Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Exével

2011.04.11. 23:25 cu2

Hány éves vagy?

28

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Kezdő orvosként dolgozom éhbérért, vagy a szolgálati lakást próbálom lakhatóvá alakítani...

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

gal6 nevű játék és típusaihoz kerestem épp fejlesztési megoldásokat néhány számomra zsákutcát jelentő kérdésre, és akkor ajánlotta valaki a zandát, hogy itt van néhány megszokottól eltérő elem, szemlélet. Ennek felmérése céljából szálltam be, említették, hogy Kisbér játszik, őt ismertem korábbról, megkerestem, és beszervezett.

Mióta játszol?

S1 utolsó 2,5 hónapjára szálltam be, és azóta folyamatosan.

Miért pont A Fekete Seregben játszol?

mag közepére böktem regeléskor és pont az FS volt itt, és behívtak.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Szeretem, de nem kiemelkedően:D Kedvenc könyvből is van sok, és akkor így már egy se. Star Wars 7.-8. , Alapítvány sorozat, Istenemberek ami leginkább megmaradt.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Az, hogy kellően összetett és folyamatosan lehet fejlődni benne, nincs igazi elérhető felső limit.(eddig)

Mi tetszik legkevésbé?

jelenleg az elcseszett harcrendszer és a nagy mikrozásigény mind építésben, mind harcban. És az elhúzódásra hajlamos háborúk.

Neked is vannak néha hullámvölgyeid a játékban?

Ritkán. Pl. ennek a fordulónak a kezdésekor, mivel nem volt időm zandázni, utazgatni kellett... És ezzel együtt motiváció se sok volt, mivel nem akartam sok időt rászánni, és s2-s3 közti változások se sok jóval kecsegtettek.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

nem nagyon rémlenek érdekes storyk. De azért írok valamit ide is... S1 végén mezfin elkezdett ugratni, hogy átadja a ZE flottát a másik oldalnak, erre én gyorsan kikaptam közösből, privatizáltam, mondván, hogy nem kell ezt elkapkodni, előbb lássuk, mire mennek, és majd utána eldől, ki mellé álljunk, de akkor sem átadva, max átvéve a többiekét:D. Oda álltam az utolsó plan mellé 3-4 óra távra talán az akkor elterjedt 3 pc-vel, és vártam mi történik, de mivel kockázatosan közel voltam, így állandó figyelésre lett volna szükség... Éjfél körül elment a netem, másnap reggelig nem is jött vissza.Lieték flottája kb. hasonló méretű, de eddigre már valamivel jobb összetételű és jóval jobb kezdeményű volt. Az én lebénulásomról és a szándékaimról is valószinűleg mit sem tudva, fulgur híddal odateleportáltak... De nem volt szerencséjük, minden esély ellenére a mi flottánk kezdett, és így odalett az emberiség utolsó védőflottája, és nyilván az univerzum maradványa is.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

0-24-ig bármi előfordult már, mostanában 3-5 órát.

Milyen galaxist szeretnél a következő szerver(ek)re?

több csomópontból álló, nagyobb szigetszerű elrendezéseket, amiben nincs magcentrikusság/térkép közepére sűrűbbé tett szigetek. És persze jóval több bolygót szeretnék bele, jusson mindenkinek kényelmesen elég.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

A kényelem volt a fő szempont, még nem neveztem el rendesen a planokat, de annyit módosítottam a nevükön, hogy két kezdőkarakter megadása után a megjelenő listából könnyen kiválaszthassam(jó esetben 1 plan jelenik meg).

Melyik a kedvenc hajód?

Ez beállításoktól függ. S2-n a nehézcirka volt, és ez a végjátékra nagyon be is jött, mégha 5-10 milla darabot meg is evett a maximum hajószám bug. Most talán a koordinátor a legszimpibb, nyilván más hajókkal kell társítani, de ő a kulcs.

Milyen büntetéseket tartasz elfogadhatónak a játékban a csalásokra?

Figyelmeztetéstől az azonnali törlésig terjedhet a skála, de ami inkább fontos, hogy legyen pontosan leírva, miért mi jár, és az mindig, minden esetben úgylegyen alkalmazva. Ami nem kerül be a szabályzatba, vagy korábbi precedens esetek nem tették egyértelművé a helyzetet, az meg legyen jóval enyhébben kezelve, mint a hasonló vétségek egyébként.

Milyen új bolygóosztályt szeretnél?

