Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Hunyadival

2011.01.17. 11:25 cu2

Hány éves vagy?

20 múltam. 22 leszek jövőre. :)

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Elég sok mindent. :) Mostanában főleg a vizsgáimra készülök. Általában sportolok, haverokkal vagyok, na meg persze amit ilyen korban szokás: csajozok. :) :)

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

A google-ön keresztül. :D Szeretem a stratégiai játékokat. Végül is ezért regisztráltam. Beírtam a keresőbe, hogy "online stratégia" és a Zandagort benne volt az első 5 találatban. Aztán mivel korábban nem játszottam semmiféle online játékkal így leteszteltem párat, hogy mégis milyenek. Ezek közül egyedül a Zandagort fogott meg hosszabb távon is. :)

Mióta játszol?

S1 óta. Körülbelül két hónappal a kezdés után regisztráltam. S2-őn és a béta S3-on is voltam ezen a néven.

Miért pont A Fekete Seregben játszol?

Legfőképp, mert én vezetem. :D Egy baráti társaságra épülő szövetség tulajdonképpen. Jó páran már S1 óta velem tartanak. (Hát meg kell mondjam van bennük kitartás, hogy idáig elviseltek. :P :D) Egy szuper csapatot sikerült összehoznom aminek nagyon örülök. :) Szinte mindegyikük profi játékos...

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Nekem egy ilyen van. A Csillagkapu. Ezen kívül más scifit nem nézek. Bár mostanában ezt sem... Pár játékot is kipróbáltam, de azok nem igazán kötöttek le így egy-két óra, illetve nap után ott is hagytam őket. Scifi könyvet idáig nem olvastam, de ezen változtatni fogok. :) Volt pár ajánlás ami felkeltette az érdeklődésem. Inkább a krimi volt amit idáig előnyben részesítettem.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Főleg az összetettsége. Na meg persze a sok kommunikációs lehetőség ami a játékosok között fennáll. Néha kicsit többet is lógok a chat-en mint kellene. :P Sokszor ez az építkezés rovására megy...

Mi tetszik legkevésbé?

Ez már egy nehezebb kérdés. :D Talán az, hogy még nem sikerült végleges megoldást találni a multizók ellen. Esetleg a keményebb büntetések segítenének. Az viszont pozitív, hogy egyre kevesebb a bug benne. Néha-néha felbukkan egy, de azok viszonylag gyorsan javítva vannak.

Neked is vannak néha hullámvölgyeid a játékban?

Hát attól függ mit értünk hullámvölgy alatt. :D Például mikor lenyomnak a 10. helyről az nem túl kellemes dolog. :D Ezen kívül nemigen voltak negatív élményeim. Pozitív annál több. Rögtön az első az volt amikor S1-en Kisponyi meghívott az akkori 3. legnagyobb szövetségbe a regisztrálásom után pár nappal. Na meg rengeteg új emberrel ismerkedtem meg és sok havert is szereztem S1 óta ami jó dolog.
Építkezést nézve nincsenek hullámvölgyeim. Nagyjából tudom mit mikor kell építeni, mi mire jó és ha hibázok azt gyorsan ki tudom javítani. Amikor meg valamit nem tudok, akkor a nálam okosabbak gyorsan kisegítenek. :) Vagy beleolvasok a help-be. :D Utóbbi már ritkább, de mint kiderült valamivel azért hasznosabb is. :P

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Volt pár ilyen. Talán a legérdekesebb amikor Bagollyal (S2-őn Csoves néven volt) harcoltam. Nem túl kellemes ellenfél meg kell hagyni. :D Mikor azt hinnéd, hogy leráztad utánad jön és nem száll le rólad ameddig el nem éri a célját... Rendkívül agresszív és kitartó játékos.
A történet röviden:
S2 elején az interceptorral kialakítható volt egy híd amit ha jól használtak akkor a hajók sebességét rendkívül megnövelte. A 4 pc/m sebességű hajókat akár 8-9 pc/m-re fel lehetett gyorsítani. Ebben mértük egyszer össze a tudásunkat. Olyan 1-2órát töltöttünk megszakítás nélkül a térkép előtt amikor is kb. minden percben valamit kellett állítani a flottáinkon. XD Előtte ilyen ellenféllel nem találkoztam. A végére szabályosan le voltam izzadva mintha fociedzésről jöttem volna. XD Egy döntetlennel zárult a csatározás. Ő üldözött engem egy nagyobb flottával, amiért betörtünk a területükre egy kis rendet tenni. :P Végül nagy nehezen (és egy kis segítséggel) sikerült meglógnom előle. :) A legnagyobb flottánk megmaradásáért ment a harc.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Ez nagyon változatos. Az átlag az egy-két óra, de van amikor több (ilyenkor megszállom valamelyik chat-et :D). Viszont van olyan nap is amikor egyáltalán nincs időm leülni játszani még pár percre sem...

Milyen galaxist szeretnél a következő szerver(ek)re?

Nekem az eddigiek is megfeleltek. :) A lényeg, hogy változatosság legyen benne. Amilyen nem volt idáig és tetszene az egy belülről kiinduló körívekből/körökből állna össze és magja pedig nem lenne. :P Kifelé haladva nőnének ezek a körök/körívek.
Esetleg egy teljesen rendezetlent is eltudok képzelni aminek nincsen konkrét formája, hanem kisebb-nagyobb ködökből tevődne össze, néhol egy félkörrel vagy egy nyúlvánnyal színesítve az összképet.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Hát most még nincs túl sok belőlük. :P Később a szövetségemhez és a nevemhez igazodó történelmi helyszínek neveit fogják viselni.

Melyik a kedvenc hajód?

Raptor és a Csatacirkáló. Az utóbbit eddigiekben nem gyártottam nagy számban, mert nem érte meg. Viszont a raptor mindig is praktikus volt. :)

Milyen büntetéseket tartasz elfogadhatónak a játékban a csalásokra?

Minél keményebbeket. Pár napos kitiltástól kezdődően a törlésig bármilyet. A kis csalásokat is büntetni kell, mert ha látják, hogy már ezeket is jutalmazzák akkor a nagyobbal eleve meg sem fognak próbálkozni (pár kivételtől eltekintve persze), főleg ha tudják, hogy törlést vonhat maga után a dolog.

Milyen új bolygóosztályt szeretnél?

F-et esetleg G-t. :P
Viccet félretéve lehetne egy olyan amin a fűrészmalom (a fa jobb felhasználásának köszönhetően) nem 200-at hanem 300-at vagy 400-at állítana elő. Esetleg amin a kajagyárak 20 000 kaja helyett 30 000-et adnának. De olyat is eltudok képzelni amin a kutatók nyers homokból, nyers kőből, titánércből 650-et és uránércből 35-öt állítanak elő. Jellege pedig az elsőnek interkontinentális a másodiknak meg vulkáni lenne. :P Ami még megfordult a fejemben az egy mérgező légkörű (jellege: toxic), amiben a populáció feleolyan lassan nőne mint a többin, kicsivel (5-10%-al)rosszabbul bírná az ökoszférája a gyárak terhelését. Viszont ezen nem lehetne kémkedni, az atomerőmű dupla annyi energiát, a fúziós 10%-al több energiát az sps meg 20%-al kevesebbet (a légkör miatt amin nem tud teljes mértékben áthatolni a különféle sugárzás) adna.

Legyen-e a játékban építhető bolygó védelem? (ami persze megfelelő támadó erővel üthető)

Még szép. :) Hallottam már olyan elképzelésről is amiben egy pajzs húzható fel, de csak a főbolygó fölé. Az az ötlet például nekem nagyon tetszett. Elhárító ágyúk, védelmi rakéták amik még beugranak ezzel kapcsolatban.

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Az eddigiek során milyen néven volt megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

6 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr542589833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoárd Arcas 2011.01.17. 11:41:40

Ajjaj, ezzel a kérdéssel nem leszel népszerűbb, Hunyadi, nekem elhiheted:)

-Stark- 2011.01.17. 15:45:42

xD
jó hogy már nem a személyes adataira kérdez rá :D

DSF 2011.01.24. 14:38:18

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

"Ez nagyon változatos. Az átlag az egy-két óra... "
Ez egy kis túlzás nyugodtan válaszolhattad volna, hogy egy két óra amit alvással foglalkozol a többiben éppen a fórumot másolgatod vagy a chatet persze nem a saját szövidről van szó!

Az eddigiek során milyen néven volt megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

Van még olyan játékos akiről nem tudsz semmit hiszen rendesen kartotékot vezetsz mindenkiről bele értve a nemi hova tartozásáról is. :D

-Teuton- · http://kepfeltoltes.hu/view/100628/100x100falloutav-ch_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2011.01.26. 09:58:04

hát igen felesleges hazudozni. én akárhányszor felmentem te mindig online voltál:D

wowerman 2011.01.28. 22:02:43

ez a sok szmájli szörnyű... azt hittem a 16 évesek ilyenek, nem a 21...
süti beállítások módosítása