Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Az első három nap

2009.08.03. 09:21 cu2

A péntek reggeli indulás óta túl vagyunk az 500. regisztráción, és folyamatosan érkeznek az újak. Eddig egy játékos érte el a 3. tech-szintet, és több, mint 50-en a másodikat. Hat komolyabb szövetség alakult, melyek a játékosoknak majdnem a felét lefedik.

Változások 5

  • bolygólimit: legfeljebb annyi bolygód lehet, mint 1+2*gyök(össznépesség/1 millió)
  • Galaktikus Központi Bank: az első időkben a fa- és kőpiacon eladóként lép fel, hogy aki megszorul, az tudjon venni már az elején is, amikor még senkinek nincs teleportja, amivel el tudna adni
  • tőzsde: az eladási ajánlatok tőzsdén tartásának van költsége. Az első 24 óra ingyenes, utána óránként 1%-ot elvesz a tőzsde. Így az első nap után kb 3 nap alatt feleződik meg a kirakott ajánlat.
  • két új jog a szövetségi fórumhoz: új téma nyitás és moderáció (komment és téma törlése), hogy kevésbé legyen kaotikus
  • RESET gomb: aki még csak a 0. szinten van, és nagyon elront valamit, lehetősége van resetelni a bolygóját, vagyis olyan állapotba hozni, mint induláskor volt
  • a tisztségek maximális száma 10-ről 32-re nőtt

Ezenkívül bővült a help. Most már szinte minden témát lefed. Érdemes a ? ikonokat végig kattintgatni, mindegyik arról az oldalról/aloldalról ír, amelyiken van. Az élőlényeknél le van írva az ipari hasznosításuk, az Élelmiszer, Energia és a K+F szócikkek egy-egy összehasonlító táblázatot is kaptak.

7 komment

Címkék: statisztika játék jog regisztráció tőzsde éles szövetség

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr951284485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Never shit the Grass · http://kapd.be 2009.08.03. 12:04:39

Maximalizálva van a szövetségi rendszer? Mert értelmetlennek tűnik az, hogy van 3 (max 5) valamire való szövetség és abba egyesülnek az emberek. Lásd a jelenlegi példa: Rómaiak mindenkit meghívnak magukhoz és így nem lesz ellenfelük avagy tényleg 10 emberre jut 1 ellenfél aminek már megint nincs értelme. 140 ember van náluk kb és az összes többi szövetséget összeadva nincs ennyi játékos.

Észrevételek:
- Ha szövetség gombra kattintok, hozza be újra a fórum témákat. Ez szerintem logikus lenne. (ha most elváltok és rákattintok nem történik semmi)

- Lehessen változtatni, hogy 1 oldalon mennyi hsz. látszódjon, mivel a chat megszűnt ezért kvázi a fórumot használjuk annak... 10hsz meg semmire nem elég. javaslatom, hogy 100-as intervallumig bővíthető legyen, avagy ha ez túl lassú adatbázis lekérdezést okoz, az utolsó 1 órában megjelent hsz-eket emeljük ki (bár ez meg simán meghaladhatja a 100-at, így inkább legyen simán 100! :-)

- Legyen chat, amiben 1-2 órára visszalehessen olvasni. (A közös chat nem feltétlenül szükséges, hogy visszaolvasható legyen).

akos 999 2009.08.03. 14:27:01

Nagyon jó lett a térkép!

GergőÁron (törölt) 2009.08.03. 22:35:45

Tehát ha jól értem, akkor ha naponta törlöm és aztán újra kiteszem az ajánlatomat, akkor azzal már ki is játszottam a rendszert.

cu2 · http://zandagort.hu/ 2009.08.03. 23:21:38

@GergőÁron: Kijátszottad? Naponta elhasználsz vele TT-t, vagyis fizetsz érte, csak nem áruval, hanem teleport kapacitással. A lényeg, hogy nincs ingyen, mint korábban volt.

GergőÁron (törölt) 2009.08.04. 21:09:58

@cu2:

Én úgy tapasztaltam, hogy a TT azért sokkal "olcsóbb" mint a nyesi maga. Ezért igazából különösebb jelentőségét nem érzem a változásnak, inkább amolyan apró kis bosszúság csak, de abból a szempontból valóban jó, hogy jobban rákényszeríti a gamert, hogy figyeljen a dolgaira, és a tőzsdeárakat/mozgásokat is racionálisabb irányba tereli..

Aztán egy kérdés a multizással kapcsolatban:
Egyfelől ugye lakótársam is tolja, de ezt ugye jeleztem, ez nem is gond.
Viszont van két cimborám, aki szintén játsza, és ha netán akkor lépek be, mert épp akkor támad kedvem építkezni, amikor náluk lógok, akkor ezért számíthatunk-e kivágásra, vagy ennél azért összetettebben figyeli a dolgot a rendszer? Mi ezzel kapcsolatban a hivatalos álláspont?

Másik kérdés, a pénzrendszer. Nem-e tervezel valami olyasmit, hogy nyers SHY-t lehessen utalni játékosok között, vagy esetleg hogy akár hajót/flottát, neadjisten bolygót is el lehessen adni? Mert az előző játékban kicsit kiforratlannak, súlytalannak éreztem a pénzrendszert, de legalábbis van még kihasználatlan lehetőség benne.

Vulpion 2009.08.05. 17:44:12

@Never shit the Grass: Nem fogok a saját szövim ellen beszélni, de ha valaki egy kicsit is konyít a stratégiához, annak nem kell sokat magyarázni a következő mondatot: a nagy létszám legalább olyan rossz, mint amennyire jó.

cu2 · http://zandagort.hu/ 2009.08.06. 21:06:11

@GergőÁron: Írjatok egy mailt a userneveitekkel, hogy egy IP-ről játszotok, és akkor nincs gond.

TT: szigorúbb rendszert nem lehet bevezetni, mert az meg a rendes tőzsdézőknek rossz.

Pénz: lehetőségek még bőven vannak (határidős ügyletek pl), de attól még a pénz mindig is "csak" egy csereeszköz/értékmérő lesz.
süti beállítások módosítása