Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Lord Abszurddal

2011.10.31. 15:07 cu2

Hány éves vagy?

Gyászos 29

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Jelenleg szabatos német körmondatok fogalmazását gyakorlom, hogy majdan kiváló ügyfélszolgálatos legyek, cégem és rabszolgatartóim legnagyobb örömére.

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

s2 elején már próbáltak beszervezni, akkor még sikertelenül, a végére hagytam magam, azóta ha nem is töretlenül, de folyamatosan jelen vagyok.

Mióta játszol?

Pont ma lesz egy éve, hogy nem tudom, mikor is kezdtem.

Miért pont az Alapítványban játszol?

Mert ők a legjobbak. Illetve azért is, mert S3-on és S4-en is melléjük dobott ki a randomgenerátor. Mert jó szomszédok voltak, és jó társak a mai napig. Mert mindig mellettem van jóbarátom Paranoia/Katasztrófaturista. És a következő kérdésben is foglalkoznék ezzel a ponttal.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Igen. Lehet akár Ph. K. Dick, Zsoldos, SW-univerzum, Lem, Menghini, Kotzwinkle, de számomra Asimov a Non-Plus-Ultra (Többek között ezért is vagyok Alapítványista). Szenvedélyesen gyűjtöm a régi Kozmosz és Galaktika Fantasztikus Könyveket. Filmekben és játékban gyengébben állok, most az Alpha Centauri/Alien Crossfire ikonját találtam csak az asztalon. Film eszembe sem jut.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Az, hogy bármikor, bármilyen körülmények között bármilyen jól működő rendszert össze tudok omlasztani. Minden reggel arra kelni, hogy "Na most hol mennyi emberem halt meg?", fura érzés. Ezekért a bitekért felelős vagyok, boldogságuk terhe az én vállamon nyugszik.

Mi tetszik legkevésbé?

Hogy a falunak már nincs energia és munkaerő-igénye. Láttál már olyan falut, ahol legalább egy közhaszontalan nem söpröget a kocsma előtt!?

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Velem soha semmi érdekes nem történik. Ja, hogy a játékban? Csak hülyülünk. Mint például mikor Hunyadiék az előző (hármas) szerveren átnevezték magukat Fekete Seregből Forradalmi Őrseregre március tizenötödike alkalmából, mi is megtettük ugyanezt. Így lettünk Fel-Kelt-a-Tészta.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Mióta nem hivatásból bohóckodok, kevesebbet. Akkor napi nyolc órában lógtam a telefonon, mellette PC-n is, nem tudtam betelni vele. Most, hogy beültem irodába kockulni, jóval kevesebb időm jut rá.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

s2: Szelek (Manifesztált Alfarhang nem volt köztük, sajnos)
s3: Bármi, ami a selyemtermeléshez kapcsolódik
s4: Fiktív magyar településnevek. Sajnos kezdek kifogyni belőlük.

Melyik a kedvenc hajód?

Enterprise

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

s2: Selymes
S3: Selymes (Kelt-a-Tészta, Fel-Kelt-a-Tészta, Alapítvány, Kelt-a-Tészta, végül Fekete sereg)
S4: Lord Abszurd (Úri Muri, Alapítvány)

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Csendes őrült

Fejben vagy papíron/számológépen számolod ki, ami a játékhoz kell?

Még ha pontosan számolnám ki, hagyján...

Mi a véleményed az s4-es változásokról, elsősorban a hajóparaméterekről?

Miért, változott valami?

Te elégedett vagy a bolygók védelmének jelenlegi lehetőségeivel, vagy lenne ötleted további megoldásokra? És ha igen, mi az?

A bolygók legjobb védelme a diplomácia. Abban pedig újat felmutatni nehéz.

Hajlandó lennél-e önzetlenül, jelképes anyagi összeggel hozzájárulni a Zandagort fejlesztéséhez (közös flottairányítás, gyorsabb szerver, ...), a prémiumtól függetlenül? Ezzel _talán_ ki is váltva a "prémium" fogalmát, aminek hiánya komoly gazdasági hátrányt okoz.

Most is hozzájárulok, később sem lenne teher.

Látsz-e megoldást arra nézve, hogy egy új(?) játékost nyugodtan be merj venni az összeszokott szövidbe? (kémszűrés)

Persze. Pszichoszonda, kényszervallatás, családtagok túszulejtése. Ha bizalmi kérdést csinálunk belőle, ezek kézenfekvő módszerek.

Mi a véleményed a mostanra kialakult 2 pólusú hatalmi felállásról (SB-KR), és véleményed szerint hogyan lehetne ismét színesebbé tenni a politikai palettát?

Ez azért alakult így, mert mi, többiek hagytuk. Ha lenne igény harcias harmadik pólusra, nyilván létre is jönne. A tapasztalatok azt mutatják, ez így rendben van. Aki szerint mégsem, reményeit az A007-be vesse. Aki állásfoglalásra gondol, megteheti, aki békében akar fejlődni, annak is van erre lehetősége, ez így jó.

Szerinted jó irányba halad a Zandagort fejlődése? Ha nem, min változtatnál?

Szerintem halvány lila pettyes fogalmam sincs, merre halad a játék fejlődése. És ez jó.

Bevennél egy magyarul nem-tudó játékost a csapatodba? Miért/miért nem?

Amennyiben tud olyan nyelven kommunikálni, amin én is, nem látom akadályát.

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Szerinted miért esett rád a választás, hogy interjúalany légy?

Szólj hozzá!

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr773342609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása