Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Grafika előzetes

2008.09.11. 17:37 cu2

Végre van logónk:

És megvannak az első bolygótervek is:

Ahogy készülnek a képek, jönnek majd még screenshot-ok...

10 komment

Címkék: grafika logo bolygó

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr10658956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nandoo · http://braso.extra.hu/ 2008.09.12. 06:51:47

Szép! Nem is gondoltam hogy ilyen nagy ütemben halad a fejlesztés!

Sőt! Még a főoldal is pofás :) (Remélem nem mondok el titkot azzal hogy www.zandagort.hu ) Bár szerintem a főoldalon a csillagok 1 pöppet bezavarnak :S Szerintem keretek kellenek! Szépen el lehet tagolni az egész oldalt...

A végére pedig itt az öreg kérdés: Mikorra lesz kész / mikor lesz béta teszt?

Én úgy érzem hogy karácsonykor két ajándékbontás között gyorsan besettenkedek a szobámba és megnézem a népet :-D

cu2 · http://zandagort.hu/ 2008.09.12. 11:19:37

Nem titok a zandagort.hu. :-) Majd úgyis jobban össze lesz integrálva a bloggal, kinézetben is. A csillagok tényleg zavarják az olvasást, de ez még változni fog.

Mikorra lesz kész? Én azt mondanám, november közepére. Szélesebb körű béta teszt pedig október közepétől várható. Plusz-minusz egy hónap. :-)

nandoo · http://braso.extra.hu/ 2008.09.12. 14:00:48

Akkpr tök jó :) Köszi

jula52 2008.09.22. 19:23:03

4dik bolygótipús:Lehetnének lakhatatlan bolygók is, amit a játék késöbbi szakaszában élhetőve lehet csinálni, talaj feljavitása, legkör megváltoztatása, ami drága dolog, de megéri megcsinálni, de nem azonnal lenne haszon belőle.

A bolygókon lehetnének úgymond kontinensek, amiket el lehetne foglalni(megszállni) valakitől, ami morál mínusz lenne mindkét félnek.

cu2 · http://zandagort.hu/ 2008.09.23. 09:40:08

Mármint nem 4-edik, hanem 6-odik, merthogy jelenleg 5 van (csak ebből 3 van megrajzolva). :-) A lakhatóvá tételhez kell valami terraformáló egység, ami pár száz év alatt (mármint a játékidőben, valójában mondjuk pár nap) átalakítja a bolygót, utána meg Noé bárkája beszállítja az állatokat, és már kész is. :-)

A kontinensekkel az a necces, hogy ha már van pár tucat bolygód, és azok még külön részekből is állnak, akkor baromi nehéz átlátni és irányítani a birodalmad. Ezért lett a bolygó az alapegység.

jula52 2008.09.23. 15:00:59

Akkor legalább a főbolygodnál lehetnének kontinensek de persze max 2-3.
És lehetne a napi termelésből, vagy adóból automatikusan küldeni valakinek mint sarc.

Atlantisz 2008.11.01. 14:45:42

Szerintem ne kontinensek legyenek a bolygón, hanem a bolygó körüli holdak legyenek, amik elfoglalhatóak. A holdakon bolygóvédelmet és további nyersanyagforrást lehetne kialakítani.

cu2 · http://zandagort.hu/ 2008.11.01. 18:20:29

Tekitve, hogy több, mint 10 ezer bolygó van, első körben talán maradjon a bolygó a legkisebb egység.

Atlantisz 2008.11.06. 06:32:28

A bolygók mind 1 méretűek lesznek? Ha igen, akkor nem lehetne kialakítani mondjuk 3 féle méretet a nagyobb stratégiázás szempontjából?

cu2 · http://zandagort.hu/ 2008.11.06. 09:04:33

A bolygók eltérő méretűek lesznek, így a természeti erőforrások mennyisége és az eltartóképesség (carrying capacity) is eltérő lesz.
süti beállítások módosítása