Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Újra béta

2009.05.26. 21:03 cu2

Megkezdődött hát a 2-es számú béta! Várhatóan július elejéig/közepéig fog futni, amikor is elindul a végleges játék. Ez a béta is speed szerver, vagyis a normál sebesség 4-szeresével fut, ahogy az előző. De vannak változások is, amik már a véglegesre hajaznak.

A legfontosabb, hogy az erőforrásokat raktározni kell. Nincs külön raktár, hanem minden gyár vagy egyéb kitermelő egység annyit tud tárolni, amennyi a bruttó termelésének a 100-szorosa. Mivel egy nap 96 termelési körből áll, ezért kb egy nap alatt megtelik a gyár raktára, ha nem használjuk semmire az outputot. Tessék használni!

Ezen kívül mindenféle paraméterek módosultak: az ökoszférák (kiegyensúlyozottabb), a húsfeldolgozás (hatékonyabb), az erőművek (használhatóbbak), az építési költségek (megszüntek a körkörösségek).

Itt lehet regisztrálni, amíg még van hely: http://zandagort.hu/beta2/ (Már nincs hely!)

Jó szórakozást!

15 komment

Címkék: béta regisztráció

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr241145617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akos 999 2009.05.26. 21:32:30

A szennyezés működik, vagy csak bent maradt?

cu2 · http://zandagort.hu/ 2009.05.27. 10:11:05

@akos 999: Csak bent maradt, vagyis továbbra sincs (még) szennyezés.

warorman 2009.06.02. 06:29:20

A béta azért megmarad amolyan második servernek?

cu2 · http://zandagort.hu/ 2009.06.04. 10:17:03

@warorman: Ez a béta mindenképp véget fog érni (valamikor július elején-közepén), mert 4-szeres sebesség mellett nem lehet túl sokáig húzni, hogy érdekes is maradjon. Aztán majd meglátjuk, bár szerintem először csak egy szerver fog futni egy időben.

nEjmEd · http://pixilation.blog.hu 2009.06.08. 13:34:54

Dícséret az erőművekért. Tényleg használhatóbbak így, a tech tree is sokat dob a játékon!

warorman 2009.06.10. 17:53:05

Az éles játékra lenne egy apró tanácsom
A hajóknak lehessen nevet adni így lehetne zászlóshajónk ami pl:el tudna jönni a csata helyszínéről és hozná a jelentést az esetleg vesztett csatárol persze javításra szorulna a hajó minden ütközet után
Szerintem így egy kicsit realisztikusabbá lehetne tenni a játékot.
Ez csak az én személyes véleményem de én úgy gondolom dobhatna egy kicsit a játék hangulatán!

beela 2009.06.10. 23:42:43

@warorman: Itt több minden is keveredik, megpróbálok a jelentést hozó űrhajóra válaszolni.
Ez olyan szempontból lenne furcsa, hogy nem lehetne irányítani az űrhajókat kinn a terepen, sőt egyáltalán nem is lehetne látni őket a térképen (ami azért növeli a hangulatot), mert mindig kellne egy visszaigazoló hajó, ami megmondaná hol van, mi van vele stb. Mivel most lehet nézegetni a térképen a hajókat, ezért lehet látni, hogy ki nyert és nem is kell a jelentés.
Javítás, ez itt egyenértékű az új hajó gyártásával, egy kicsit bonyolítaná a játékot.

warorman 2009.06.11. 16:13:14

Ezt az irányítás meg nyomon követés dolgot egy új épülettel például egy flotta kordinációs állomás építésével lehetne korrigálni!

leholand 2009.06.15. 07:15:35

Nem tudok belépni a játékba!!!!!!!!!

cu2 · http://zandagort.hu/ 2009.06.15. 20:45:15

@warorman: Annó, amikor még alakult a csatarendszer, felmerült, hogy legyenek egyéni hajók. Csak aztán elég hamar kiderült, h más nagyságrendek lesznek. Ahol több száz vagy ezer hajóból áll egy flotta, ott a játékosok számára is nonszensz lenne egyesével pakolászni (meg elnevezni) a hajókat.

Ezért most csak annyi van, hogy egy adott típusból van mondjuk 800 hajód, de ezek nincsenek megkülönböztetve egymástól. És ha kilőnek 10,8-at, akkor marad 789,2 vagy 789 egész és egy 20HP-s. Mert nem lehet számontartani, hogy melyik mennyire lett szétlőve.

Valahol mindig kell egy határt húzni a realisztikusságban. Persze abban eltérhetnek a vélemények, hogy hol ez a határ. :-)

warorman 2009.06.18. 10:14:04

Rendben ezt értem.

Van már pontos időpontja az éles játéknak?

laci4321 2009.07.11. 14:54:44

Lenne egy kérdésem, ami kérés is egyben. Ugyebár a végleges játék 4-szer lassabb lesz. És az építési idő?

Légyszíves ne legyen minden épület építési ideje is 4-szer több. Már a 84 óra a fúzió reaktornál és a 25 óra a városnál így is sok. 336 órát (ami ugye 2 hét) nem akarok várni egy fúziós reaktorra, ahogy 100 órát sem egy városra. Vagy a hajógyárra 40 órát várni is sok lenne.

A hajók építése is 4-szer lassabb lesz? Mert akkor az elég fura lesz a Nemesis-nél. De a többi hajónál is.

cu2 · http://zandagort.hu/ 2009.07.12. 13:57:59

@laci4321: Erről majd fogok külön posztban írni. De amúgy valszeg a termelések negyedelve lesznek, az építési idők meg duplázva. És a kutatás lesz még jelentősen lelassítva, így az első háborúkat még a gagyi hajókkal kell megvívni, és csak szép lassan lehet elővenni a fejlettebbeket. Szóval eléggé más tempója lesz a rendes szervernek minden szempontból. És nem is 1-2 hónapig fog futni, hanem inkább fél-egy évig.

akos 999 2009.07.12. 14:48:18

Betudnál rakni 1 "Biztosan akarja?" ablakot az épületek lerombolásához ill. az építés visszavonásához? Hasznos lenne szerintem...
süti beállítások módosítása