Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú padméval

2011.09.12. 19:31 cu2

Hány éves vagy?

48 éves vagyok.

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Miután pillanatnyilag itthon vagyok, a családom ellátása a fő feladatom, a szokásos dolgok (főzés stb), illetve az éppen aktuális családi ügyek hivatalos intézése.

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Évekkel ezelőtt egy online gamet kerestem, egy barátom ajánlotta kipróbálásra.

Mióta játszol?

Béta 1 közepe [béta 2 eleje - a szerk.] táján írtam neked, hogy szeretnék a béta tesztben részt venni, a lehetőséget megkaptam, ekkor regisztráltam először.

Miért pont a CIS-ben játszol?

s3-on indult a CIS, melyet magam alapítottam.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Star Wars, Gyűrűk Ura rajongó vagyok, de minden érdekel ami a "távoli jövőről" szól, film vagy könyv. (Jules Vernét is a saját korában "képzelgő bolondnak" tartották.)

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

A galaxisban történő mozgás (legyen az harc az ellenféllel vagy bolygófoglalás) láthatósága. Figyelemmel tudom kísérni nem csak a saját hajóimat, de a szövetség tagjainak flottáit és a testvérszövetségünk területén őrködő illetve támadó űrhadat is.

Mi tetszik legkevésbé?

Az Admin hiánya úgy érzem mostanra létfontosságú kérdéssé lépett elő. Vannak új zandások, akik nem ellenfelet látnak bennünk, hanem ellenséget és ennek megfelelően beszélnek velünk, ami elfogadhatatlan szerintem. Igaz, időnként nálam is "kiborul a bili", de ennek mindig előzménye van, pl. trágár beszéd, tudatos kötözködés vagy a szövetségünk szidalmazása stb.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Amíg azt hitték, hogy szmiagor fiú.
Vagy amikor s1-en a Dél Csillaga 2 tagja a vezetőség parancsára megalakította a Nomád szövetséget, megtámadta parus_z tagunkat, közben KisPocok a galaxis megkerülve levonult a fősereggel délre a DCS-hez. Nekem ekkor az volt a feladatom, hogy segítsem parus_z-t nyugaton és közben tartsam szóval a DCS tagságot a főchaten.
Még sorolhatnám....

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Változó, ám azért, mert a gépem be van kapcsolva Zandán, egyáltalán nem biztos, hogy én is jelen vagyok. (napi 4 óra és 15 óra között)

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Mindenképpen a nevemhez kapcsolódó SW filmbeli bolygó elnevezéseket veszem alapul.

Melyik a kedvenc hajód?

Sok szerveren keresztül a Raptor volt, most az új hajó paraméterekkel talán a Fulgur mellé tenném a voksom.

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

Béta 2 és s1 alatt a Heroes szövetségben voltam, szmiagor néven, s1 után kicsit "elcsábultam", s2-n nevet változtattam padme-ra és az YHSZ diplomatája voltam csipa mellett. s3 óta saját szövetséget vezetek.

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Én azt gondolom mindkettő.
A szövetség mindenáron való megvédése és a tagok fejlődésének biztosítása. Az engem nem érdekel, hogy én a TOP lista hányadik helyezettje vagyok.

Fejben vagy papíron/számológépen számolod ki, ami a játékhoz kell?

Nem számolgatok, szükséglet szerint szoktam építeni.

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Mi a véleménye az s4-es változásokról, gondolok itt konkrétan a hajók "turbózott" paramétereire?

Szólj hozzá!

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr403221470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása