Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Balekkal

2011.11.07. 12:24 cu2

Hány éves vagy?

50-et taposom

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Mindent amitől jól érzem magam, munka, család, pc játékok, könyv, film, stb :D

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Neten kerestem stratégiai játékot és ezt villantotta fel valamelyik reklám, kíváncsi lettem és itt ragadtam, ez valamikor az s1 elején volt.

Mióta játszol?

S1-óta :D

Miért magányos farkasként játszol?

Mindig szöviben voltam, most ki akartam próbálni magam mfként - semmi korlát :D

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Szeretem mindenben formáját, kedvenc játékom a Heroes 3, már vagy 10 éve, néha unok rá pár hétig :D

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Számomra az összetettsége, variálhatósága, kényszerhelyzetben bármivé formálhatod amid van.

Mi tetszik legkevésbé?

Regéléskor van a mellettem lévő plan amire lehet regélni és van amire nem. Szerintem jó lenne ha amire regél az ember a mellette lévő legalább más típusú bolygóra(mindenből) ne lehessen regélni. Ez főleg a periférián lényegesebb, aki később kezd 1-2 héttel már esélytelen lesz hogy kitudjon jönni 1 bogyóról, ugyan akkor aki előbb kezd főleg ha ritka - vagy nincs is a környéken másik 2mes - azt nagyon vissza fogja a dupla kutatók gyártása.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Az az s2 volt, amit 2/3mad részben 1 bogyón vittük beszorítva, mégis mi voltunk a NAGYON ROSSZAK :D

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Változó, munka mellett napi 1-2, ha meg itthon vagyok folyamatos megy a játék, néha be-be nézek, olvasgatok, fejlesztgetek :D

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Kényelmi szempontból, ahogy megszoktam a sorrendet.

Melyik a kedvenc hajód?

Most nincs, céltól függ mi a fontos.

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

Balek néven voltam csak.
S1 Redoran, S2 Assassins, S3 Protoss.

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Békés építő, főleg területet, amit védek a végsőkig - akár Zandával együtt is :D

Fejben vagy papíron/számológépen számolod ki, ami a játékhoz kell?

Mindig a területre ami rá fér azt számolom géppel.

Mi a véleményed az s4-es változásokról, elsősorban a hajóparaméterekről?

Vadászok gyengék, viszont az jó hogy a nagyobb generációsak olcsóbbak, bár majd kiderül Zanda hajóival szemben mennyire jók-vagy rosszak :D

Te elégedett vagy a bolygók védelmének jelenlegi lehetőségeivel, vagy lenne ötleted további megoldásokra? És ha igen, mi az?

Ez a rendszer a legjobb az eddigiekhez képest. Viszont lehetne a támadó flotta morál csökkenése nagyobb pl 5 perc után ha ellenséges területen ÁLL - így lassabban vagy osztott flottákkal kéne foglalni, nagyobb a védekezésre az esély. Másik, ha én építek 1 bogyót, pl ne 6 kör alatt foglaljam vissza csak 3kör alatt - 2napig, 3nap 4 kör, 4 nap 5 kör. Mivel a lakosok hozzám hűek nem az ellenhez.

Hajlandó lennél-e önzetlenül, jelképes anyagi összeggel hozzájárulni a Zandagort fejlesztéséhez (közös flottairányítás, gyorsabb szerver, ...), a prémiumtól függetlenül? Ezzel _talán_ ki is váltva a "prémium" fogalmát, aminek hiánya komoly gazdasági hátrányt okoz.

Szerintem jó a prémium rendszer, 4-5 plannál már kényelmessé teszi a játékot elfogadható árért, nem célravezető szerintem pár embernek önzetlenkedni sok 100ért - általában az ingyen élők a legelégedetlenebbek :D

Látsz-e megoldást arra nézve, hogy egy új(?) játékost nyugodtan be merj venni az összeszokott szövidbe? (kémszűrés)

Az idő a megoldás - más 5letem nincs :D

Mi a véleményed a mostanra kialakult 2 pólusú hatalmi felállásról (SB-KR), és véleményed szerint hogyan lehetne ismét színesebbé tenni a politikai palettát?

A 2 most már 3-má vált, bár eddig is 3 volt. kétszer ennyi játékosnál már más lehet a helyzet,bár akkor is kialakulnak pólusok, de változhatnak a póluson belüli szövik.

Szerinted jó irányba halad a Zandagort fejlődése? Ha nem, min változtatnál?

-

Bevennél egy magyarul nem-tudó játékost a csapatodba? Miért/miért nem?

Nincs különbség számomra - magyar vagy se, max a nyelv - kommunikáció hiánya :D

Szerinted miért esett rád a választás, hogy interjúalany légy?

Nem tom, Cucu tudja :D

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Számára mit jelent a Jó játék, vagy a becsületes - fair játék a zandában? :D)))

2 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr813360754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pink Pony 2011.11.07. 14:01:36

Szegény FKU-sok bajban lesznek a kérdéseddel:(

LordMatteo 2011.11.08. 17:36:58

Tudom hogy önzőkeci dolog ilyet kérni, de az én bónuszkérdésem végül soha nem került be egy interjúba sem:

"Mi az, ami motivál a játékban, mi a "végső célod"? Zanda legyőzése számít egyáltalán, vagy csak a minél jobb saját/szövi helyezés, esetleg a tökéletes gazdaság megépítése a saját képességeidtől függően (stb...), mi hajt előre?"

Pedig most, a végjáték felé közeledve megint csak egyre inkább előjön a "engem már nem érdekel zanda, törlök vagy átadom az accom másoknak" helyzet. Szerintem érdekes válaszokat kaphatnánk, akár visszamenőlegesen is (hiszen nem egy, nem kettő "fontos" játékost kérdeztél mostanság, cucu), ami rámutatna arra is, sokan miért is regisztrálnak be.

Egyébként újabb pirospontos interjú, az utóbbi idők tendenciáját követve. :)
süti beállítások módosítása