Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Azsharával

2012.02.06. 14:39 cu2

Hány éves vagy?

28 éves vagyok, úgy 5-6 éve :)

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Pelenkát cserélek. :P Viccet félretéve a családdal vagyok.

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Egy ismerősöm hívott játszani, éppen valami unaloműző játékot kerestem.

Mióta játszol?

S1-en regisztráltam valamikor az elején.

Miért pont a Galaktikus Birodalomban játszol?

S1-en a szövetségük közelében volt a bolygóm, így meghívtak és ott ragadtam. :) Nagyon baráti, szinte családias hangulat alakult ki a szövetségben és ezen felül vevők a hülyeségeimre is. :)

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Nagyon szeretem a sci-fit, kislánykoromban habzsoltam az ilyen típusú könyveket. Nincs kifejezetten kedvencem, megnéztem és elolvastam mindent, amiben legalább egy rozsdás űrhajó szerepelt. Az első sci-fi témájú játékom pedig az Impérium Galaktika volt, máig is nagy kedvenc.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Talán az, hogy képes vagyok bármikor ökokatasztrófát okozni a bolygóimon.

Mi tetszik legkevésbé?

Az olyan játékosok, akik képtelenek a játékot elválasztani a valóságtól, illetve akik a való világ sérelmeit a játékban próbálják meg levezetni, megtorolni.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

S2 szerveren a szövetségünket többször is támadás érte. Így lettünk vidám egybolygós szövetség. A zandás napok egymás megismerésével és ugratásával teltek el. A csapat ekkor csiszolódott össze és lett szinte családias hangulatú. (így utólag szeretném külön megköszönni mindazoknak, akik akkor letaroltak minket)
A nagy baráti viccelődés egy játékostársammal, Renewesttel a skype-ra tevődött át, majd kétszemélyes zandatalit szerveztünk magunknak, ami annyira jól sikerült, hogy az S3 szervert már egy párként kezdtük és s4 végén pedig meg is született a kislányunk, egy kis Zandabébi. :) Szóval a zanda összefonódott az életünkkel.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Most már sokkal kevesebbet, mint eddig.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Még kocka koromban WOW-oztam, és abból merítettem a neveket.

Melyik a kedvenc hajód?

Nincsen kedvencem.

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

Moly és Azshara neveket használtam felváltva, a GB-ben és egy kicsit a Protossban játszottam.

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Békésen építgető és chatelgető.

Mi az, ami motivál a játékban, mi a "végső célod"? Zanda legyőzése számít egyáltalán, vagy csak a minél jobb saját/szövi helyezés, esetleg a tökéletes gazdaság megépítése a saját képességeidtől függően (stb...), mi hajt előre?

A toplista már nem érdekel. Sajnos nem tudok eleget játszani, így marad Zandagort legyőzése.

Sokszor elhangzik, érdemi vitát lezáró végső közhelyként, hogy "ez csak egy játék". Mennyiben gondolod ezt igaznak magadra és a Zandagortra nézve?

Mindig is szét tudtam választani a játékot a valóságtól. Persze ha sérelem ért, puffogtam a gépem előtt, olykor elhangozott tőlem a kékmamuszosgoblinba káromkodás, egy kis klaviatúra csapkodás és ment tovább az élet. :)

Szerinted hogy lehetne még több játékost toborozni, illetve azt elérni, hogy a regisztráltak ne töröljék magukat?

Talán több reklámmal.

Milyen kérdésre válaszoltál volna szívesen, amit nem tettem fel? Válaszold is meg!

Szeretnél-e látni Zanadagort seregei között egy Zandahercegnő elnevezésű flottát?
Igen. :)

Volna-e igényed (vagy szerinted volna-e igénye a játékosoknak), hogy a program kinézetébe a mostaninál interaktívabban is belenyúlhassanak (pl egyedi bolygógépek, modulrendszerű hajótervezés, stb), mint amennyire a mostani változat lehetőséget ad?

Nekem így tökéletesen megfelel, bár ismerek olyan játékost, aki rózsaszín Hello Kittys fulgurral szeretne villogni a galaxisban. :P

A mostani vagy a régi típusú tőzsde tetszik jobban?

A mostani tőzsde.

Szerinted mire "gondol" Zandagort, mielőtt megtámadja az embereket?

Vajon Liet játszik?

Használod a fórumot, olvasod a blogot, esetleg mit változatnál rajta? Ha nem (használod/olvasod), miért nem?

Amikor csak tehetem végigolvasom. Volt pár alkalom mikor hozzászólást írtam, de időben moderáltam magam, így inkább olvasó funkcióra kapcsoltam át. :)

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Eszedbe jutott-e már, hogy Zandagort mellé állj, elárulva az emberiséget?

4 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr294071952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AjemMarci 2012.02.06. 15:04:43

Tetszik a kérdés. Érdekes válaszokat tudok rá elképzelni :)

LordMatteo 2012.02.06. 15:46:48

Nem gondoltam volna, hogy a Zandával olyan pár is játszik, akik itt ismerték meg egymást. Igazi modern lávsztori. :)

AjemMarci 2012.02.06. 15:55:17

Pedig akad egy-kettő ;)

LordMatteo 2012.02.06. 16:11:57

Én azt hittem hogy ide már mindenki "így" jött...de hát nem tudhatok én sem mindent na. :)
süti beállítások módosítása