Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

s2 stat, 9. hét

2010.06.18. 17:42 cu2

Egy nappal a szokásos időpont előtt, mert a hétvégén nem leszek gépközelben. A hét legnagyobb átalakulásai: az Exolon és a Dél Csillaga egyesülése, a Galaktikus Köztársaság bukása. Aki szeretne ezekről ódát zengeni, ne tartsa vissza magát! :-)

játékosok száma
regisztráltak1 819
az elmúlt 7 napban aktívak1 128
az elmúlt 24 órában aktívak791
az elmúlt 15 percben aktívak (online)210
játékosok fejlettsége
átlag pontszám4 660 639
átlag bolygószám1,53
átlag techszint2,8
effektív játékosszám89
egynél több bolygós játékosok száma326
flottás játékosok száma388
bolygók
átlag népesség1 213 219
átlag beépítettség6,8%
környezet átlagos állapota0,8%
átlag urbanizáció23,9%
foglaltak száma (aránya)2 782 (43%)
regisztrálhatók száma (aránya)1 785 (27%)
szövetségek
száma74
legalább 10 fősek száma16
effektív száma7
átlag pontszám111 285 124
átlag bolygószám27
magányos farkasok száma1 075
kutatás
átlag (max) űrhajózás szint8 219,0 (150 000)
átlag (max) plazmatechnológia szint597,4 (5 000)
átlag (max) nanotechnológia szint492,6 (10 000)
átlag (max) pajzsok szint871,1 (10 000)
átlag (max) energia szint2 991,6 (20 000)
flották
flották száma2 408
teljes egyenérték3 177 592
átlag flottaegyenérték1 319,6
generációs megoszlás (egyenérték, HP)1. gen: 12% (45%)
2. gen: 33% (30%)
3. gen: 55% (26%)
csaták
megsemmisült egyenérték a héten701 142
legnagyobb összecsapások a hétenGalaktikus Köztársaság vs Ronin
Galaktikus Köztársaság vs Vasmag
Fehér Sárkány Lovagrend vs Exolon Csillaga Konföderáció
Galaktikus Köztársaság vs Exolon Csillaga Konföderáció
tőzsde
heti forgalom (TT)2 406 251
heti forgalom (SHY)491 984 350 915
legforgalmasabb erőforráskő (24%)
legek
legjobb 10 játékosExe (Ronin)
Epimenidész (Vasmag)
Ziron (Vasmag)
Orion (Ronin)
zeusz (Vasmag)
HengerR (Fehér Sárkány Lovagrend)
Csoves (Vasmag)
iszi (Gray Heaven)
Gilgames (Ronin)
AproHeron (Vasmag)
legjobb magányos farkassanya33
legjobb újonc (7 napnál fiatalabb)Why (Phoenix)
szövetség (pontszám)Exolon Csillaga Konföderáció
szövetség (bolygók száma)Exolon Csillaga Konföderáció
szövetség (taglétszám)Exolon Csillaga Konföderáció
szövetség (pontszám/fő), min 10 főRonin
szövetség (pontszám/fő), min 5 főRonin
szövetség (bolygók száma/fő), min 10 főVasmag
szövetség (bolygók száma/fő), min 5 főVasmag

9 komment

Címkék: statisztika játék éles s2

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr82092066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zugmanager 2010.06.18. 18:07:01

De comment:

A királyság gyáva volt, még a másoktól kunyerált flottákkal sem mert kiállni egy az egyben.

A Ronin még gyávább volt az MNT kihasználva jött területünkre, és csak utána bontott MNT és üzent hadat, amikor már a területünkön voltak.

És végül a Vasmag, ki végig pártatlanságát hirdetve avatkozott be harmadikként, de lényegében az egész lerohanásunkat vezetve.

Természetesen ez már mindegy. A történelmet a győztesek írják.

Norris74 2010.06.19. 09:29:42

Lehet, hogy Epimenidésznek ezt a tárgyalást is meg kellene örökítenie egy novellában, ugyanis a "tárgyalótermi drámában" jobban otthon van, mint én.

A gyávaságról inkább nem nyitnék vitát. Mindenki olyan eszközökkel és fegyverekkel él, amilyenekkel módjában áll. Van aki villámgyorsan legyártott Nemezisekkel terrorizál, és azt hiszi, hogy azok birtokában már mindent megtehet. Van aki pedig fegyverek híján a kapcsolatait, a politikai befolyását veti latba, és úgy próbálja forgatni a sors kerekét, hogy az számára (és elképzelései szerint a Galaxis számára is) kedvező legyen. Tetszik vagy sem, a bolygóépítgetésen és a hadiflották reptetésén túl EZ IS a játék része és vannak ebben is eredményesebbek és kevésbé azok.

Az R18 szektor lerohanása és elfoglalása egy igen bátor tett volt. Vagy írja inkább botort?

Én előre szóltam Bohimának (is), hogy ez nem csak nekem nem tetszik, de a nagy szövetségek közül másnak sem fog tetszeni, akkor kvázi kinevetett, és azt mondta csak fenyegetőzöm. Nem fenyegetőztem, csak közöltem a tényeket.
Amikor a tárgyaláson felajánlottuk, hogy az R18 hiánytalan visszaszolgáltatása esetén eltekintünk a további retorzióktól, akkor még csak el sem gondolkodtatok rajta, hanem sértődötten, vitatkozva reagáltatok. Nem mondhatjátok, hogy nem adtunk lehetőséget, és azt sem, hogy nem szóltunk, baj lesz, ha nem teljesítitek a, szvsz reális és nem túlzó kérést.

Nem mi hoztuk rátok a bajt, hanem a GK vezetése hozta saját magára.

A Ronin meg a Vasmag dolgaiért pedig engem nem terhel felelősség, mivel egyik sem vagyok.

Így van. A történelmet a győztesek írják. Ahogyan ti átírtátok a R18 történelmét, úgy most mi kiradíroztuk.

Wraith965 2010.06.19. 15:28:21

Én annyit tudok hogy Kedves Teuton Bátyátok (volt FSL-s) szabadította az FSL-re a Vasmagot.

Onyx 2010.06.20. 22:01:26

"Van aki pedig fegyverek híján a kapcsolatait, a politikai befolyását veti latba, és úgy próbálja forgatni a sors kerekét, hogy az számára (és elképzelései szerint a Galaxis számára is) kedvező legyen. "

"A Ronin meg a Vasmag dolgaiért pedig engem nem terhel felelősség, mivel egyik sem vagyok."

Mindezt egy hozzászólásban, elsimerésem! :D

Norris74 2010.06.21. 08:45:54

@Onyx: Nem értem mi ezzel a problémád?

1. Az Exolonnak nem voltak olyan számban és mértékben fegyverei, amit bevethetett volna a védekezésre a váratlan agressziótok ellen, ezért a politikai és diplomáciai szálakat mozgattam meg azok felé (Vasmag, Ronin), akiknek meg voltak erre fegyverei. Ráadásul nem is nagyon kellett erőlködnöm, mert tőlünk függetlenül is csíptétek már a szemüket. A letámadásunk csak hab volt a tortán, náluk is.

2. Az, hogy a kérésem után, ők mekkora haderővel, és mekkora károkat okoznak / okoztak nektek, az nem az én felelősségem, és szavam sem volt benne, így ezekért a dolgaikért nem engem terhel a felelősség. Én megelégedtem volna azzal is, ha csak annyira ütnek meg benneteket, hogy észre térjetek, és újra tárgyaljuk az R18 ügyét, amit elutasítottatok. Hát, Istenem...a pofon kicsit nagyra sikerült. Vagy ti voltatok sokkal gyengébben szervezettek, mint az megpróbáltátok eladni. Nem tudom, nem is lényeges.

Kisbér 2010.06.21. 12:43:30

jajjj, gyerekek, Ti még mindig hisztis pi@ák vagytok :)
majd megkérem Cucu-t, hogy írja ki a nyitólapra, hogy ez bizony nem tevenevelde :)
süti beállítások módosítása