Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Leon Renóval

2012.01.09. 10:36 cu2

Hány éves vagy?

Szervusz, 34 éves vagyok.

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Vendéglátásban dolgozom jelenleg (kényszerpálya) Tavaly még autókat, kamionokat hordtam Afrikába, de az észak-afrikai események miatt leálltam vele...

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

A Google ezt dobta ki először, regisztráltam, és azóta függő vagyok. Tetszett a játék összetettsége.

Mióta játszol?

Amióta az eszemet tudom... Valamelyik szerver közepén toppantam be. S2,vagy S3 lehetett.

Miért pont a Dark-Eastwolfs-ban játszol?

Sok jó barátom van itt. Fegyelmezett, jó csapat.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Az IPM magazinokat olvasom rendszeresen. Meg is van 77 óta, majdnem az összes. Inkább a posztapokaliptikus témájú filmek, animációk érdekelnek.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

A legjobb az, hogy szigorúan bünteti a kapkodást. Kinevelt a forrófejű idegbetegségből...

Mi tetszik legkevésbé?

Az, hogy nem tudok eleget foglalkozni vele...

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Az nagyon komoly volt. Dakarba vittem egy kamiont másfél éve. Útközben a sofőr barátom (Scania78) is súlyos Zanda függőségbe esett. Dakarban rostokoltunk több mint egy hónapot. Akkoriban elég forrófejű voltam, és jól össze is balhéztam Teutonnal. Meg is szerveztem ellene egy pár száz fulguros gerilla akciót. Végigszambáztam a szövetség közepén, és egyesével végigjártam a bolygóit. A védteleneket már támadtam is.
Az akció kellős közepén elment a net. Éjfélkor. Na most mi lesz? Felpattantam, hónom alá csaptam a laptopomat, és elindultam az autópálya felé. Sikátorokon keresztül vezetett a legrövidebb út. Párszor belém is akartak kötni, mikor a négerek kiszúrták a laptopot, de nekem nem volt ilyenekre időm, kiröhögtem őket. A fulgurok... Sietnem kellett. Reméltem, nyitva van a kút. Oda jártunk nappal netezni, mert sokkal gyorsabb volt. A hely zárva volt, de a wifi-t nem kapcsolták ki. :) Reggelig ott ültem, és fosztogattam Teutont. Egy éjjeliőrrel még sört és szendvicset is hozattam magamnak, amit közösen fogyasztottunk, így nem nekem kellett a helyiekkel foglalkoznom.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Átlag 4-5 órát.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Most funkcióik szerint, mert nem sok időm van játszani. Régebben voltak 48 órás hadjárataim. Egy héten kétszer... :)

Melyik a kedvenc hajód?

Fulgur.

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

Leon Reno, és előző szerveren Torrente.

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Nincs különösebb séma. Szeretem az akciókat. Szakmai ártalom.

Mi az, ami motivál a játékban, mi a "végső célod"? Zanda legyőzése számít egyáltalán, vagy csak a minél jobb saját/szövi helyezés, esetleg a tökéletes gazdaság megépítése a saját képességeidtől függően (stb...), mi hajt előre?

Saját magam fejlődése. Lehet, hülyén hangzik, de rengeteget változtatott rajtam ez a játék. Megtanított türelmesnek lenni.

Sokszor elhangzik, érdemi vitát lezáró végső közhelyként, hogy "ez csak egy játék". Mennyiben gondolod ezt igaznak magadra és a Zandagortra nézve?

Ez NEM csak egy játék!!!

Szerinted hogy lehetne még több játékost toborozni, illetve azt elérni, hogy a regisztráltak ne töröljék magukat?

Maga a játék jó. Szerintem az eleje túl hosszú a kezdőknek. Én csak annyit változtatnék, hogy a 15 perces köröket 5 percesre csökkenteném.

Milyen kérdésre válaszoltál volna szívesen, amit nem tettem fel? Válaszold is meg!

-

Volna-e igényed (vagy szerinted volna-e igénye a játékosoknak), hogy a program kinézetébe a mostaninál interaktívabban is belenyúlhassanak (pl egyedi bolygógépek, modulrendszerű hajótervezés, stb), mint amennyire a mostani változat lehetőséget ad?

Az egyedi bolygókép nem rossz ötlet, de szerintem eléggé leköti az embert a játék most is.

A mostani vagy a régi típusú tőzsde tetszik jobban?

A régi tőzsde sokkal jobb volt. Izgalmasabb volt. Határozottan jobb volt. Egész nap azon lógtam.

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

-

3 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr423530872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pink Pony 2012.01.09. 12:38:08

Ezt az 5 perces kör dolgot én is megnézném egy külön szerver keretében. A vége felé már elég kegyetlen lenne :D

Jó cikk, főleg sztori:)

Norris74 2012.01.12. 23:52:53

Kössetek kompromisszumot. 10 perces körök? :)
süti beállítások módosítása