Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Vadóckával

2012.04.02. 13:24 cu2

Hány éves vagy?

31 leszek

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Dolgozok vagy élem az Életemet:)

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Internet,böngészö,ajánlás.Nem emlékszem:)

Mióta játszol?

S2 2 hónapjától.Random:)

Miért pont az Aprajafalvában játszol?

Mert a régi barátaimal és régi ellenfeleimel szeretem volna játszani együtt.Jó fejek,nem bántam meg.:)Kész regény amit naponta elovasok a skypeon,vagy veszek részt:)Bármit meg lehet beszélni velük.Sokat segitetek rajtam a 49 nap alatt.Köszönöm ez úton is Anya:)

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Imádom.Kedvencem sok van Törp testvéreimel sok órákat beszélgetünk át a tüz köré ülve.Asimov,Frank Herbert,Ian Watson stb Játékok között is sok van:40 k Warhammer,Starcraft,Witcher 2,Mass Effect,WoT,Metro33 stb.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Az épités,tözsde,hajók,csata.Szerintem minden.
Ha túlságosan monotoná válik a server és nem történik semmi.A monoton épitkezést néha megbontom egy kis háborúval.Zanda a végén meg szerintem király.

Mi tetszik legkevésbé?

Dipó.Grrr.Utálom mert mindig keresztezi a terveimet:)
Monoton épitkezés

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Hm...az sok van:)S3 fénypontja,mikor az Sb,Gamma területröl támadtak be.Nagyon megszerettem Legyest és Janust.De jött a KR segitség,Dcs Testvérek.Jó kis háború alakult ki:)Forrás planomon SB hajóroncsokból Muzeumot nyitotunk a tiszteletükre:)Ment a szájkarate és nyusszogás.Szerintem mindenkinek jól esett,Zanda elött.
S6.-n 2 reggeltem:)
Alucard hamar meghalt,töröltem erös felindulásbol/Legyes/.Kaptam egy nagy pofont.De nem birtam sokáig Zanda nélkül és reggeltem újra.Megszülettet Samu:)De nagy pofám miatt újra pofon vágtak:)/Janus/
Metanultam a magányos farkas elönyeit és hátrányait.Sokat támadtam magányomba,volt idöm felkészülni.
S7 a Tetöpont lenne számomra,de idö hiányában nem teljesül be:(

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

0-24 óra:)

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Jó kérdés.Régi emlékekböl fent maradt nevek.Esetleg könyvek,filmek,Élet.

Melyik a kedvenc hajód?

Most a top nálam a fulgur.A vegyes flottákat meg kifejezetten imádom.

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

Malakalay,Alucard,Samu,Vadócka

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Épitő,de a monoton épitkezés elkerülés érdekében háborúskodó:)

Mi az, ami motivál a játékban, mi a "végső célod"? Zanda legyőzése számít egyáltalán, vagy csak a minél jobb saját/szövi helyezés, esetleg a tökéletes gazdaság megépítése a saját képességeidtől függően (stb...), mi hajt előre?

A legjobb prém nélküli játékos lenni:D Emlékezenek rám a többi játékosok,hogy ki vagyok.Nagyon jól esett pl. mikor reggeltem most és meghívtak a törpök közé.Öszintén örültek Malának:)De most már nem biztos:) A végsö célom megverni Zandát,ha kell az ellenfeleimel együtt harcolva.

Sokszor elhangzik, érdemi vitát lezáró végső közhelyként, hogy "ez csak egy játék". Mennyiben gondolod ezt igaznak magadra és a Zandagortra nézve?

Játék de egy kis közöség is egyben.Egymást segitjük át a nehéz helyzeteken.Pl.A közös chat kiválóan alkalmas,skype használata kötelezö

Szerinted hogy lehetne még több játékost toborozni, illetve azt elérni, hogy a regisztráltak ne töröljék magukat?

Reklám.De egy baj van ha nem sci-fi rajongó a reggelö.Törölni fog:(Történet kell.Cucu csináhatnál pl.Zanda krónikát.Irott történelme legyen a servereknek,ne csak emlékezünk meg pár szóban róla egymást közt.A szó elszáll ,az irás megmarad:)

Volna-e igényed (vagy szerinted volna-e igénye a játékosoknak), hogy a program kinézetébe a mostaninál interaktívabban is belenyúlhassanak (pl egyedi bolygógépek, modulrendszerű hajótervezés, stb), mint amennyire a mostani változat lehetőséget ad?

Nekem tökéletes,de tetszenek a változások.A fulgur nagyon jól nézz ki

A mostani vagy a régi típusú tőzsde tetszik jobban?

Használom minden elönyét az újnak

Szerinted mire "gondol" Zandagort, mielőtt megtámadja az embereket?

Egy kis izgalom nem árt:D

Használod a fórumot, olvasod a blogot, esetleg mit változatnál rajta? Ha nem (használod/olvasod), miért nem?

Szoktam használni,elolvassom

Mi a véleményed az s7-es változásokról?

Nekem bejön

Látnád-e értelmét valamilyen szkennernek? (Ahol szövegesen is megjelenne a szövetséged területén áthaladó ellenséges flotta)

Szkenner?Elveszitené az értelmét a lesböl támadásnak.Szerintem felesleges.

Milyen kérdésre válaszoltál volna szívesen, amit nem tettem fel? Válaszold is meg!

Elveszed végre feleségül a barátnödet?
Válaszom:Igen:)

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Robotpilóta van a Fulgurban?

2 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr674355975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Freelancer19 2012.04.02. 15:31:08

Hát igen... Hiányozni fogsz mindenkinek az apraja falvából!

És szerintem van a fuliban robot pilóta :D (hosszú távokon uncsi lenne anélkül vezetni :D )

Malakalay 2012.04.02. 16:47:59

Köszönöm Free.:)Hosszú távon is saját magam szerettem vezetni,de igazat adok neked:)Cucu biztos tudja:D
süti beállítások módosítása