Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Claude Leonnal

2012.02.20. 20:49 cu2

Hány éves vagy?

43, de erről nem tehetek.

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Erre inkább nem válaszolok :)
(tekintve, hogy a munkaidőm jelentősebb részét a Zandagort tölti ki, azt is mondhatom, hogy családi életet élek, amikor épp nem építkezek ott is)

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Nem emlékszem pontosan, előfordulhat, hogy valahol olvastam épp róla. Az ikariam után felszabadító volt :)

Mióta játszol?

S3 utolsó kb. 50 napjára toppantam be.

Miért pont a BSG-ben játszol?

S3-ban a végére padme fogadott be, miután a kezdőszövim kiirtódott. S4-en arra gondoltam, hogy majd egy kicsit felszívom magam, aztán jelentkezek hozzájuk, de véletlenül a gaia meghívója szimpatikusan kapóra jött, az S6-on váltunk le onnan páran.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Válogatva. A Zsoldos Péter 2 könyve, a Galaxis Útikalauz, a 2001 űrodisszeia jut most eszembe a közismertebbekből, nekem még a Szép Új Világ is idetartozik.
Van persze sok, ami kevésbé tetszik, pl. Alapítvány, de amikor olvastam, még az is tetszett.
Furcsa véletlen, épp a BSG is, még az Alien, de a folytatásai már felháborítottak, ja és a Káposztaleves a legnagyobb, gondolom, errefelé kevésbé közismert.
Játszani nem szoktam.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Megfelelően összetett (az öko külön szórakoztató), az online térkép, a közös chat.

Mi tetszik legkevésbé?

Most egy kicsit sűrű lett a szerverindulás, így nincs kényszerszünet :)

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Ahhoz kellene konfrontálódnom :)

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Túl sokat :)

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Ami éppen eszembe jut, most a szőlőfajtáknál tartok.

Melyik a kedvenc hajód?

Amelyik az alkalomhoz legjobban illik, érzelmileg talán az anyahajó+romboló együtt.

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

Az S7-re mentem csak álnéven, szerintem nem fogok lebukni, mert az eddigi közéleti szereplésem zéró.

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Elvegyülök a tömegben.

Mi az, ami motivál a játékban, mi a "végső célod"? Zanda legyőzése számít egyáltalán, vagy csak a minél jobb saját/szövi helyezés, esetleg a tökéletes gazdaság megépítése a saját képességeidtől függően (stb...), mi hajt előre?

A képességeim inkább hátráltatnak :)
Persze, hogy a végjátékra készülök végig.

Sokszor elhangzik, érdemi vitát lezáró végső közhelyként, hogy "ez csak egy játék". Mennyiben gondolod ezt igaznak magadra és a Zandagortra nézve?

Játszani csak "komolyan" érdemes :)

Szerinted hogy lehetne még több játékost toborozni, illetve azt elérni, hogy a regisztráltak ne töröljék magukat?

Ez nehéz kérdés, szerintem sosem lesz tömeges ez a játék.
Esetleg valami tananyagban kellene, hogy kredit járjon egy végigjátszott szerverért?
Mindenképpen a nemzetközi vonalat kellene erősíteni, nekem úgy tűnik, errefelé kicsit belterjesedett a helyzet

Volna-e igényed (vagy szerinted volna-e igénye a játékosoknak), hogy a program kinézetébe a mostaninál interaktívabban is belenyúlhassanak (pl egyedi bolygógépek, modulrendszerű hajótervezés, stb), mint amennyire a mostani változat lehetőséget ad?

Azt hiszem, jobban tetszik ilyen letisztult formában.

A mostani vagy a régi típusú tőzsde tetszik jobban?

Sajnos későn érkezőként a régi tőzsdét nem tapasztalhattam meg.
Viszont érdekes lehetne egy értéktőzsde is, a szövetségek részvényeivel. Vagy épp ez szerepelt a régi tőzsdében?

Szerinted mire "gondol" Zandagort, mielőtt megtámadja az embereket?

De unom már ezt, biztos volna valami hatékonyabb megoldás.

Használod a fórumot, olvasod a blogot, esetleg mit változatnál rajta? Ha nem (használod/olvasod), miért nem?

Persze, olvasom, nekem elég néha belekukkantani a fórumba, a tapasztaltabb játékosok többnyire megírják a lényeget.

Mi a véleményed az s7-es változásokról?

Ennyi egyszerűsítés mellé már valami valószínűtlenségi faktort is járna.
Az anyahajónak ez a korrekt működése.
A csataképleteket korai volna értékelnem.

Milyen kérdésre válaszoltál volna szívesen, amit nem tettem fel? Válaszold is meg!

-

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

-

Szólj hozzá!

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr334149868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása