Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú syscoval

2011.10.03. 15:32 cu2

Hány éves vagy?

32

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Gyereket nevelek, szerepjátékozom és könyvelek.

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Z előtt már jópár éve sikeresen abbahagytam minden online játékot, Zandagortra böngészés közben találtam véletlenül és valószínűleg unatkoztam meg persze tetszett is, regisztráltam.

Mióta játszol?

S1 eleje-közepe óta.

Miért pont a Galaktikus Birodalomban játszol?

Körbenézve a térképen ők voltak az egyik szövi, aki közel voltak – igaz csak pár bolygóval, de levélváltást követően Bohima meghívott, ezért hozzájuk csapódtam. Nagyon jó a társaság és nem bántam meg!

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Igen, nagy scifi/fantasy-rajongó vagyok, egy dolog ami idővel változik, hogy már nem vagyok mindenevő, a gagyit nem bírom. Kedvenc scifi filmem: Casshern – rendezői változat! :D

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

A szövetségi élet – a szövichaten történő molyolás - és a térkép, valamint a folyamatos – bár néha lassúnak vélt, de jó irányba haladó - játékfejlesztés.

Mi tetszik legkevésbé?

Sok kis apróság van, komoly problémám nincs, de talán ami nekem nem tetszik, hogy ha háborúzni akar az ember, akkor többnapos 0-24-es jelenlét kell – amit persze meg lehet osztani, de nincs biztosítva mindig. Meg hiányolom az "adolást" is! (tudom a multik miatt nincs erre lehetőség - de nálunk jól működött)

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Nem vagyok a "nagy" sztorik részese.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Túl sokat, talán ez tetszik mégis a legkevésbé, ez a fránya függőség.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Galaktikus Birodalom – Star Wars..., az első mindig Kashyyyk!

Melyik a kedvenc hajód?

Nincs kiemelt kedvenc, ezen a szerveren talán az anyahajó, vagy a Hello Kitty-s nemezisünk. Lényeg hogy sok legyen és 500k felett!

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

sysco és Gorgon

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Békésen fejlődő és szövichaten ökörködő vagyok - többnapos éjszakázós háborút nehezen engedhetek meg magamnak.

Fejben vagy papíron/számológépen számolod ki, ami a játékhoz kell?

Az Excelre esküszöm.

Mi a véleményed az s4-es változásokról, elsősorban a hajóparaméterekről?

Nekem nagyon tetszik ez az irány, a hajóparaméterek meg igazán jók lettek!

Te elégedett vagy a bolygók védelmének jelenlegi lehetőségeivel, vagy lenne ötleted további megoldásokra? És ha igen, mi az?

Én elégedett vagyok. A mostani védelmi rendszer és ökoszféra (minden bolygó szabadon maxolható) mellett elég jól védhető egy birodalom, 3 hétig biztos...

Hajlandó lennél-e önzetlenül, jelképes anyagi összeggel hozzájárulni a Zandagort fejlesztéséhez (közös flottairányítás, gyorsabb szerver, ...), a prémiumtól függetlenül? Ezzel _talán_ ki is váltva a "prémium" fogalmát, aminek hiánya komoly gazdasági hátrányt okoz.

Igen.

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Lát-e megoldást arra nézve, hogy egy új(?) játékost nyugodtan be merjen venni az összeszokott szövijébe? (kémszűrés)

4 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr193275418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legyes 2011.10.03. 15:45:21

"elég jól védhető egy birodalom, 3 hétig biztos" - vagy nem :) Szuperfosztás.

Fatburny 2011.10.03. 23:48:14

Kémszűrés :d Remek kérdés gg!

DarthMaul 2011.10.04. 12:47:18

Éljen a Galaktikus Birodalom, a Császár, de főleg éljenek a Sithek! :D
süti beállítások módosítása