Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú muhával

2012.03.05. 17:33 cu2

Hány éves vagy?

27

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

tök normális életet élek:) : dél elött kelek, hajnalban fekszem és sok tucatnyi emberrel üzletelek. eszem-iszom-haverkodom meg ilyenek!

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

gugliztam egy játékért amivel elfoglalom magam ha épp nincs meló.

Mióta játszol?

s1 utolsó 2 hónapja óta kisebb-nagyobb megszakítással.

Miért pont az OPNI-ban játszol?

mert megtiszteltetés a muszálykabátosok között lenni:)

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

szeretem. galaktika és utódjai, a dűne nagy kedvencem de szeretek mindenfélét olvasgatni pl.: asimov, nemere, a cyberpunk könyveket is nagyon csípem.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

az összetettsége amiatt nem csap át egy primitív egér gyilkolós kattintgatási görcsbe.

Mi tetszik legkevésbé?

nem is tudom talán, hogy elveszek a térképen.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

például s6-on rámentem egy koordinátára és ütlegelni kezdtem amikor szólt a szövetség, hogy nagyon a belterületen vagyok. mivel volt szonda a célbolygó fölött sokáig nem is esett le mi a hiba. míg az égtájakat próbáltuk behangolni, délebbre kaptam pár npctlenített bolygót:) a lényeg, hogy egy számot elírtam a bolygó nevében mikor kiadtam a parancsot és ez egy nem is annyira érdekes történet, de mindenképpen említésre méltó és nem egyedül álló. ha ,magukra ismertek az csak jó, legyen X,Y Q

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

kb. 2-4 órát. vagy többet.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

csak úgy hasra, kedvenc filmek pl dűne világából, vagy múltkor találtam antik térképeket onnan. inkább számozok.

Melyik a kedvenc hajód?

romboló. olyan tekintély parancsolóan hangzik!

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

s1: nem emlékszem ,s3: drazsé- Kereskedelmi Liga, s4: muhaha- CIS-SB, s6: muha- GSP

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

nagyon sokáig építkezek és építkezek, sőt inkább azt szeretem aztán elkap a gépek imádata és még többbet akarok. imádom a bogyókat :)

Mi az, ami motivál a játékban, mi a "végső célod"? Zanda legyőzése számít egyáltalán, vagy csak a minél jobb saját/szövi helyezés, esetleg a tökéletes gazdaság megépítése a saját képességeidtől függően (stb...), mi hajt előre?

a végső cél, hogy legalább a saját arcvonalamon talpon maradjunk és ne legyen üres az űr.

Sokszor elhangzik, érdemi vitát lezáró végső közhelyként, hogy "ez csak egy játék". Mennyiben gondolod ezt igaznak magadra és a Zandagortra nézve?

hát amikor lefekszem aludni békésen és előre örülök a másnapi termelés növekedésre, ehelyett elvesztettem pár bolygót, hát sokszor mondtam magamban; ez csak egy játék..

Szerinted hogy lehetne még több játékost toborozni, illetve azt elérni, hogy a regisztráltak ne töröljék magukat?

talán egy minimál grafikával. mondjuk adj egy küzdőteret a galaxis magban ahol rendesen lejátszik pár menetet két jelentkező a saját flottájával. csak, hogy lásd munkád gyümölcsét. talán mindkét kérdésre megoldás.

Volna-e igényed (vagy szerinted volna-e igénye a játékosoknak), hogy a program kinézetébe a mostaninál interaktívabban is belenyúlhassanak (pl egyedi bolygógépek, modulrendszerű hajótervezés, stb), mint amennyire a mostani változat lehetőséget ad?

hát nem hiszem, hogy nagyon kéne változtatni a jelenlegin. az új opciókat sem használom, de egy picit lehetne variálni mondjuk az adatlap hátterén. igen a picit karakterizálható, egyedi hajók jó ötlet.

A mostani vagy a régi típusú tőzsde tetszik jobban?

a régi, de megvallom nem éltem ki magam. piac hangulata van és az jó.

Szerinted mire "gondol" Zandagort, mielőtt megtámadja az embereket?

fél tőlünk. nagyon. ha nem félne egyedül jönne.

Használod a fórumot, olvasod a blogot, esetleg mit változatnál rajta? Ha nem (használod/olvasod), miért nem?

szoktam olvasni mindkettőt. a blog lehetne még olvasmányosabb. történet a halakról még vagy bármi. a fórumot annyira nem sűrűn. tömény nekem vagy mi:)

Mi a véleményed az s7-es változásokról?

imádom a félvezetőt így. a hajókra kíváncsi vagyok.

Milyen kérdésre válaszoltál volna szívesen, amit nem tettem fel? Válaszold is meg!

akarsz-e párhuzamos világokat?
igen.

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

szűz-e? a csillagjegye;)

1 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr294290893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása