Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Pixell-lel

2012.01.23. 10:22 cu2

Az eredeti szöveg ITT olvasható, a fordítás pedig alább.

Hány éves vagy?

33

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Barátnő, zene, olvasás, filmek, magyarul tanulás :)

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Egy barátom mesélt róla.

Mióta játszol?

Az első Pixell az s3-on kezdte, ez most a negyedik reinkarnációja.

Miért pont a Hello Kitty-ben játszol?

Mert jó lehetőséget kínáltak, hogy megtanuljam a "high tech" PvP technikákat, és hagyják, hogy a saját stílusom szerint játszak.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Igen, nagy Csillagok háborúja fan vagyok.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

PvP harc

Mi tetszik legkevésbé?

Túl sokan Zandagortoznak úgy, mintha Farmville-eznének, és ha valaki megtámadja őket, sírnak mint egy kisbaba. Nagyon tisztelem az Umbrella Corporationt, mert ők egészen mások.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Amennyi szükséges, de azt nem szeretem, hogy a nagy háborúk túl sok időt visznek el.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Semmi extra

Melyik a kedvenc hajód?

Nehézcirkáló

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Katona vagyok. A feletteseim kiadják a parancsot, én pedig végrehajtom!

Mi az, ami motivál a játékban, mi a "végső célod"? Zanda legyőzése számít egyáltalán, vagy csak a minél jobb saját/szövi helyezés, esetleg a tökéletes gazdaság megépítése a saját képességeidtől függően (stb...), mi hajt előre?

Hogy híres flottavezér legyek és segítsem a szövetségemet elérni a céljait.

Szerinted hogy lehetne még több játékost toborozni, illetve azt elérni, hogy a regisztráltak ne töröljék magukat?

Egy jó PR asszisztensre lenne szükséged.

6 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr813740304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LordMatteo 2012.01.24. 02:18:10

"Nagyon tisztelem az Umbrella Corporationt, mert ők egészen mások." >> Az eddig történtek alatt ők voltak a leghátrább a szövetségek között akiket fosztottunk, és egyetlen egy nyivákolós üzenetet nem hagytak nagychaten, vagy egy fenyegetős-káromkodós-anyázós levelet nem küldtek, amíg támadás alatt voltak, úgyhogy RESPECT nekik. 3-4-5 szerveres veteránok meg 10 fulgur miatt 2 napos cirkuszt rendeztek. :)

cu2 · http://zandagort.hu/ 2012.01.24. 08:58:12

@LordMatteo: Amúgy érdekes kérdés, hogy mi számít érthető/elfogadható rinyának, és mi az, amikor szó nélkül be kell nyelni az erőkülönbséget. Ilyen szempontból számomra meglepő volt a HRE fenyegetőzése, amikor megjelentek (értsd: senkihez egy újjal nem nyúltak) a kalózok. Valszeg nagyon eltér a perspektíva a f*sz két végén.

LordMatteo 2012.01.24. 20:40:36

@cu2: Fenyegetőzött a HRE? Mit? Hol? Lemaradtam. :(

Egyébként ez a "be kell nyelni" dolog nem tiszta számomra. Dehogy kell. De aki nem tesz SEMMIT az ellen, hogy farmolják, az ne sírjon már, hogy mekkora gonosz önzőség őt megtámadni, mert nem volt kedve eddig hajót csinálni.

cu2 · http://zandagort.hu/ 2012.01.25. 03:04:54

@LordMatteo: Ó hát csak annyit, hogy ahány kalóz belép a területükre, annyi játékost vernek vissza a kőkorba. Egész "kreatív" módja ez a játék befolyásolásának, tulajdonképpen be is lehetne zárni a fórumot, sokkal egyszerűbb lenne, ha mindig az határozná meg a fejlesztéseket és irányokat, aki a legdurvábbat ígéri (szerverfeltörés, kutyám lelövése). Sőt, lehetne a toplistát is ilyen módszerrel felállítani. :-)

LordMatteo 2012.01.25. 06:32:25

@cu2: Atomkemény. :D Még jó, hogy a kalózok nem bántották őket, máskülönben most a kőkorban tengetnénk hitvány életünket. :)

legyes 2012.01.27. 09:59:12

Hát ez azért már szánalmas. Egyesek összekeverik a való életet a játékkal. De még mindig nem értik meg, hogy EZ EGY HARCI JÁTÉK :)
Ha nem értek egyet a radar távolságokkal, akkor mondjuk egy aranyhal megkínzás belefér? :D Nevetséges. Azé' vannak a kalózok, hogy színesítsék a játékot. Ha támadnak, akkor ez a játékkal jár. Nehogy már a HRE írja a játék történetét...
süti beállítások módosítása