Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Grafika reloaded: csatahajó osztály tollrajzok

2012.02.01. 11:48 cu2

Úgy tűnik, jó ideig még a tollrajzok mentén fogunk haladni, aztán majd (az épületek után) meglátjuk, hogyan tovább...

Csatahajó:

csatahajó tollrajz

Dreadnought:

dreadnought tollrajz

Nemesis:

nemesis tollrajz

11 komment

Címkék: grafika űrhajó

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr274043142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mezfin 2012.02.01. 12:33:43

Neme csh képet én megcserélném

Sir Bede 2012.02.01. 12:34:05

szépen alakul a játék :)

Mezfin 2012.02.01. 13:18:09

Azért mert a neme képe olyan mint egy lerobbant régi gőzmozdony , viszont ha megnézed kis fantáziával persze, a csh vonalai meg a gőzgép és a Dreadnek a keveréke is lehetne letisztulva és nem utolsó sorban a csh sokkal szebb.

Zoárd Arcas 2012.02.01. 16:44:54

@Mezfin:
Szerintem a csatahajó a lágy vonalai miatt inkább néz ki valami interceptorfélének vagy könnyűcirkálónak.
Mindenképp egy csatahajónál fürgébb hajónak tűnik.
Ha már szupererős megabrutál járműről van szó, akkor a neméhez megy ez a durva vonalvezetésű gőzmozdony jelleg.Amolyan mindenen áthatóló tank külsőt kölcsönöz neki.
Én legalábbis, ha zandalény lennék, egy csatahajót lehet, hogy kiröhögnék (nem a harci értéke miatt), egy neme esetén viszont megfontolnám a támadást.
Ami a dredet illeti, az néz ki a legjobban a három közül, az orra elég elrettentő hatást kelthet éles helyzetben.

Mezfin 2012.02.01. 17:35:48

Gőzmozdony steampunk azt hittem ezen túl vagyunk, de vedd alapul mondjuk a Stargatet. de bármit a primitív éles vonalak primitív technológiára utalnak, a lekerekítettek azok pedig a fejeltebbre. legalább is zömében a valós életben is ez a jellemző, de felőlem maradhat a mozdony nemezis is vagy egy sima képkocka, a grafika a játékban számomra az utolsó helyen van

cu2 · http://zandagort.hu/ 2012.02.01. 18:05:30

Mondjuk minden földi technológiát meghatároz a légellenállás. Az űrben igazán felszabadulhatnak az ipari formatervezők. :-)

Zoárd Arcas 2012.02.01. 18:42:32

Engem már az is megviselt, hogy a rombolóból korvett lett, a csatacirkálóból meg romboló.:D
Ami a fejlettséget illeti, miért kéne a többi SF-et követni, mikor Zanda nem függ ezektől.Nem az a lényeg, hogy trendi legyen.
De Mezfin, a kedvedért hadd hozzam fel a ST univerzum egyik legfejlettebb hajóját ellenpéldának: borg kocka.
Amúgy engem sem érdekel a grafika, ez a játék nem amiatt tudja beszippantani az embert.

laccy 2012.02.02. 12:25:55

pedig erre való az Eye Candy :P

a raptor és csh a legszebb

a dread orra elég szutykos :D

a nemezis meg nem szimmetrikus

a lekerekített vonalak meg igenis a fejlettség jelei, a kőkorszaki kőtömbök és éles vonalak meg a primitív népek jelképe

amint az embernek van ideje hogy a hasznos dolgokat széppé is tegye, megteszi
pl illesztések eltakarása

a felület attól lehet darabos, neoretro meg streampunk vagy grunge

amúgy meg az aerodinamikus kinézet már nemcsak az aerodinamika miatt szükséges, hanem egy szimbólum is
az autók orrát sem vágják le ha nem kell akkora motor bele

a lekerekítés a neten is a modern kinézet jelképe lásd html5, css3 és web 2.0 objektumok

cu2 · http://zandagort.hu/ 2012.02.02. 12:42:58

@laccy: Ha alaposabban megfigyeled, szinte egyik hajó sem szimmetrikus. :-)

És hadd ne menjek bele, hogy több ezer éves távlatban vajon mi a szép és mi a modern... Minden korszak és generáció hajlamos a konzervativizmusra, de azért ne gondoljuk már komolyan, hogy akárcsak a száz év múlvai divatot meg tudjuk tippelni.

A neten azért "szép" a kerek, mert új, mert 10 éve még csak szögletes dolgokat lehetett. Amint megszűnik az újdonságértéke, jönnek majd újabb divatok.

De nézd csak meg a Minecraft-ot, meg a pixelart és retro mániát. Most már, hogy technikailag tudunk a játékokban tetszőleges formákat és színmélységet elérni, nem kizárólag a minél realisztikusabb a menő, hiszen megszűnt a "sportértéke", hanem szabadon szárnyalhatnak a divatok.

Mezfin 2012.02.02. 23:34:54

részemről a téma lezárva XD Zoárd számomra bebizonyította az igazát, bár továbbra is gömböt tartom a tökéletes testnek, s ha már ST az etalon nálad a scifiben akkor Omega direktíva:P