Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Mezfinnel

2010.01.27. 15:57 cu2

Hány éves vagy?

30 múltam pár napja.

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

A mindennapi élet gondjaival hadakozok.

Miért pont a Zandagort Egyházában játszol?

Ennek a szövetségnek volt/van egyedül a játék világához illő neve. Mivel ilyenekre adok, ez döntő tényező volt. De voltak egyéb kondíciók is.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Leginkább az ökológiára való nevelés ötlete volt az, ami megfogott. Szomorú, hogy pont az ellenkezőjét érte el jelenleg a játék, a planéták lehetséges maximumára történő kizsigerlését a gazdaság érdekében. Remélem, a következő fordulóra hathatos változások lesznek ezen a téren, és az eredeti cél irányvonalában.

Mi tetszik legkevésbé?

Talán a monotonitás, több történeti részre lehetne. tagolni a következő fordulót. Amiben Zandagort akár több hullámban is jöhetne, persze mind erősödő hullámokban.

Mit tanácsolnál egy kezdőnek?

Hát mindenféleképpen informálódjon a játékról, erre leginkább 1 szövetségben van lehetőség. Valamint az 1. fordulóját tekintse tanulófordulónak, és az esetleges kudarcokból próbálja a megszerzett tapasztalatokat építő jelleggel felhasználni. De legfőképpen kitartást, hogy megállja a helyét a játékban.

Mit tanácsolnál egy haladónak?

Sose kezdjen háborút, de mindig fejezze be.

Hogy mindig tartsa szem előtt, hogy ez egy játék, amiben nem ellenségek, hanem ellenfelei vannak.

De legfőképpen, hogy ne szálljon el a pontszámaitól, mert nem lesz se több, se kevesebb általuk a másik játékosnál.

Mit tanácsolnál Zandagortnak?

Igyon sok kávét, mert ha megjön, nem lesz ideje aludni.

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Egy másik játék fórumán említették, hogy lesz bétateszt. A másik játék egy laposabb időszakában írtam Cucunak 1 levelet, hogy szeretnék részt venni a teszten. Így sikerült a béta2-ben részt vennem 3 hét erejéig.

Neked is vannak néha hullámvölgyeid a játékban?

Szerintem mindenkinek van. Én augusztusban 3 hetet, valamint október, novemberből szinte az egészet vegetáltam, ebben a fordulóban.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Hát, ha sztori, akkor 1 fogadalmam, amit azt hiszem sikerült betartanom, még az egyház keretein belül is. Úgy tekintettem erre a fordulóra, mint tanulóforduló és nem igazán akartam senkinek elvenni a kedvét azzal pl, hogy elveszem a bolygóját. Tehát aki nem támadott meg, azt én sem támadtam meg, eddig. Természetesen a háborúkban el kellett tekintenem ettől. Mondjuk aki a háborúk után utólag visszakérte az általam elfoglalt planétáit, visszakapta.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Számszerűsíteni nehéz, általában pont annyit, hogy amit aznapra elterveztem, megvalósítsam.

Tehát van, amikor szinte egész nap 2 óránként ránézek, de van, amikor alig napi félóra amit foglalkozok Zandagorttal.

Milyen galaxist szeretnél a következő szerver(ek)re?

Nekem tökéleten megfelelt a mostani, bár lehet, hogy jobb lenne a galaxis méretét (bolygok mennyiséget) a regisztrált játékosok mennyiségéhez mérten alakítani. Mert a bolygok jelenleg értéktelenek, szerintem, nincs értük harc és nincsenek megbecsülve a kisbolygók, jelenleg is rengeteg van üresen. Tehát több ember, kevesebb bolygó a következő szerverre, legyen mi konfliktust gerjesszen. Nem tehet mindent az egyház.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Igyekszem egyedi, általam kreált neveket adni, és persze kódolni is kell őket, ha már sok van.

Melyik a kedvenc hajód?

Alapvető problémáim vannak a hajókkal, statisztikailag, viszont a képek, leírások nagyon jók.

De hogy a kérdésre is válaszoljak, akkor legyen a Fulgur.

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Milyen büntetéseket tart elfogadhatónak a játékban a csalásokra?


Ebben a fordulóban ez volt az utolsó interjú. A két forduló közt inkább összefoglalók, elemzések várhatók (meg persze egy Zandagort-találkozó). Aztán a következőben majd folytatódik a sorozat.

Szólj hozzá!

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr761706708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása