A bétához képest a végleges játékban az alábbi változások lesznek:
- az SPS képzett munkaerőt igényel
- nincs kezdő titánkészlet, emiatt a 3-as tech szinten csak titánművet tud építeni a játékos (és nem kerül a titán-üveg-olaj csapdába)
- gyárak fogyasztása/termelése negyedelve
- építési idők duplázódnak, kivéve a város és a fúziós, ami marad
- Nemesis támadó/védő értéke 250/180-ra nőtt
- űrhajók átárazása: önerősítő tulajdonságok nagyobb súllyal
- űrhajók K+F igénye jelentősen megnövelve, hogy legyen értelme az alacsonyabb szintű hajóknak is
- támadási moratórium hossza 1 órára növelve, és a megtámadott bolygó erre az egy órára mindenki ellen védett lesz, nem csak a moratóriumot kiváltó támadó ellen
Látható, hogy ezek mind a játék tempóját csökkentik (a hosszát pedig növelik). Erre főleg azért van szükség, hogy azok is labdába tudjanak rúgni, akik csak naponta egyszer (vagy még ritkábban) tudnak bejelentkezni. Persze így páran unalmasnak fogják tartani, de sajnos mindenki igényeinek nem lehet egyszerre megfelelni. Ha lesz rá igény és főleg lehetőség, akkor indulhat majd speed szerver is, pörgősebb játékmenettel.
Lesz még más is a fentieken túl, azokról majd még írok.
Utolsó kommentek