Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

A sci-fi játékírás nehézségei videó

2009.08.15. 22:37 cu2

Lezajlott a negyedik SFportal Meetup, ahol én is előadhattam. A részvételi lehetőséget ezúton is nagyon köszönöm!

A játékosok közül Spiritmonger jött el (lehet, hogy más is, csak nem szólt). Aki nem tudott ott lenni, az megnézheti videón az előadást:

Illetve letöltheti a PPT-t innen.

1 komment

Címkék: videó előadás ppt játékfejlesztés sfportal

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr921312050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ila35 2010.01.08. 08:26:13

Ahogy néztem a videot, sok a panasz, hogy ezt nem lehet, meg azt nem lehet.

Egy dolgot jegyeznék meg. A 3D programot Spielberg kis "terepasztal" teoriája előzte meg. Nem helyszínekre mentek, hatalmas monstrumokkal, hanem "primitív,demagog, játékasztalt készített, és a kamerával ezt filmezte le. Tehát? Akinek van rejtett tartaléka, hajrá elő vele. Nem mindig pénz kérdése sok minden.
Csak ész. Ja, hogy mekkorát kaszált a terepasztallal? Tudjátok a statisztikáját Star Wars változatoknak. Nem kell hozzá fűzni semmit.
Amikor megírtam a könyvem, négy év forrásanyag kutatás előzte meg. Igaz, nem restelltem a könyvtárost kérdezni, és olykor lehajolni a legalsó polcokhoz is. Mikor ezt a műveletet végrehajtottam, fantasztikus forrásanyagot találtam.
Kennedy kutatócsoport egész ténykedését MAGYAR NYELVEN.
Ma még mindenki "röhög" rajtam. Igaz, Newton is habókos volt, Tesla is fura cserebogár volt....de te ma nem üzemeltetnéd a computert, ha ők nincsenek.
Érzitek, mit akarok mondani ezzel????? LONDONBÓL MÁR.
Lisa Code...nézz rá a weboldalamra, megéri.
süti beállítások módosítása