Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú III. Zoárd Arcas-szal

2011.04.18. 12:14 cu2

Hány éves vagy?

21 leszek pár hét múlva.

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Még mindig tanulok, illetve otthon teszek-veszek, és ha van szabad időm, akkor járom az országot gyalog és bringával.

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Azt hiszem, egy online játékot kerestem, és a Zandát elsők között dobta ki a Google. Külön tetszett, hogy magyar fejlesztésű, így regisztráltam, és itt ragadtam.

Mióta játszol?

S1 második harmadától játszok.

Miért pont a Dél Csillagában játszol?

Mint tömegszövi, felvettek S1 vége felé, ahol segítettek tanácsokkal, bolygókkal. Végül megtetszett a társaság, és maradtam S2-n és S3-on is a Dél Csillagában. Csak azt sajnálom, a régi csapatból már alig vannak páran.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Ahogy a Zandások nagy része, én is szeretem a sci-fit, minden formában. Könyvben a kedvenceim Larry Niven, Timothy Zahn Star Wars könyvei, Asimov és Frank Herbert természetesen. Filmben Star Wars és Star Trek, illetve a Dűne filmek. Sci-fi játékok közül engem a Halo univerzuma fogott meg leginkább.

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Az, hogy igen hűen "másolja" a valós világot, főleg a politikára gondolok.

Mi tetszik legkevésbé?

A multi visszaszorítása érdekében a tisztességes játékosok élete meg van nehezítve, és a rengeteg korlátozás miatt a szövetségek értéke nagyon visszaesett.

Neked is vannak néha hullámvölgyeid a játékban?

Vannak, pl mikor lejár a prémium, vagy egyszerűen nincs időm játszani.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

Sok érdekes dolog történt 2,5 forduló alatt, talán a legemlékezetesebb az volt, amikor S1 végén nekimentünk a Zandagort Egyházának. Már nem számított semmi, csak harcoltunk, de a végére kiderült, ki milyen jellem, és ki az, akire lehet számítani.

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Eléggé változó, valamikor csak negyed órám van benézni, máskor szinte egész nap gép közelben vagyok, ilyenkor sok órát rá tudok áldozni. Néha talán túl sokat.

Milyen galaxist szeretnél a következő szerver(ek)re?

Teljesen mindegy, bármilyen formájú galaxisban jól érzem magam.

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Kárpáti és kárpát-medencei tájak, nagy részük hegység.

Melyik a kedvenc hajód?

Nem mondhatnám, hogy van kedvenc hajóm, de ha mondani kell egyet, akkor az az interceptor. Hasznos jármű a játék elején.

Milyen büntetéseket tartasz elfogadhatónak a játékban a csalásokra?

Ahogy korábban mondták, tényleg meg kéne határozni, mi számít csalásnak, aztán a vétség súlyosságának függvényében a kisebb kitiltásoktól a kizárásig bármi elfogadható lenne.

Milyen új bolygóosztályt szeretnél?

Elég annyi, amennyi van.

Legyen-e a játékban építhető bolygó védelem? (ami persze megfelelő támadó erővel üthető)

Színesebbé tenné a játékot, de semmiképp nem kéne olyan erősnek lennie, hogy kiváltsa a flottákat.

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

Zoárd Arcas néven egy ideig egy saját kis szövetségben (Dominion) voltam, aztán S1 vége óta a Dél Csillagában. S2-n II. Zoárd Arcasként szintén Dél Csillaga, S3-on III. Zoárd Arcas még mindig a Dél Csillaga szövetség tagja.

Látod-e értelmét a D bolygó ipari hasznosításának?

Én látom értelmét. Műanyagra és kajára megfelelő.

Minek kell a hajó, ha a béke szele lengi át a galaxist?

Ha egyszer a játékban lehet hajót gyártani, miért ne gyártanánk? Különben minek törekedne a legtöbb játékos a minél nagyobb ipar felépítésére?

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Békésen fejlődök, nagy ritkán folyamodok harcra.

Mennyire tartod fontosnak, hogy a szövetségen belül ne csak az érdekek tartsák össze a csapatot, hanem a jókedv, a barátság és a testvériesség?

Az a legjobb, ha az érdekek csak sokadlagosak. Viszont ha egy szövetséget a nulláról kell felépíteni, akkor előbb természetesen a közös érdek az első, aztán idővel kialakulnak a fontosabb összetartó erők.

Egy reggel arra ébredsz, hogy szövetségedet minden előjel nélkül megtámadták és te magad is jelentős károkat szenvedtél el, legjobb bolygóid és a flottád java része odaveszett. Mit tennél?

Ilyenkor már felesleges lenne a diplomáciához nyúlni, így írnék egy levelet a támadónak, amiben megdícsérem, aztán összeszedném a szövetség maradék erejét, és igyekeznék további károkat okozni a támadónak.

Mennyire nyomja rá a bélyegét a Zandagortbeli viselkedésedre a hétköznapjaid és fordítva?

Úgy érzem, van hasonlóság köztem és az általam megformált karakter között. De inkább a valós énem hat ki a játékra, nem pedig fordítva.

Tudnál-e egy szövetségben barátian együttműködni az előző szerver számodra legutálatosabb ellenfelével, aki mondjuk porig rombolta a bolygóidat, flottáidat. Azaz adsz-e tiszta lapot mindenkinek az új szerverre vagy megmarad az előitélet?

Ez nagyon helyzetfüggő, van olyan ember, akivel képes lennék egy szövetségben egy célért dolgozni, és van olyan, akivel nem. Viszont nem szoktam felejteni, nekem nem megy az új szerver-tiszta lap mindenkinek gondolkodásmód.

Mi lenne, ha a szerver végén az emberiségnek sikerülne elpusztítania Zandagort herceget is? Hogyan képzelnéd el a játék folytatását?

Attól még, hogy Zandagort meghalna, a fajtája nyilván tovább élne, de kétség kívül nagy fordulópont lenne, ha a halála után nem lazsálnánk, és támadólag lépnénk fel ellenük.

Ha kiderülne, hogy a valódi Zandagort nem halt meg, és vissztérne, és az emberek nagyrészét elvinné rabszolgának, hogyan szabadítanád ki őket?

Ahogy az előbb írtam, akár halott, akár nem, egyszer mi is felléphetnénk támadólag, és foglalhatnánk bolygót a galaxisukbam, illetve pár küldetés erejéig meg próbálhatnánk kiszabadítani a foglyokat, már persze, ha életben maradtak.

Mekkora lenne az a veszteség, ami után feladnád a további küzdelmeket, a további fejlődés lehetőségét, és abbahagynád a játékot, vagy átváltanál építőről kizárólag pusztító stílusba?

Ha egy bolygóra vernek is vissza, akkor sem törlök. Ha nem a játék végén történne, akkor újra elkezdém a birodalom növelését.

Mennyi időt szeretnél naponta/hetente a játékra szánni, ha ez nem befolyásolná az eredményességet?

Napi 2 óra szerintem elég lenne, beleértve a chatelést. De van úgy, hogy az ember unalmában felnéz egy kicsit beszélgetni, addig is telik az idő.

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Szerinted hogy lehetne még több játékost toborozni, illetve azt elérni, hogy a regisztráltak ne töröljék magukat?

Szólj hozzá!

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr702836402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása