Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú laccy-val

2010.01.14. 01:13 cu2

Hány éves vagy?

Húsz múltam

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Más online játékokat is játszom, zene, film, stb.

Miért pont a Magánuniverzumban játszol?

Eleinte keresni akartam egy olyan szövetséget ahol segítenek az alapokban, ugyanis kezdőként elég komplikált volt- itt volt egy közeli tag tőlük, és tetszett hogy kevés taggal de top szövetség volt, hozzám hasonló kezdőkkel és egy tapasztalt, segítőkész vezetővel.

Stargateben kezdtem, ott is jófejek voltak az emberek, csak többet akartam, jobb szervezést, komoly játékot.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Az ökoszféra megoldás, a külön kezelt bolygók-és hogy megmarad rajtuk minden, a külön kezelt flották amik a térképen haladnak-a sok egyedi megoldást és hogy teljesen magyar, a kéréseink, ötleteink teljesülnek.

Mi tetszik legkevésbé?

A nagy játékosok körében nem titok a legjobb hajófelállás, sok apró hajó. Ahogy egy szövitársam mondta (persze csúnyább szavakkal :P): először azt hittem hogy a végén mocsokból is hajót gyártunk, végül kiderül hogy a mocsokból mocskot gyártunk :)

Nincs arányban a hajó ára, ereje és teljesítménye, a jobb hajók többet kellene érjenek, azonkívűl meg jó lenne átszervezni a hajózási rendszert, a csataszimulációk alapján.

Meg a térképet is lehetne újratervezni, nagyobb távolság bolygók közt, esetleg ne legyen ilyen random felállás, kicsit négyzetes, több nagy méretű bolygó, pár nagyon nagy méretű bolygó pl 5 millió négyzetkilométeres.

Ezenkívűl sokak megjegyezték már hogy túl egyszerű a bolygólimit elérése, szerintem is, én a 3.0ás bolygókra hajtok, eléggé mániákus vagyok, ezenkívűl minden bolygóm vagy teljesen ki van építve vagy nincs még semmi rajta csak lefoglaltam.

Sajnos sokan foglalnak új bolygót, mielőtt a régit befejeznék-jelenleg olyan 40%a van kihasználva a lehető bolygólimitemnek, ez az arány legalább 80% kellene legyen kiépített bolygókkal és a következő bolygó foglalásig is nehezebb út kellene vezessen, vagyis jelenleg a sok apró is megéri, de mindenképpen a kevés, de teljesen kiépített bolygóra kellene törekedni. Meg eleinte a kezdőknek könnyebb lehetne, sajnos csak az igazán eltökélt sci-fi fanok maradnak.

Lehetne valami követelmény szövetség alapításra, legalábbis közepesen fejlett vezetők legyenek- és egy toborzómenü sem ártana, hogy azért senki se üljön sokáig klán nélkül.

Persze még képlékeny a játék, nem "utálok" semmit, elvégre úgyis teljesülnek a kívánságaink :D

Mit tanácsolnál egy kezdőnek?

Merjen nagyot álmodni, merjen többre vágyni és merjen jelentkezni egy nagy szövetségbe, sok online játékban voltam, én nem a szintet vagy a pontszámot nézem, én azt nézem kinek mennyi esze van, mennyire eltökélt és tennivágyó- a gépidő mindenkinél meghozza a pontokat.

Emellett javasolnám hogy kérdezzen folyamatosan, húzzon fel eleinte az alapnyersanyagokból, pl köves bolygóból 1-2 maximális kiépítésűt. Utána minden típusból 1et. Jah és azért vannak a bolygótípusok hogy ott gyártsunk az adott anyagból (köves-kő, homok-homok, üveg, félvezető, titános-titán)

Törekedni kell a stabilitásra, specializálásra, a kevés de jó bolygó kialakításra.

A játék lényege a szórakozás és a barátok keresése, szóval tömörüljenek csoportokba és folyamatosan segítsék egymást, keressenek segítőket, mindig akad valaki.

Mit tanácsolnál egy haladónak?

Nem éri meg igazán farmolgatni a kicsiket, saját kiépített bolygók többet termelnek. Inkább segíteni kell másokat hogy feljöjjenek, ezzel az új szerver lesz jobb. Jah és ők is kérdezzenek és kommunikáljanak a szövetségben, nem az a haladó aki annak érzi magát, a téves információ rosszabb mint az információ hiánya.

Éljék bele maguk hogy élvezzék és tudják elfogadni ha rosszul alakul:JÁTÉK...

Mit tanácsolnál Zandagortnak?

Kiscsávó, gyere már mert amire ideérsz 3x annyi flottám lesz, jah és kössél életbiztosítást :D (ide egy jó reklám kellene xD)

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Érdekes dolog, flash játékokat játszottam egy oldalon, majd ott láttam az oldalt, ráléptem, véletlenül megnéztem, véletlenül beregisztráltam, 1-2 napig be sem néztem nagyon, csak úgy 1x 2 percre, majd belejöttem és véletlenül sem akartam kihagyni :D azért regisztráltam mert szeretem az új browser játékokat amíg kitanulom főleg, általában egyen játszok haladó szinten, a másikat tanulgatom, majd ha megunom akkor újat keresek.

Neked is vannak néha hullámvölgyeid a játékban?

Sajnos igen, és egyre később, egyre több hullámvölgy, elvesztettem a célom a játékban egy ideje, és kicsit lusta is vagyok ennyi bolygó nézegetésével eltölteni. De mindig jön egy új ötlet és egy hullámhegy a völgy után, szóval nem kell aggódni, néha tényleg csak a "fejezzük már be" érzés kerülget, dehát ez még nem függőség mint más játékokban a "legyen vége hogy első helyeken maradjak" hanem inkább az új szerver utáni vágy... sajnos pár billió shy és rengeteg anyag mellett nemigazán élhetem ki a "nehezen húzzak fel egy épületet" vágyamat... Gyakorlatilag a bolygót is egyből húzom fel- nem ártott volna még valami extrém drága épület...

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Érdekes sztori nemigazán történt velem, ugyanis valahányszor megéreztem a friss vér illatát és elindultam vadászni, mindannyiszor visszahúztak... szóval nincsenek nagy vadászmeséim...

Talán az hogy gyakorlatilag 2 napig ültem kő nélkül mert nagyon rosszul kezdtem és beleestem a kezdők csapdájába, nem húztam várost, 2 napig szenvedtem hogy ismét stabilan álljak, és már gondolkodtam hogy törlök...

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Nemigazán mérném órákban, néha többet, néha kevesebbet, de biztos kevesebbet mint egyesek hiszik, úgy oldottam meg a bolygóimat hogy pár napig bírják stabilan

Néha csak napi 2x fél óra, ez a jellemzőbb, mikor többet vagyok akkor napi 3-4x kis időközökre, vagy chateléssel és nagyobb projekt kiépítéssel telik az idő, amit nem számítanék bele az "online kattingatások a több pontért" kategóriába.

Milyen galaxist szeretnél a következő szerver(ek)re?

Nagyobbat, szimmetrikusabbat, több nagy bolygót vagy gócpontokat ahol vannak ilyenek.

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

4 komment

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr911671025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nEjmEd · http://pixilation.blog.hu 2010.01.14. 15:10:53

"Mi alapján nevezted el a bolygóidat?"

Ezt a kérdést mióta várom már! :P

malfunction 2010.01.15. 13:04:32

Akkor tessék szépen válaszolni rá :P

nEjmEd · http://pixilation.blog.hu 2010.01.15. 15:44:15

A riportalanyokra vagyok kíváncsi, az enyém nem érdekes. Főleg mióta Jeannievel neveztettem el a bolygókat, ötlethiány miatt:)

McDuglas 2010.01.16. 01:23:48

@nEjmEd:
Ha igy halad a dolog nem lesz túl sok riportalany - lassan elérjük a véget/végét
süti beállítások módosítása