csak böngészőben.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Hogy összetett, és ha el akar valaki érni valamit, össze kell dolgozzon a többiekkel.

Mi tetszik legkevésbé?

A farkas rendkívüli túlélési szívóssága.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Nem tudok, akarok felhozni semmit, mivel minden egyes momentum amit itt töltöttem érdekes volt számomra.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Két-három órát.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Méret, típus és a megszerzésük alapján.

Melyik a kedvenc hajód?

Nehézcírkáló

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

Mindig evvel a névvel játszok. S1 Heroes, S4 Káosz Rend.

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Ez attól függ milyen állapot uralkodik a galaxisban. Általában békésen fejlődök,de ekkor is üzemeltetem a hajógyárakat :)

Mi az, ami motivál a játékban, mi a "végső célod"? Zanda legyőzése számít egyáltalán, vagy csak a minél jobb saját/szövi helyezés, esetleg a tökéletes gazdaság megépítése a saját képességeidtől függően (stb...), mi hajt előre?

A jó társaságban való részvétel és Zanda elleni harcban felülkerekedni.

Sokszor elhangzik, érdemi vitát lezáró végső közhelyként, hogy "ez csak egy játék". Mennyiben gondolod ezt igaznak magadra és a Zandagortra nézve?

Számomra ez egy játék. Természetesen ha negatívumot tapasztalok az nem esik jól, de nem kezdek el azon gondolkozni melyik gerendára lógassak kötelet magamnak :)

Szerinted hogy lehetne még több játékost toborozni, illetve azt elérni, hogy a regisztráltak ne töröljék magukat?

Nos őszintén fogalmam sincs. Talán egy kissé egyszerűsített leírás a kezdő játékosok számára és fenntartani egy szövetséget amiben be kerülnek és ott a tapasztaltabb játékosok elmagyarázzák mi miért van és hogyan is lehet gyorsan, ütemesen fejlődni. A törlés ellen nem hiszem, hogy volna érdemi javaslatom. Akinek nincs ideje az minden képen töröl akit meg "teljesen" leamortizálnak az is kiveszi a pihenőjét.

Volna-e igényed (vagy szerinted volna-e igénye a játékosoknak), hogy a program kinézetébe a mostaninál interaktívabban is belenyúlhassanak (pl egyedi bolygógépek, modulrendszerű hajótervezés, stb), mint amennyire a mostani változat lehetőséget ad?

Szerintem igen. Személy szerint a hajótervezésre szavazok, de valószínűleg volna igény erre a lehetőségre.

A mostani vagy a régi típusú tőzsde tetszik jobban?

Mind a kettőnek megvoltak az előnyei és hátrányai, nem szeretném részletezni az okát, de nekem egyre megy.

Szerinted mire "gondol" Zandagort, mielőtt megtámadja az embereket?

Újfent leigázom őket.

Használod a fórumot, olvasod a blogot, esetleg mit változatnál rajta? Ha nem (használod/olvasod), miért nem?

Szoktam olvasgatni, de nem értek a működéséhez ezért nem nyilatkoznák arról, hogy mit kellene változtatni vagy mit nem. Nekem megfelel.

Mi a véleményed az s7-es változásokról?

Az előzőekhez képest jó lett. Sokkal kiegyensúlyozottabb a termelés és az igény egyes épületekhez. Kicsit nehezebb számolni a Koordinátor miatt, de ettől eltekintve pozitív a tapasztalat.

Látnád-e értelmét valamilyen szkennernek? (Ahol szövegesen is megjelenne a szövetséged területén áthaladó ellenséges flotta)

Lenne, legalább is én nagyon örülnék neki, ha tudnám mikor és esetleg milyen flotta összetétellel kerültek a közelünkbe.

Milyen más játékokkal játszol?

Nem játszok más stratégiai játékkal, de fórumos szerepjátékokkal szoktam még játszani.

Milyen kérdésre válaszoltál volna szívesen, amit nem tettem fel? Válaszold is meg!

Nem jut szemebe így hirtelen semmi.

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Mi motiválja és mit tesz meg azért, hogy a lehető legjobb helyezést érje el a ranglistán.

Szólj hozzá!

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr184468408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása