Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Honnan tudod, hogy Zandagort-függő vagy?

2010.08.04. 16:32 cu2

Réges rég ki akartam ezt posztolni, csak aztán elfelejtettem. De jobb később, mint soha...

Honnan tudod, hogy Zandagort-függő vagy?

  1. Ha irigykedsz a Földre mert mind az 5 bolygótípus egyszerre van és több mint 6 milliárd lakost is elbír.
  2. Ha földrajz órán felhívnak felelni és megkérdetik: mennyi idő alatt fordul meg a föld a tengelye körül? És te azt feleled: pontosan 96 kör alatt!
  3. ha megkerdik tőled, hogy mivel gyorsabb a keletiből eljutni a nyugatig, busszal vagy metróval, azt mondod fulgurral.
  4. tengerparton /sivatagban is már azt számolod,hogy a homok mennyi üveggyárat bír el
    erdőben sétálva a fákat számolod, hogy tudd mennyi fűrészüzemet bír el
    állatkerben meglátod a pandát hangosan káromkodsz, hogy mennyire fölösleges dolog, mert gyenge élelemforrás.
  5. Az étteremben gombát rendelsz, mert olcsó és sokat kapsz

Folytatás Teuton Zandagort-blogján...

12 komment

Címkék: játék lista függőség

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr292198822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ernobius 2010.08.04. 17:18:22

:Igggeeeennn! :D Végre felkerült :D Egyik nagy kedvencem a Zandagort-univerzumban :D

Már csak a Nemesist kell befejezzem a garázsban...

Hettita 2010.08.04. 17:33:03

Teutonnak van humora :D ez jó

Hettita 2010.08.04. 17:34:25

jah terminandor- írta megnyugodtam :D

Fatburny 2010.08.04. 19:27:11

:) a szösszenet jó. Az oldal meg:) Akármennyire híres közszereplő lettem a fanvideók által, az egész blog szinte egy nyomorult elkeseredett bosszújára hasonlít. (Tisztelet egy-két kivételnek, ami egy igazán jó blog megszületését alapozhatta volna meg.:)

Olvassátok, én ajánlom:)

Ui.: Én láttam már régebben is, de cucu sztem azért végignézhetnéd néha a tartalmát mielőtt feltétlen reklámot kap:)

Fatburny 2010.08.04. 21:40:01

ui. a packos trailer is tetszik:))

Norris74 2010.08.05. 09:04:48

@Fatburny: Semmivel sem rosszabb, mint Onyx "bosszúnovellái" az Exolon ellen.

Ricsi121 · http://tavimutymuty.blog.hu 2010.08.05. 10:08:56

"az egész blog szinte egy nyomorult elkeseredett bosszújára hasonlít." Ne viccelj már, a videókat én ágyaztam be :)

-Teuton- · http://kepfeltoltes.hu/view/100628/100x100falloutav-ch_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2010.08.05. 10:10:52

bosszúálló?:D ugyan már magunkat is kiparodizáltuk lásd exolon videó.
a bandi anyaggal nem tudom mi a gond de a nem nézetteket tölröm:P

Daedalus 2010.08.05. 13:17:10

Ezen szakadtamXD
am még hozzá lehetne tenni:meglátod a mecsekben az használaton kívüli uránbányát(osztálykirándulás keretében)és erre fennhangon megjegyzed:

-micsodaa pazarlás!!:D

naon jó:P

Ricsi121 · http://tavimutymuty.blog.hu 2010.08.05. 15:26:33

miért? Én naponta járok ki a bezárt kavicsbányához, amit meg elöntött egy forrás... az nem pazarlás? Alapvető építőanyag :D A játék kezdésénél elengedhetetlen, és nagy előny ha van +1 kavicsbányád, ezek a hülyék meg itt hagyják elfüvesedni!

Jadesárkány2 2010.08.09. 09:28:50

Hát ez tetszett.
Azért hozzáteszem a következőt:
Honnan tudod hogy kigyógyultál a Zanda-függőségből?
Ha már nem keresed az otthoni látcsöveddel esténként, hogy melyik bolygót foglald el az éppen elkészült Nemeziseddel. :S
Na nehogy elhiggyétek! Végleges gyógyulás nincs. :D
süti beállítások módosítása