Így is túl sok féle van:D

Legyen-e a játékban építhető bolygó védelem? (ami persze megfelelő támadó erővel üthető)

ne legyen. nem lehet jól beállítani, mert vagy túlzottan leöli a harcot, vagy egy vonzó zsákutca a kevésbé logikusan játszók számára, amivel csak hátrányba kerülhetnek, abból meg már van nekik e nélkül is épp elég:D És nem, nincs középút, vagyis van, de az nem mérsékli a két problémát, hanem egyszerre mind2-t megjeleníti.

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

s1: Executor Zandagort Egyháza
s2: Exe Ronin
s3: Exe Fekete sereg

Látod-e értelmét a D bolygó ipari hasznosításának?

A D bolygó jelenleg az E plan után a második legkeresettebb bolygótípus. Ha lenne belőle elég, minden nem feltárós ipart D-ra tennék.

Minek kell a hajó, ha a béke szele lengi át a galaxist?

Erről a békéről nem mindenki tud:D ráadásul mostmár az npc-k is komoly kihívás, és egyszer majd Zandagort is eljön...

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Alkalmazkodó. Bár időhiány és szerverkímélet miatt is többnyire inkább a békés utat választom, de ha a harc lenne az egyetlen versenyképes út, akkor nem fognám vissza magam...

Mennyire tartod fontosnak, hogy a szövetségen belül ne csak az érdekek tartsák össze a csapatot, hanem a jókedv, a barátság és a testvériesség?

Még nem láttam olyan nem inaktív szövit, ahol az utóbbiak hiányoztak volna, ezek általában adottak, és az érdekek azok, amik még pluszként megjelennek, vagy néha hiányoznak. A közös érdekek tapasztalatom szerint javítják a hangulatot, az ellentétes érdekek meg konfliktushoz vezetnek, függetlenül a kiindulási állapottól. Persze lehet értelmesen kezelni ezeket a konfliktusokat, és akkor a szövi egyben marad és működik.

Egy reggel arra ébredsz, hogy szövetségedet minden előjel nélkül megtámadták és te magad is jelentős károkat szenvedtél el, legjobb bolygóid és a flottád java része odaveszett. Mit tennél?

Ha a flottám és a planjaim már odavesztek, akkor a diplomáciai próbálkozás maradna az egyetlen lehetőség, így nyilván ezzel próbálkoznék, és kedvező esetben az újjáépülést szervezném.

Mennyire nyomja rá a bélyegét a Zandagortbeli viselkedésedre a hétköznapjaid és fordítva?

Elég jól el tudom különíteni a kettőt, tehát mondhatni, semennyire. Mindenhol igyekszem nyugodt maradni, és zandában erre általában van is idő:D

Tudnál-e egy szövetségben barátian együttműködni az előző szerver számodra legutálatosabb ellenfelével, aki mondjuk porig rombolta a bolygóidat, flottáidat. Azaz adsz-e tiszta lapot mindenkinek az új szerverre vagy megmarad az előitélet?

Sokkal inkább tudnék együttműködni egy olyannal, aki képes volt porig rombolni:D Inkább velem, mint ellenem és újra leromboljon:D A játékon belüli harc amúgy is a játék része, ez nem ok negatív érzelmekre, a csapatokat meg érdekesebb néha újraosztani... Az egymás elleni harc amúgy sokkal közelebb hozza néha az embereket, mint egy kevésbé sikeres együttműködés. ennek eredménye lehet az is, hogy eddig mondhatni minden új fordulóban korábbi legfőbb ellenfeleimhez kerültem. (bár ronin esetébe ez nem teljesen igaz, de a vasmag részre értem:D)

Mi lenne, ha a szerver végén az emberiségnek sikerülne elpusztítania Zandagort herceget is? Hogyan képzelnéd el a játék folytatását?

Biztos van valami unokája, aki lelkesen jön majd bosszút állni:D ÉS hát van még rajtuk kívül biztos sok más söpredék, most is tele a térkép mindenféle őslakóval, kalózzal, és egyéb emberkékkel.

Ha kiderülne, hogy a valódi Zandagort nem halt meg, és vissztérne, és az emberek nagyrészét elvinné rabszolgának, hogyan szabadítanád ki őket?

Ez nem fog kiderülni. amennyire eddig láttam, az Egyház nagy ritkán még ejt foglyokat, de Zanda seregei soha. Utána már nincsenek túlélők, de még bolygó se, ahol kereshetnénk ilyeneket.

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Hirtelen két kérdés jutott eszembe:
1. Mekkora lenne az a veszteség, ami után feladná a további küzdelmeket, a további fejlődés lehetőségét, és hagyná abba a játékot, vagy váltana át építőről kizárólag pusztító stílusba?
2. Mennyi időt szeretne Zandával eltölteni, ha ez nem befolyásolná az eredményességet?

Szólj hozzá!

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr802818982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása