Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Szabotázs

2009.03.01. 22:14 cu2

A kémkedés és elhárítás után újabb funkcióval bővült a hírszerző központ: ezentúl szabotőröket is lehet képezni. Hasonlóan lehet ügynököket küldeni az ellenséges bolygókra, mint a hírszerzésnél, két különbséggel. Egyrészt a kezdővédelem alatt álló bolygók…

21 komment

Címkék: elhárítás hírszerzés szabotázs

Morál és dezertálás

2009.03.01. 18:55 cu2

A tapasztalat után a morál is visszakerült a korrekciós tényezőbe. Ezzel együtt a csata morálra gyakorolt hatása is megváltozott: a tapasztalathoz hasonlóan a sebzések nagysága a meghatározó. Annyi a különbség, hogy míg a tapasztalatnál az ellenséges flottán ejtett sebzés…

3 komment

Címkék: morál csata

Részeg űrmatrózok

2009.03.01. 17:21 cu2

Bár szeretnek harcolni is, az űrmatrózok lételeme az űrkikötő, ahol kocsmák és egyéb (a játékban erkölcsi okokból mellőzött) szolgáltató egységek várják őket. Éppen ezért a moráljuk a nyílt űrben a semmit tevéstől folyamatosan csökken: 5 percenként 0,1%-kal. Ha…

3 komment

Címkék: kocsma morál bolygó űrhajó

Űrhajóárazás

2009.02.27. 11:40 cu2

Erről már korábban akartam írni, de most az egyenérték kapcsán úgyis előjött a téma. Hogyan lettek beárazva az űrhajók? Először is a támadó- és védőértékek, illetve az affinitások alapján van egy első körös árazás. Vegyünk egy példát. Könnyűcirkáló vs Skorpió.…

2 komment

Címkék: űrhajó

Tapasztalat 2.0

2009.02.25. 16:52 cu2

Vulpion múltkori javaslata alapján megújult a tapasztalati rendszer. Minden hajótípusnak van egy egyenértéke, ami az árazás alapja, vagyis ezzel arányos mennyiségű titánt, energia, munkaerő... egy hajó legyártása. Ezek a számok megtalálhatók a help-ben az űrhajók…

13 komment

Címkék: háború tapasztalat csata

süti beállítások módosítása