Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Amikor a Zandások összeülnek

2010.03.02. 02:04 cu2

Nos, megvolt szombaton az első Zandagort-találkozó. A Baross Sörözőben kezdtünk 6-kor, aztán a 10 órás zárás után páran még tovább mentünk a Blaha felé. A kocsmák nagy része dugig volt, így az Old Man's-ben kötöttünk ki, ami elég súlyos stílusváltás volt az induláshoz képest. Végül olyan 2 körül indultunk haza, miután majdnem sikerült venni egy gitárt ezer forintért.

15-20 körül lehetett a maximális létszám, és érdekes módon a fiatal korosztály nem nagyon képviseltette magát (pedig nem volt kötelező az alkoholfogyasztás). Szó esett persze az első fordulós élményekről, a második fordulós elképzelésekről, és ezektől teljesen független hétköznapi témákról. Más nevében nem nyilatkozhatok, én mindenesetre szuperül éreztem magam, ilyenkor érzi át az ember igazán, hogy érdemes játékot fejleszteni. :-)

Csavez volt szíves megosztani a fotóit, ezeket most közre is adom (későn készültek, úgyhogy nincs mindenki rajta):

És köszönöm a részvételt mindenkinek, aki el tudott jönni!

15 komment

Címkék: találkozó zandagort

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr661801802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ernobius 2010.03.02. 06:18:55

Köszönjük a fotókat :)

Liet 2010.03.02. 06:55:56

Hehe!

Cucu, vidám nyitókép!
Jók lettek a fotók. tényleg ilyen volt a hangulat.

Ricsi121 · http://tavimutymuty.blog.hu 2010.03.02. 15:29:51

Jók a képek :D Remélem jól éreztétek magatokat :)

A fiatalabbak azért nem voltak ott, mert aki nem Budapesten lakik, annak ezt azért nehezebb lett volna megoldani :)

Wraith965 2010.03.02. 16:05:43

Na igen ez télleg kitolás volt a részünkről. Tudom hogy ha pl Szolnokon lett volna akkor is sokan nem tudtak volna eljönni. Meg még talán el is engedtek volna Pestre délután és nem este.

szdik570 2010.03.02. 20:37:24

hát kár h nem mehettem el
de talána sok "öreg" között nem is lett volna jó egyedül gyerekként...
de...ha a következő szerver olyan lesz,hogy lejátszom..
mivel máshova nem jelentkeztem,szinte biztosan pestre megyek gimibe,tehát koleszba vagy kapok egy kis lakást

szóval, ha olyan lesz a köv. szerver,és addigra már pesten leszek,következő ilyen találkozónál számíthattok rám is;)

nEjmEd · http://pixilation.blog.hu 2010.03.02. 21:38:06

Hehe, tényleg jók a képek:) Stoli a legnagyobb arc, ahogy az asztalfőn örül az üres rumosüvegnek! :)

Norris74 2010.03.03. 01:05:02

Mordor sem volt semmi, amikor "hősiesen" bevállalta azt a kétszemélyes tálat. :)

Nekem viszont súlyosan meglátszik a fejemen az elfogyasztott sör mennyisége. :D Hát igen...kissé elszoktam tőle az utóbbi években.

A találkozó szerintem is kifejezetten jó volt, s ismét csak bebizonyosodott, hogy milyen kicsi is ez a bolygó, és milyen sok a korábban nem is sejtett közös ismerős.

Az átlagéletkor ha meg nem is lepett, de azért szokatlan volt. Köszönjük a kellemes estét szervezőknek, Cucunak, és mindenkinek aki ott volt.

Mordor 2010.03.03. 14:51:03

Mert mi hősök vagyunk!
de az a második kör rum nekem nagyobbat csattant;)

Az átlagéletkor a találkozón engem speciel nagyon meglepett. (Bizton állíthatom, h a kiskorúak táborát egyedül képviseltem)

A többi képet is össze kell kaparni, amik egyénileg készültek nem Csavez által.

Wraith965 2010.03.03. 17:06:02

Mordor hány éves vagy?

Már csak azért hogy "Az átlagéletkor a találkozón engem speciel nagyon meglepett. (Bizton állíthatom, h a kiskorúak táborát egyedül képviseltem)"

Mordor 2010.03.03. 22:52:23

22 nap híján 18 vagyok:)

Wraith965 2010.03.04. 16:36:36

Naaa akkor nem is vagy fiatal :D
én a magam 14 évemel

Mordor 2010.03.04. 22:22:18

Nem feltétlen kell alkoholt fogyasztani egy ilyen helyt.
Étterem része is volt a találkozónak. A Heroes bátrabbik fele nekiesett a helyi specialitásnak=)
(a híres kétszemélyes tál fejenként)

Wraith965 2010.03.05. 15:59:43

:D

Hát lehet én is megtudtam volna enni:D nagy étvágyam van olykor-olykor. Am a két szeméyles tálról nem készült kép?

Mordor 2010.03.07. 14:45:15

Igen készültek képek, mindjárt be is szerzem őket...
süti beállítások módosítása