Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Szűkülő univerzum

2008.12.07. 12:32 cu2

Alvy Singer: A világegyetem tágul. Doktor: A világegyetem tágul? Alvy Singer: Igen, a világegyetem minden, és ha tágul, egy nap szét fog esni és akkor vége mindennek. Anya: Ez nem a te dolgod. (a doktorhoz:) Nem csinál házifeladatot. Alvy Singer: Mi értelme? Anya: Mit érdekel mit…

4 komment

Címkék: térkép válság galaxis

Változás

2008.12.05. 03:14 cu2

Eltelt egy hét a bétateszt indulása óta, így levonható pár tanulság. Az egyik, hogy (úgy tűnik) azért egész játszhatóra sikerült a dolog, legalábbis a többség elég aktívan tolja. És miért vacakolna vele, ha nem érdekelné? A másik, hogy bár (durva) hiba kevés volt,…

13 komment

Címkék: béta

FAQ - Mik ezek a számok a gyárak mellett?

2008.12.03. 00:23 cu2

4 aktív kőbányád van, és 1 inaktív. Erőforráshiány miatt pedig a 4-ből csak 3 üzemel.

8 komment

Címkék: faq gazdaság

FAQ - Hogy működik az űrhajók szétlövése?

2008.12.03. 00:22 cu2

A gyártás során a HP az űrhajó elkészülésének mértékét mutatja, utána pedig az "egészségi" állapotát. Ha van 5 cirkálód, az kezdetben 500 HP. Ha egy csata során sebeznek rajta 30-at, akkor az lemegy 470 HP-re (4 teljes hajó + egy 70%-os). Ha a HP 400 alá megy, akkor hajók…

Szólj hozzá!

Címkék: faq háború űrhajó

FAQ - Hogy működik az űrhajók gyártása?

2008.12.03. 00:21 cu2

Az űrhajógyár ugyanúgy működik, mint az összes többi, azzal a különbséggel, hogy a választott üzemmód nem a felhasznált nyersanyagot határozza meg, hanem a terméket: vagyis hogy milyen űrhajót gyártson. Tehát ha beindítasz egy űrhajógyárat, és van elég nyersanyag, akkor…

7 komment

Címkék: faq űrhajó

FAQ - Miért nem tudok átküldeni a bolygóim közt erőforrást?

2008.12.03. 00:20 cu2

UPDATE: már lehet. Mert még nincs leprogramozva. :-) De majd lesz rá lehetőség. A tőzsde működéséből fakad, hogy azon keresztül nem lehet biztosan célozni, ezért nem alkalmas arra, hogy átrendezd a birodalmad készleteit.

2 komment

Címkék: faq kereskedelem bolygó

FAQ - Miért nem látom a tőzsdén az ajánlattevők nevét?

2008.12.03. 00:19 cu2

A játékban a tőzsde épp úgy működik, mint a valóságban (az elektronikus). Nem egy középkori piac, ahova kiviszed az árut, aztán kiabálsz, hogy krumplit tessék. Hanem egy automatikus közvetítő rendszer, ahol megmondod, hogy miből mennyit milyen áron szeretnél eladni, és miből…

10 komment

Címkék: faq kereskedelem tőzsde

FAQ - Miért nincs adó?

2008.12.03. 00:18 cu2

Adót attól tudsz beszedni, akinek van pénze. De honnan lenne az embereidnek pénze, amikor ingyen és bérmentve dolgoznak neked? Mint már szó volt róla, a pénz forrása és célja a kereskedelem. Pénzt onnan tudsz szerezni, hogy termelsz és azt eladod a tőzsdén. Mint ahogy pénzre is…

Szólj hozzá!

Címkék: faq gazdaság pénz adó kereskedelem

FAQ - Nem akarom kiirtani a majomkenyérfát. Mit csináljak?

2008.12.03. 00:17 cu2

Válts fügére. Például. Ha van több vegagyárad is, ami majomkenyérfát használ, egy kattintás az üzemmódváltásnál a fügére: És az egyik gyár máris átállt arra: Tehát nem kell eleve különböző üzemmódú gyárakat építeni, bármikor bármelyiket módosíthatod.

2 komment

Címkék: faq kaja ökoszféra

FAQ - Mitől piros az, hogy szén?

2008.12.02. 11:58 cu2

Az erőforrások nagy része jobb lent látható: Az erőforrás képe, neve, raktáron lévő mennyisége, és zárójelben a nettó termelése, vagyis a termelés és fogyasztás különbsége (zöld, ha pozitív, piros, ha negatív). Ha az erőforrás neve elszíneződik (narancssárga, piros)…

8 komment

Címkék: faq hiány erőforrás

süti beállítások módosítása