Elkészültek az erőművek képei. Megtekinthetők a tesztfelületen:
Grafika előzetes 3
2008.11.07. 00:51 cu2
6 komment
Címkék: grafika energia
A bejegyzés trackback címe:
https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr71755038
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
naNAna (törölt) · http://braso.extra.hu 2008.11.07. 16:43:50
Nagyon más lesz ez mint a klasszikus játékok... Itt fényképek vannak és minden valósnak tűnik :)
Lenne még egy fontos dolog a játékban, amit nagyon jól kell megtervezni: a bolygón az építkezést, stb...
Úgy gondolom hogy úgy lenne a jó, hogy látjuk a bolygó felszínét. Amikor meg szeretnénk tekinteni a bolygó felszínét, akkor mindig a fő részhez érünk. Itt lennének a nyersanyag-lelőhelyek ( na igen, erről is tudathatnál minket mivel fontos :D ) . Lennének nyilak a térkép szélein, és pl. jobbra vannak az áramforrások, jobbra meg a haderő.
Gondolom eléggé komplikált lenne, de gondolj bele: ha nagyon sok lesz a játékban a képi megjelenítés, az sok jó pontot ad a játéknak, és Te is tudod hogy az első benyomásnak nagy jelentősége van!
Lenne még egy fontos dolog a játékban, amit nagyon jól kell megtervezni: a bolygón az építkezést, stb...
Úgy gondolom hogy úgy lenne a jó, hogy látjuk a bolygó felszínét. Amikor meg szeretnénk tekinteni a bolygó felszínét, akkor mindig a fő részhez érünk. Itt lennének a nyersanyag-lelőhelyek ( na igen, erről is tudathatnál minket mivel fontos :D ) . Lennének nyilak a térkép szélein, és pl. jobbra vannak az áramforrások, jobbra meg a haderő.
Gondolom eléggé komplikált lenne, de gondolj bele: ha nagyon sok lesz a játékban a képi megjelenítés, az sok jó pontot ad a játéknak, és Te is tudod hogy az első benyomásnak nagy jelentősége van!
cu2 · http://zandagort.hu/ 2008.11.08. 03:06:16
Az iparról (kitermelés, feldolgozás) hamarosan fogok írni. A bolygóirányító felület felosztása elkülönült részekre jó ötlet! Jelenleg egybe van ömlesztve, de tényleg áttekinthetőbb, ha oldalakra van bontva.
A felszíni térkép bennünk is felmerült, de még a legelején elvetettük, többek között azért, mert 10ezer bolygó térképét tárolni és kezelni elég necces. Vagy úgy gondoltad, mint a Travian-nél, hogy be van fixálva a térkép, és csak az változik, hogy az adott helyen felépült-e az oda illő épület vagy sem? Mondjuk abban meg az a nehéz, hogy ha menet közben bővítjük az elérhető épülettípusokat, akkor mindig át kell úgy rajzolni a térképet, hogy odaférjen az új épület. Na meg meg kéne mindent rajzolni tájba illően, ami kb még egyszer annyi meló, mint az eddig elkészült képeket újracsinálni.
A felszíni térkép bennünk is felmerült, de még a legelején elvetettük, többek között azért, mert 10ezer bolygó térképét tárolni és kezelni elég necces. Vagy úgy gondoltad, mint a Travian-nél, hogy be van fixálva a térkép, és csak az változik, hogy az adott helyen felépült-e az oda illő épület vagy sem? Mondjuk abban meg az a nehéz, hogy ha menet közben bővítjük az elérhető épülettípusokat, akkor mindig át kell úgy rajzolni a térképet, hogy odaférjen az új épület. Na meg meg kéne mindent rajzolni tájba illően, ami kb még egyszer annyi meló, mint az eddig elkészült képeket újracsinálni.
naNAna (törölt) · http://braso.extra.hu 2008.11.08. 08:11:56
Igen, a Travian-féle dologra gondoltam... És persze minden rajzot 5-ször kell szerkeszteni mivel 5 bolygótípus van...
cu2 · http://zandagort.hu/ 2008.11.08. 10:02:16
Ja, hát tényleg, bolygótípusonként kéne. :-) Majd esetleg a Zandagort 2-ben...
naNAna (törölt) · http://braso.extra.hu 2008.11.08. 13:09:25
Na :D Zandagort 2? Az lyó lesz :D
cu2 · http://zandagort.hu/ 2008.11.09. 01:19:10
Előbb készüljön el a Zandagort 1! :-)
Utolsó kommentek