Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Rasalassal

2012.03.26. 11:23 cu2

Hány éves vagy?

Naptár szerint 46, de jóval fiatalabbnak érzem magam... :-)

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Munkaidőben szoftverfejlesztő vagyok, este amatőrcsillagászkodom...

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

S1-en játszottam. Nagyon tetszett, szerettem csinálni. Aztán az S2-S6-re nem volt időm, amikor meg jött az S7, gondoltam újra megpróbálom.

Mióta játszol?

S7-en? Az első pillanattól kezdve.

Miért pont az Alpha Centauriban játszol?

Mikor lejárt a tanulóidőm az EBSZ-ben, ők hívtak először.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Mindenfajta sci-fi-t imádok! Kedvenc filmjeim a Babylon 5, Csillagkapu, Star Trek sorozatok. Könyvben most Harrison Éden trilógiájának első két kötetét olvasom. Nagyon jó, ajánlom mindenkinek!

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Leginkább az összetettsége. Rengeteget lehet "molyolni" az építkezésekkel...

Mi tetszik legkevésbé?

A háborúskodással tönkre lehet tenni az építő-típusú játékosokat... De persze ez hozzá is tartozik valamilyen szinten...

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Nem emlékszem különösebben érdekes sztorira.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Mivel gyakorlatilag 10-12 órát számítógép előtt ülök, majdnem ennyit fenn is vagyok a zandán és általában elég sűrűn be is nézek. Az effektív játékidőt kb. 2-3 órára saccolom.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Most a Csillagkapu-ban alkalmazott megnevezésekhez hasonló bolygóneveket találok ki. S1-en istennők neveit adtam....

Melyik a kedvenc hajód?

Nincs ilyen, mindegyiknek meg lehet találni a megfelelő feladatot...

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

Ki emlékszik már az S1-re? Én sajnos nem...

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Inkább békeszerető, építgető stílusú vagyok. Azonban építem a flottát is rendesen, de alapvetően védekezésre... Hiszen tudod: "Ha békét akarsz, készülj a háborúra!"

Mi az, ami motivál a játékban, mi a "végső célod"? Zanda legyőzése számít egyáltalán, vagy csak a minél jobb saját/szövi helyezés, esetleg a tökéletes gazdaság megépítése a saját képességeidtől függően (stb...), mi hajt előre?

Elsősorban az, hogy meg tudjam építeni azt, amit elképzeltem. Persze a szövetség érdeke is fontos!

Sokszor elhangzik, érdemi vitát lezáró végső közhelyként, hogy "ez csak egy játék". Mennyiben gondolod ezt igaznak magadra és a Zandagortra nézve?

Abszolút igaz! Cél a szórakozás. Ha idegesítene, bosszantana, akkor nem csinálnám...

Szerinted hogy lehetne még több játékost toborozni, illetve azt elérni, hogy a regisztráltak ne töröljék magukat?

Ezen még nem gondolkodtam. Talán azon lehetne változtatni, hogy már az elején is izgalmasabb legyen a játék. Mert most az első 1-2 hétben nem sok izgalom történik...
Pld. időnként be lehetne dobni egy-egy quest-et, amit ha teljesít a delikvens, kapna valami jutalmat (nyersanyagot, később hajót???)

Volna-e igényed (vagy szerinted volna-e igénye a játékosoknak), hogy a program kinézetébe a mostaninál interaktívabban is belenyúlhassanak (pl egyedi bolygógépek, modulrendszerű hajótervezés, stb), mint amennyire a mostani változat lehetőséget ad?

Persze! Minden ilyen módosítás növelné a játszhatóságot és a játékélményt...

A mostani vagy a régi típusú tőzsde tetszik jobban?

Már nem emlékszem, milyen volt a régi :-) De ez a mostani jó!

Szerinted mire "gondol" Zandagort, mielőtt megtámadja az embereket?

Miért, Zandagort gondolkodik?

Használod a fórumot, olvasod a blogot, esetleg mit változatnál rajta? Ha nem (használod/olvasod), miért nem?

Nem használom. Nem érzem szükségét...

Mi a véleményed az s7-es változásokról?

S1-hez képes élvezetesebbnek tűnik a játék.

Látnád-e értelmét valamilyen szkennernek? (Ahol szövegesen is megjelenne a szövetséged területén áthaladó ellenséges flotta)

Nem különösebben látnám értelmét, talán azért mert elég sokat vagyok fent és úgyis látom, ha van valami...

Milyen kérdésre válaszoltál volna szívesen, amit nem tettem fel? Válaszold is meg!

-

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

-

Szólj hozzá!

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr244340125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása