Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Boris-szal

2012.02.27. 14:48 cu2

Hány éves vagy?

33

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Energetikával foglalkozom, szabadidőben sport és fotózás

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Ogame-et próbálgattam, de elég lapos volt az egész és körülnéztem online játékok körében. Ekkor bukkantam a zandagortra.

Mióta játszol?

s2-n kezdtem

Miért pont a Független Kereskedelmi Unióban játszol?

s2-n Roninosként ismerkedtem meg Chief-fel és adta magát, hogy s3-on is közösen induljunk, ekkor hoztuk létre négyen az FKU-t.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Igen, játékok közül annak idején az Imperium Galactica és a Masters of Orion nagy kedvenc volt.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

A sokrétűsége. A folyamatos balanszírozás építés, fejlesztés és hadiipar között.

Mi tetszik legkevésbé?

A szerverek általában a második felétől kicsit unalmassá válnak.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Mikor s2-re regisztráltam már 3 hete ment a szerver. Randomszerűen beregisztráltam és sikeresen a Ronin közepében találtam magam. Chieftől jött is a diplomatikus levél, hogy szíveskedjek szedni a cókmókot, ha nem akarok farm lenni. Én engedelmes is voltam, pláne hogy még azt sem tudtam hova is keveredtem. 1 hétre rá ebédeltem egy kedves barátommal és teljesen véletlenül kiderült, hogy zandagortozik. Ő volt Gilgames a Roninból. Így 1 hét játék után újra a Ronin szigetre regeltem be, és láss csodát, Chief barátságosan üdvözölt, és még fel is tápolt egy kis adománnyal. Azóta együtt játszunk :)

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

2-3 órát biztosan.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Változó, de többnyire valós földrajzi helyek után.

Melyik a kedvenc hajód?

Nincs kedvenc, bármi, amivel ütni lehet...

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

s2 Mave, Ronin, s3-on már Boris és FKU, s4-en csak a végjátékban vettem át egy megunt FKU-s acc-ot, s6-on SPARTA-ban ténykedem, s7-en újra FKU

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Természetesen békésen építő, ahogy az jó FKU-shoz illik :P

Mi az, ami motivál a játékban, mi a "végső célod"? Zanda legyőzése számít egyáltalán, vagy csak a minél jobb saját/szövi helyezés, esetleg a tökéletes gazdaság megépítése a saját képességeidtől függően (stb...), mi hajt előre?

Természetesen számít Z legyőzése, de tekintettel arra, hogy sportban is maximalista vagyok, így a lehető legjobb gazdaság kiépítése is motivál. Azonban a legfontosabb a szövi társak segítése, a közös stratégia megvalósítása.

Sokszor elhangzik, érdemi vitát lezáró végső közhelyként, hogy "ez csak egy játék". Mennyiben gondolod ezt igaznak magadra és a Zandagortra nézve?

Nekem nem ér annyit az egész, hogy sokat bosszankodjam rajta, ha valami nem úgy sül el, ahogy szeretném. Egyesek túl komolyan veszik ezt a játékot, ahogy ez a chatben is gyakran látszik a szájkaraték alkalmával. Így részemről igen, "ez csak egy játék"...

Szerinted hogy lehetne még több játékost toborozni, illetve azt elérni, hogy a regisztráltak ne töröljék magukat?

A bolygóvédelmek kialakításával már nem lehet úgy tönkreverni senkit, ahogy az pl. s2-n magas szinten ment. Így a játékosok megtartása is talán egyre jobban megvalósul. Az Akadémia ötlete egyelőre jónak tűnik e témában, meglátjuk, hogy a gyakorlatban milyen eredménye lesz.

Volna-e igényed (vagy szerinted volna-e igénye a játékosoknak), hogy a program kinézetébe a mostaninál interaktívabban is belenyúlhassanak (pl egyedi bolygógépek, modulrendszerű hajótervezés, stb), mint amennyire a mostani változat lehetőséget ad?

Nekem tetszene, most kicsit az is a bajom a játékkal, hogy ennyi szerver után jól jönne már valami kis változás.

A mostani vagy a régi típusú tőzsde tetszik jobban?

Van tőzsde?

Szerinted mire "gondol" Zandagort, mielőtt megtámadja az embereket?

Friss hús...

Használod a fórumot, olvasod a blogot, esetleg mit változatnál rajta? Ha nem (használod/olvasod), miért nem?

Szerver indulásokkor szoktam csak fórumot olvasni, nem vagyok egy nagy komment harcos...

Mi a véleményed az s7-es változásokról?

Jó dolognak tartom, hogy a D és A bolygók is komoly alternatívák kezdéshez és érdekesebbé teszik a játék elejét.

Milyen kérdésre válaszoltál volna szívesen, amit nem tettem fel? Válaszold is meg!

Meggyanúsítottak valaha is, hogy Te vagy Liet?
Igen :)

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Mik lesznek a következő heti lottó számok?

3 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr634215439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legyes 2012.02.27. 14:55:46

Master of Orion :O Imádtam, de különösen bénán nyomtam :)

Garmine 2012.02.27. 15:07:24

"Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Mik lesznek a következő heti lottó számok?"

Aki ad egy fél millát, annak megmondom ;)

Liet 2012.02.27. 21:32:19

Már több embernél is láttam az interjúkban, hogy említik a master of oriont. Nekem is nagy kedvencem, réges-régen sokat nyomtuk. Igazából azzal a szöveggel csábítottak a haverjaim annak idején a zandába, hogy hasonlít a moo2-ra, csak ez nagyobb.

Ha valaki/valakik tudnak letölthető, neten keresztül játszható verziót, akkor szívesen nyomnék pár partit a nosztalgia kedvéért.
süti beállítások módosítása