Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Solonnal

2011.03.21. 09:52 cu2

Hány éves vagy?

38

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Dolgozom és a családommal töltöm az időt.

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Ilyen stílusú játékot kerestem, ez a legjobb ebben a kategóriában. Szeretem az összetett stratégiát.

Mióta játszol?

Az S1 szerveren már játszottam.

Miért pont a Galactic Federation 42-ben játszol?

Mert én alapítottam meg, és egy összetartó csapat vagyunk, kiváló stratégákkal. Jó a hangulat, és mindenki számíthat a szövitársára.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Igen persze! Könyv? Nemere Istvántól: Ébredés előtt, Zuhanás a napba. Ezek elég régiek.
Film? Star Wars, Star Gate, Star Trek
Régebben játszottam az Imperium Galaktikával.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Összetett és részletes, többféle stratégiát lehet követni. Nagyon jó a térképmegoldás. Átlátható az egész. Ez egy futurisztikus szimulátor.

Mi tetszik legkevésbé?

Most az, hogy a szövin belül nem lehet flottákat összevonni.

Neked is vannak néha hullámvölgyeid a játékban?

Vannak, de mindig sikerül túljutni rajta.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Egyik napról a másikra top 4. lettem elég érdekes volt.
Nem tudtam, hogy miért ugrottam kb. 80 helyet akkor.
Lehet hogy rossz billentyűt ütöttem le ? :)

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

KB 4-7 órát. Attól függ hogy a munkám, és a családi dolgok hogy engedik.

Milyen galaxist szeretnél a következő szerver(ek)re?

Ehhez hasonlót! Nagyobb bolygó csoportokkal, ill. szigetekkel.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Az éghajlatára utaltam mindig, vagy a természeti kincsére.

Melyik a kedvenc hajód?

A Raptor. Csak lehetne gyorsabb is és erősebb. Hogy utolérje a fulgurt. :)

Milyen büntetéseket tartasz elfogadhatónak a játékban a csalásokra?

A multizásért az 1 hetes kizárást, mert ezt tartom a legvisszatartóbb erejű büntetésnek. De nem zárnék ki bolygó resetelést vagy elvételt is. Sosem szerettem egy játékban sem a csalással szerzett előnyt. Legyen mindenkinek egyenlő esélye.

Milyen új bolygóosztályt szeretnél?

Szerintem nem kell új osztály, viszont a D típusút el tudnám képzelni, ahol olajat lehetne kitermelni, vagy valami más nyersanyagot, de az olajkitermelés miatt a szénégetők, és az olajgyárak szerepe lecsökkenne.

Legyen-e a játékban építhető bolygó védelem? (ami persze megfelelő támadó erővel üthető)

Igen lehetne. Akkor még érdekesebb és nehezebb lenne a játék, de "realisztikusabb" formája lenne az egésznek. Sőt még bolygófelszínen is folyhatna a harc, pl tankokkal, katonasággal vagy más egységekkel az ellenséges bolygó üzemeinek támadására stb. de ez már lehet hogy túl bonyolított lenne! Majd az S10-ben :)

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

Solon néven, és természetesen csak is a Galactic Federation 42-ben.

Látod-e értelmét a D bolygó ipari hasznosításának?

Igen, mint az előbb említettem, az olajkitermelésben játszhatna szerepet.

Minek kell a hajó, ha a béke szele lengi át a galaxist?

Béke szele? Hát olyan még nem volt Zandagort támadásáig. Az embert, már csak a ösztöneitől vezérelve is, a vadászat gondolata hajtja. Egy ilyen játékot, ahol a területszerzés az egyik fő elem, nem tudnék elképzelni hajók nélkül. Zandagport ellen meg nem harcolhatunk parittyákkal...! :)

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Általában békésen fejlődő, területépítgető lennék, de ha a játékmenet úgy hozza, hogy akadályokba ütközik a szövetség előrehaladása, akkor gyorsan tudok váltani, és az önös érdekeket félrerakva a közös feladatokra koncentrálok.

Mennyire tartod fontosnak, hogy a szövetségen belül ne csak az érdekek tartsák össze a csapatot, hanem a jókedv, a barátság és a testvériesség?

Nagyon fontos dolog mindhárom. Egy jó hangulatú társasággal öröm játszani, és a csapatjátékban is építő jellegű. A barátság és testvériesség a játék során kialakul. Néha le kell mondani az önös érdekről, a többiek javára. Ha ez a három dolog együttesen megvan, akkor egy erős és egységes szövetség alakul ki, hű tagokkal.

Egy reggel arra ébredsz, hogy szövetségedet minden előjel nélkül megtámadták és te magad is jelentős károkat szenvedtél el, legjobb bolygóid és a flottád java része odaveszett. Mit tennél?

A lehető leggyorsabban elkezdeném az újraszervezést, és megkérném a testvérszövetséget, hogy segítsen a védelemben és az újjáépítésben.

Mennyire nyomja rá a bélyegét a Zandagortbeli viselkedésedre a hétköznapjaid és fordítva?

Mivel a magánéletben is vállalkozó szellemű vagyok, ezért a Zandagortban is keresem az új lehetőségeket, kihívásokat. Erősen rajta vagyok a játékosok összetartásában. A magánéletben talán annyira, hogy jó fejeket ismertem meg.

Tudnál-e egy szövetségben barátian együttműködni az előző szerver számodra legutálatosabb ellenfelével, aki mondjuk porig rombolta a bolygóidat, flottáidat. Azaz adsz-e tiszta lapot mindenkinek az új szerverre vagy megmarad az előitélet?

Volt egy ilyen apropó az S1-en, amikor egy tag lezúzta az összes bolygómat és szétverte a flottáimat. Akkor még a játékot alig ismertem. Megfogadtam, hogy a következő szerveren visszakapja kamatostul, de itt az S3-on meg MNT-t kötöttünk a szövijével. Úgyhogy a haragom elszállt, de legalább megismertem az egyik oldalát.

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Mi lenne, ha a szerver végén az emberiségnek sikerülne elpusztítania Zandagort herceget is. Hogyan képzelnéd el a játék folytatását?

Szólj hozzá!

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr482758033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása