Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Joy-jal

2011.01.24. 11:36 cu2

Hány éves vagy?

32 éves

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Nevelem a két fiamat.

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

A férjem játszott egy másik online játékkal, és én is kerestem magamnak egyet. Azóta már mindketten zandázunk.

Mióta játszol?

S1-et kis késéssel kezdtem, de azóta folyamatosan.

Miért pont a Protoss-ban játszol?

S1 szerveren jött össze a csapat még a Redoranban. S2-n mint Gh indultunk, és most is nagyrészt ez a csapat alkotja a Protoss-t.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Inkább csak filmen, de ott minden mennyiségben. Természetesen nekem sem maradt ki a Csillagkapu sorozat vagy az Alien.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Az, hogy nem elég ész nélkül kattogtatni benne a fejlődéshez.
A cset, amit, ha használnak a tagok, akkor remek csapatépítő is.
Örülök, hogy elindult a játék azon az úton, hogy a multikat kiszűrje, de legalábbis csökkentse a velük való előnyszerzést.
Az, hogy a hibák hamar javításra kerülnek. Van kommunikáció a fejlesztő és a játékos között.
A térkép, hogy nem csak kiadom a parancsot és nézem a visszaszámlálást a megérkezésig.

Mi tetszik legkevésbé?

Az új raktározási rendszer. A beépíthetőség korlátozásával és a raktár maximum meghatározásával szinte lehetetlen központosítani. Személy szerint én utálok egy halom bolygóról összegyűjtögetni mindent.De központosítás nélkül is pl. a müanyag raktár limitje túlságosan alacsony már így az elején is.
A kezelésre kapott flották összehangolása meg túl macerás lett.

Neked is vannak néha hullámvölgyeid a játékban?

Hullámvölgyeim nincsenek. Vagy van hozzá kedvem és akkor csinálom vagy megunom és abbahagyom.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Számunkra az s2 elég mozgalmasra sikeredett. Mégsem emelnék ki egyetlen sztorit sem. Inkább azt említeném, hogy miután a szövetséget egy bolygóra verték vissza (több fórumon tárgyalt körülmények között) mégsem hullott szét, széledtek szét a tagjai vagy kezdett szerver végéig tartó agóniába. Hanem igazi csapatként tovább működött.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Inkább nem számolom ki...

Milyen galaxist szeretnél a következő szerver(ek)re?

Nekem nagyon tetszik, hogy mindig van benne újítás.
Egy mag nélküli gyűrű galaxis vagy egy szabálytalan galaxis egészen új színt vinne a játékba.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Eredetileg a szövinévhez passzoló neveket adtam neki. (MSZMP) Most, hogy megváltozott a neve, még nincs új koncepcióm. Az egyik bolygómat pedig Kale nevezte el, miután megunta a B bolygómra való utaláskor „a homokosod” elnevezést.

Melyik a kedvenc hajód?

Raptor

Milyen büntetéseket tartasz elfogadhatónak a játékban a csalásokra?

Minél szigorúbbat. Az, amit most kezdtél alkalmazni, vagyis a játéktól való eltiltás szerintem jó módszer. Akár egy hétre, akár egy egész szerverre szólóan.Vagy akár a bolygó reset is.

Milyen új bolygóosztályt szeretnél?

Semmilyet, én ezekkel is elégedett vagyok.

Legyen-e a játékban építhető bolygó védelem? (ami persze megfelelő támadó erővel üthető)

Szerintem a jelenlegi szabályok mellett semmiképp. A mostani több bolygós védelemmel, a morállal, a fosztáskor kapott flottavesztéssel elég erős a bolygó védelem.

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

Morrigan S1: Redoran, S2: Gh

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

A D bolygó ipari hasznosításának látod-e értelmét?

2 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr282609460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zandagort egy rajongója 2011.01.25. 06:53:51

Mi tetszik legkevésbé?

Ezzel a résszel maximálisan egyetértek. Ezek a raktármaximumok elég viccesek.

cu2 · http://zandagort.hu/ 2011.01.27. 14:44:05

@Zandagort egy rajongója: Nem zárkózom el a változtatás elől, de azért egy megjegyzés. Raktárlimit eddig is volt, csak bugosan: nulla épületnél végtelen volt. Szóval a mostani rendszer korrektebb, még akkor is ha a raktárlimit úgy ahogy van eltörlendőnek ítéltetik. :-)
süti beállítások módosítása