Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Változás

2008.12.05. 03:14 cu2

Eltelt egy hét a bétateszt indulása óta, így levonható pár tanulság. Az egyik, hogy (úgy tűnik) azért egész játszhatóra sikerült a dolog, legalábbis a többség elég aktívan tolja. És miért vacakolna vele, ha nem érdekelné? A másik, hogy bár (durva) hiba kevés volt, hiányosság akad még bőven. Részben olyan feature-ök, amik eredetileg is be voltak tervezve. Részben olyanok, amik a teszt alatt merültek fel. A harmadik tanulság, hogy játékoshiány van (csak a bétában, mert egyébként több, mint 970-en iratkoztak fel).

Ez utóbbi két ok miatt némileg átalakul a program az eredeti tervekhez képest. A végleges játék indulása elhalasztódik, előreláthatóan februárra. Azért két hónappal, mert egy hónap (vizsgaidőszak) kiesik. Cserébe viszont ez a mostani béta verzió kibővül. Egyrészt emberrel, vagyis meghirdetünk 30 (később esetleg még több) helyet, ahova ITT lehet jelentkezni. Másrészt a játék ezentúl nem kizárólag teszt, hanem egy szokásos speed szerver, aminek a végén eljön Zandagort, aztán lesz eredményhirdetés, és utána restart, de akkor már a végleges és normál sebességű szerverrel. Aztán ki tudja...

13 komment

Címkék: béta

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr99805216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cu2 · http://zandagort.hu/ 2008.12.05. 11:25:16

Mivel a 30 hely pillanatok alatt betelt, hozzácsaptunk még pár helyet. Aki siet, még elkaphatja! :-)

hadiosveny 2008.12.05. 11:33:17

Sziasztok! Én is csatlakoztam! :P Jelszó megváltoztatására van/lesz lehetőség, hogy könnyebben megjegyezhető legyen? Köszi!

akos999 2008.12.05. 22:32:19

A fejlesztéseknél a termelés, környezetszennyezés, feltárás be van már programozva, vagy hiába kutatom?

cu2 · http://zandagort.hu/ 2008.12.06. 13:34:23

Jelszóváltoztatás lesz, persze.

A K+F még egyáltalán nincs leprogramozva. Vagyis kutatni már lehet, csak még nincs hatása, egy-két speckó erőművet leszámítva. :-)

Motionstorm 2008.12.06. 17:59:56

Szerintem a speckó erőművek paramétereit újra kellene gondolni, mert így nem sok értelme van fejleszteni őket, mikor inferior majdnem mindegyik (ha nem mindegyik). Ha majd ráérek, javaslattal is előállok :)

akos999 2008.12.06. 18:57:35

Ha még úgy sincs beprogramozva a feltárás akkor lenne ide 1 ötletem: mivel 1 bolygó erőforrásai majdnem végtelenek ezért ez a fejlesztés ne véges legyen, hanem mondjuk 1000 kutatáspontonként találjanak 1 újabb lelőhelyet ami hozzáadódik a nyersanyagkészletekhez.

cu2 · http://zandagort.hu/ 2008.12.07. 11:55:56

@Motionstorm: Persze, tudom. Úgyis lesznek még módosítások, nem beszélve mondjuk a környezetszennyezésről, ami szintén befolyásolhatja, h mit mennyire érdemes építeni.

@akos: Igen, pont erről szól a geológia, mint kutatási téma. De még csak elvileg. :-)

hadiosveny 2008.12.07. 14:45:48

Fú! Irtó cikis, de én már ki is irtottam a bolygómon az emberiséget. :S Mindent inaktiváltam. De ha jól sejtem, már ez sem segít a helyzetemen. Kérhetek egy maroknyi túlélőt...? ^^ Vagy ilyenkor mi a teendő?

cu2 · http://zandagort.hu/ 2008.12.07. 15:36:31

Ott a felmentő sereg. :-)

hadiosveny 2008.12.07. 17:19:20

Nagyon szépen köszönöm!!! ;-)

nagysziv 2008.12.08. 05:40:45

Sziaszok!kis segitséget kérnék,ugyanis nekem a monitoron nem jelenik meg teljesen a játék.ökoszféra,gazdaság,háboru és töz.. Tudom tözsde de nem látom az ikonok melett miböl menyi van.SoS köszi

cu2 · http://zandagort.hu/ 2008.12.08. 12:18:42

Két oka lehet:
- minimális szükséges felbontás 1024x768
- a böngészben át van állítva a fontméret
süti beállítások módosítása