Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Daedalus-szal

2010.01.20. 15:25 cu2

Hány éves vagy?

18 éves vagyok.

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Tanulok, olvasok, más online gameket játszok.

Miért pont a REDORAN SOCIETY-ben játszol?

Vulpionnal beszéltük meg, hogy ide jövünk még pár régi IR-es taggal. Szerintem nagyon jó szövi, jó a társaság, segítőkészek mindenben. Emellett mindig tudunk nevetni, és ökörködni. Tolerálják a hülyeséget.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Sok jó hajó van benne. A gazdaságra épül a játék, ezt nagyon szeretem benne.

Mi tetszik legkevésbé?

Nagyon sok időt kell várni a Fúziós reaktorra. Amíg nincs kész, addig gyakorlatilag áll a gazdaság azon a bolygon, ahol szeretne az ember fejleszteni. Továbbá a fulgur és még pár hajó kivételével nagyon lassúak a hajók. Volt olyan, hogy 1 hetet kellett várni míg megérkezik 1 nagyobb flotta a rendeltetési helyére.

Mit tanácsolnál egy kezdőnek?

Olvassa a HELP-et, nagyon sok hasznos infó van benne, és próbáljon meg bekerülni a top5 szövi valamelyikébe. Ja és nem érdemes túl korán a nagy hajókra hajtani (ajánlom a vadászokat a kezdőknek).

Mit tanácsolnál egy haladónak?

Figyeljen arra, hogy minden engyensúlyban legyen a gazadaságában (termelés-fogyasztás).

Mit tanácsolnál Zandagortnak?

Jöjjön a sok-sok (remélhetőleg) új fejlesztésű hajóival, de úgysem fog győzni!!

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

A Végzetúr.hu nevű online játékán akadtam rá a hirdetések között, és feliratkoztam. És már játszottam az első bétában is.

Neked is vannak néha hullámvölgyeid a játékban?

Igen, de nem gyakran. Az első akkor volt, amikor a bétában vesztettem vagy 10 bolygót Zandagort flottái miatt. A második akkor volt, amikor az Imperium Romanum széthullott, és akos elment a játékból.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Az első bétában minden nap kihalt a lakosságom, és téged kellett megkérnem, hogy visszállítsd.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

2 órát vagyok fent este.

Milyen galaxist szeretnél a következő szerver(ek)re?

Nagyobbat, meg legyenek csinálva a részleges karok is. (Orion, stb.) Legyenek a bolygoméretek is nagyobbak. 5-10 milásak. Lehetnének a térképen jelzett féreglyukak, azokon át lehetne vinni a flottát, az 1ik karból a másikba.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

A Független rendszerek Konföderációja bolygói voltak (Szeparatisták, star wars).

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Melyik a kedvenc hajód?

6 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr941687767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nEjmEd · http://pixilation.blog.hu 2010.01.21. 01:27:24

Pont mire felfedeztem, hogy eddig minden riportalany más szövetségből való volt, bukik a sorozat. Pedig már egy Mezfin/Kisbér/bagoly interjúra nagyon rég várok. Vagy egy FGYL riportra. Nekik egyébént is megnőtt a "népszerűségük" mostanában a főbb szövetségek között. Ideje lenne a médiában is kiharcolni a helyüket.:P

De nem bánom, hajrá Deadalus! :)

Sirásó2009 (törölt) 2010.01.21. 08:43:19

Én inkább 1 Bagoly interjura várok, neki van a legrosszabb rémhire

Zandagort követője (törölt) 2010.01.22. 09:07:44

Zandagort, az EGY a Minden és a Semmi az utolsó hetekre rádiócsöndet hirdetett...

Sirásó2009 (törölt) 2010.01.22. 09:19:32

Mindenesetre azért hadd koszonjem meg a sok munkát amit az elozo napokban adtatok.
Azert még 1 utolso kerdes tisztelt Zandagort követöje, mi volt az oka amiért a Dél CSillagát megtámadtátok.
Amennyire én tudom ők elég békés szövetség egy nagyszerű vezérrel, Trockijjal, akit nagyon jó játékosnak is tartok.
Tudom hogy ez 1 ilyen játék, de akkor is nem hozzátok pontban hasonló ellenféllel lenne méltó a háboru, mint ütni ezeket a békés népeket?

Zandagort követője (törölt) 2010.01.22. 11:12:02

@Sirásó2009:
Honnan gondolod, hogy a Zandagort Egyház tagja vagyok? Én ezt soha nem mondtam. :)

Csupán annyit mondtam, hogy rádiócsend van a hívőknél.

Mivel nem tisztem, sem jogom bírálni sem az Egyház, sem a DCS, sem pedig Trockij-t, így inkább én is elhallgatok, oszt mindenki azt gondol, amit akar :)

laccy 2010.01.22. 20:25:19

daedalus az a 2 óra úgy hangzott hogy "délelőtt verjetek szét" :D

Mindenesetre az egyházasok bisztos készülnek úgy kihozni mintha zanda mellett harcolnának :D

dehát résen kell lenni végig... hogy békés vagy nem az meg relatív

én is békésen betelepedhetnék valaki orra alá és feltolok pár milla flottát, persze attól még békés lennék... mindannyian kísérleti patkányok vagyunk és lassan kinőjük a ketrecet :D

amíg okot nem tudtok, ne foglaljatok pártot
süti beállítások módosítása