Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Janus-szal

2011.01.10. 15:42 cu2

Hány éves vagy?

Én már nem tartozom a fiatal játékosok közé-:)) Nem röhög senki remélem ::: 43 éves vagyok.

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

A koromból adódóan dolgozom és van család is.

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Egyszer unatkoztam és valami jó online játék után böngésztem akkor akadtam a Zandára, Ez még az s1 végén volt.(4-5 hét volt hátra)

Mióta játszol?

Mint fent említettem az s1 vége óta játszom.

Miért pont a Shadow Buildersben játszol?

Hááát... az s2-n megismerkedtem egy pár emberrel akik a hasonló stílust kedvelik mint én. A Shadow Builders mint szövi az s2 végekor már szóba jött csak akkor még nem volt neve-:)) Ténylegesen a Főnök -- AjemMarci meghívására kerültem a csapatba-:) Ja.... és az életben is ismerek egy pár tagot-:)

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Igen szeretem a sci-fit. Az olyan könyveket és filmeket szeretem ami nem elképzelhetetlen dolgokon alapul.
Konkrétan: Star Gate sorozat -- Csillagközi romboló sorozat és a hasonlóak.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

A csillagtérkép tetszik leginkább.
A többi online játékkal össze sem lehet hasonlítani.
A chat, hogy tudok közvetlenül dumálni a társaimmal.
A gazdaság és a csaták bonyolultsága.
Minden összefügg -mindennel.

Mi tetszik legkevésbé?

Az s2 az nagyon nem tetszett, hogy egyes játékosoknak szinte mindent szabad volt, másnak meg nem.
Pl: Nagyon durva volt az s2 végén a szabotálás és ellen szabotálás. Amikor be lett volna vezetve, hogy az 1 bolygóra bujt játékosokat vissza lehet szabotálni akkor ment a sírás-rívás. Pedig többen voltak akik szerették volna ha be van vezetve, még ha a szerver közeledett is a végéhez. A lehetőségek mindenkinek legyenek egyformán elérhetőek és ha nem él vele az már az Ő baja.

Neked is vannak néha hullámvölgyeid a játékban?

Olyan volt már, hogy nem volt annyi időm a játékra mint szerettem volna, de hullámvölgy az nem. Szeretem ezt a játékot-:)) Főleg a mostani csapatot-:)

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Hát volt egy pár sztori az s2-n -:) Mind közül a legemlékezetesebb az volt amikor a Teuton által elfoglalt bolygót vissza vettem és lenyomtam a flottáját is.----
Az akkor szintén csapat társam (Legyes), már a játék vége felé 2 db könnyű cirkálóval farmolta az "ellen" egyik bolygóját 6 körön keresztül és csak azért nem foglalta el mert az volt az illetőnek az utolsó bolygója.----Mikor szintén az egyik akkori társam (Jajaja) reggelre 0 pontossá tett szintén egy Assisinos embert. Közösben volt a bolygója-:))
Vagy még egy utolsó: 2-3 napon keresztül kergettünk egy nagyon nagy flottát és amikor már el tudtuk volna kapni, mind két flottakezelő -- aki menekült és aki üldözte --- szinte egyszerre aludtak el-:))))

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Pontosan nem tudom megmondani és az az igazság, hogy nem is akarom-:(nem vagyok paranoid)

Milyen galaxist szeretnél a következő szerver(ek)re?

Számomra a galaxis milyensége nem nagyon mérvadó-:))
Amilyen az s3 nekem megfelel.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Egy-két filmbeli név, egy-két pozíció szerinti név.
Változó.

Melyik a kedvenc hajód?

Raptor, fulgur.

Milyen büntetéseket tartasz elfogadhatónak a játékban a csalásokra?

A multit teljesen kiszürni egy ilyen vagy hasonló játékban nagyon nehéz. Akit csaláson érnek annak vegyenek el pontot, bolygót, végső esetben teljes reset.
De sokkal fájdalmasabb ha a meglevő gazdaságát, flottáját felezik meg.-:))

Milyen új bolygóosztályt szeretnél?

Legyenek meglepetés bolygok amiken pl: van flotta, vagy részben az alapnál jobban kiépített gazdaság.
Lehetne olyan is ha befoglalsz egy bolygót találj ott egy levelet arról, hogy itt és itt ezen és ezen a koordinátákon található bolygón, van flotta vagy épített gazdaság.
Lehetnének a galaxisban rejtett akna mezők amiknek a pontos térképe a bolygók 30-40% megtalálható lenne.
De ez a fejlesztő dolga ami biztos nem egyszerű-:)))

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Legyen-e a játékban építhető bolygó védelem? (ami persze megfelelő támadó erővel üthető) Legyen-e hajtómű fejlesztés, ami kerüljön nagyon sokba (KP pont, nyersi, SHY), viszont azért elérhető legyen?

4 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr542574366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legyes 2011.01.10. 15:52:15

Tudtam, hogy megint én leszek az, aki mindenért elviszi a balhét :)

legyes 2011.01.10. 15:53:13

Régi, szép idők :)

AjemMarci 2011.01.10. 16:38:01

Jah, pedig mindenki tudja, hogy Kronion a hibás :D

-Teuton- · http://kepfeltoltes.hu/view/100628/100x100falloutav-ch_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2011.01.10. 19:57:53

én sem felejtettelek el janus nyugi:D
lenyomtatok miután végigzúztam az egész szövit:)
süti beállítások módosítása