Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Professor Yakkingtonnal

2011.02.07. 13:16 cu2

Hány éves vagy?

19

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Egyetemre járok, dolgozom (amikor épp van mit :)).

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Neten keresgettem böngésző alapú stratégiai játékokat, így találtam meg a Zandát. Sok ehhez hasonló játékba regeltem már, de egyik sem kötött le igazán. Amikor megtaláltam Zandagortot és népét, gondoltam megnézem miben más mint a többi, hátha ez nem egy olyan játék, melyet megun az ember pár nap után.

Mióta játszol?

Az S1 kb 2/3ánál csatlakoztam először, az S2-t kihagytam, az S3ban pedig itt vagyok a kezdetek óta.

Miért pont a Borgban játszol?

A Borg szövetségnek három alapító tagja van. Sponge, Sly, és én. A szövetség vezetője Sponge a bátyám, Sly pedig a szomszédunk. Már az S1en is voltunk, de mivel eléggé a végén csatlakoztunk, így nem voltunk ismert szövetség, hárman voltunk csak tagok. Most, mivel az S3on már a kezdetek óta létezik a Borg, egyre több embert asszimilálunk. Egy szó mint száz, azért a Borgban játszom, mert "minden ellenállás hasztalan!" ;)

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Nagyon! Fő kedvencem a scifi világában a Csillagkapu. Kedvelem még a Csillagközi Rombolót, a Star Warst, de tulajdon képpen scifi témában mindenevő vagyok.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Az összetettsége főként. Végre egy olyan netes stratégia, ami különbözik a többitől. Itt nem az van, mint a többi ehhez hasonlóban, hogy van egy tematika, amit mindenki követ és ezáltal semmi újat nem ad a játék, ami miatt unalmas lesz igen rövid idő alatt, hanem úgymond van választása a játékosnak. Ez alatt értem például azt, hogy dönthet úgy az ember, hogy termelő lesz a szövetsége többi tagja számára, de dönthet úgy is, hogy egy katonatársadalmat épít ki, de ez még mindig csak két lehetőség. Sok más irányba is fejlődhet a játékos, nincs megkötve a keze.

Mi tetszik legkevésbé?

A szövetségeken belüli kevés lehetőség (lehetne több, pl adó, szövetségi raktárbolygó, stb).

Neked is vannak néha hullámvölgyeid a játékban?

Nincsenek. Ha megunom, inkább abbahagyom. Ha esetleg megint kedvem támad játszani, újraregelek (persze csak ha már töröltek, amúgy az előzőt folytatom).

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Egyenlőre nem játszottam annyit, hogy bármi is történhetett volna velem, így a válaszom: S1en Zandagort eljövetele.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Túl sokat, nem merem kiszámolni! :) Amikor csak tudok, online vagyok.

Milyen galaxist szeretnél a következő szerver(ek)re?

Két ötletem is van. Az első, hogy maradjon ilyen, mint amilyen most, azzal az egy változtatással, hogy stabil féregjáratok nyílnak meg véletlenszerűen galaxisszerte (bizonyos időközönként el is tűnnek), melyeken áthaladva pillanatok alatt, a galaxis egy teljesen másik pontján, a féreglyuk túlsó végén bukkan elő a flotta.
A második pedig az, hogy több olyan kisebb galaxis van egymás melett, mint amiből most egy nagy van, de minden egyes kis galaxis a saját magja körül forog, így változtatva folyamatosan a különböző galaxisban található bolygók közötti távolsságot.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

A Guild Wars nevű játékban szereplő városok neveit használom fel.

Melyik a kedvenc hajód?

A Fulgur és a Raptor.

Milyen büntetéseket tartasz elfogadhatónak a játékban a csalásokra?

Teljes mértékű kitiltás (nem csak a játékból, hanem a blogból és a fórumból is).

Milyen új bolygóosztályt szeretnél?

Nem gondoltam új bolygótípusra, jó így, ahogy most van.

Legyen-e a játékban építhető bolygó védelem? (ami persze megfelelő támadó erővel üthető)

Legyen, de csak passzív védelem (pl pajzs, nem pedig ágyú).

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

athos, a Borg szövetségben, de már a fent leírtak alpján, csak az S1en, az S2n nem.

Látod-e értelmét a D bolygó ipari hasznosításának?

Nem igazán.

Minek kell a hajó, ha a béke szele lengi át a galaxist?

Mert a kérdés hazudik, ugyanis nincs béke :P

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

1 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr822644291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Stark- 2011.02.07. 16:36:33

"Mi tetszik legkevésbé?
A szövetségeken belüli kevés lehetőség (lehetne több, pl adó, szövetségi raktárbolygó, stb)."

ilyenek voltak, csak a multizások miatt ki lettek véve :S

"Minek kell a hajó, ha a béke szele lengi át a galaxist?
Mert a kérdés hazudik, ugyanis nincs béke :P"

hát ja (meg aztán Zandát is meg kell állítani) :D
süti beállítások módosítása