Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Interjú Baluval

2011.11.21. 08:24 cu2

Hány éves vagy?

28

Mit csinálsz, amikor nem Zandagortozol?

Dolgozom, olvasok, bulizok, keresem az igazit.

Hogy kerültél először kapcsolatba a Zandagorttal, miért regisztráltál?

Google által, kerestem egy pont ilyen játékot.

Mióta játszol?

2008.10.16-án előregisztráltam mbalu néven a béta szervere. s1-re pedig 2009.11.19-én regisztráltam balu3 néven.

Miért pont a Farkasok és Sólymokban játszol?

Zandagort s3-on alapitotam "merjünk kicsik lenni e galád világban" belső megfontolásbol.

Szereted a scifit? Mik a kedvenc sci-fi könyveid, filmjeid, játékaid?

Nem. Asimov könyvek, -, Zandagort :)

Mi tetszik leginkább a Zandagortban?

Tapasztalatlan játékosokokat segíteni, azzal a kevéssel is, amit tudok.

Mi tetszik legkevésbé?

Személyeskedés.

Mi volt a legérdekesebb sztori, ami a játékban történt veled?

a, s2 szerveren: Yodafone Hatalmas Szövetségben egyik pillanatról a másikra ott maradtam mint vezető. Páran kiváltak, hogy megtámadják a Ronint. Kaptam egy levelet, hogy tartsam össze a többieket. Közben folyamatosan diplóztunk a Roninnal - kiegyeztünk, hogy nem fognak megtámadni minket. Yodának percei voltak hátra, mert a tagság nagy része félt, és nem tudta mi is történik. Miután békét kötöttünk, a többiek is visszajöttek, és megnyugodhattam, hogy nem esett szét a szövi.
b, szintén s2: Kidobtak a Yodából a nagy arcom miatt. Követeltem mindenkinek ugyanazokat a jogokat, ami mint elnökhelyettes járt nekem is. Miután kidobtak, saját szövim meg is támadott.
c, s2 szintén: Elárultam a Yodát, ezt nem fejtem ki, leirtam már párszor, azóta is hari van miatta 1-2-3 emberrel.
d, s3: Farkasok és Sólymok: wwwgomba ő végig a legérdekesebb volt, tépte az idegeimet - így méltó helye van itt (imádom).

Átlagosan napi hány órát foglalkozol a játékkal?

Nehéz kérdés, változó (titok).

Mi alapján nevezted el a bolygóidat?

Nincsen sémám rá, általában magamról és a típust írom ki.

Melyik a kedvenc hajód?

Nincsen.

Az eddigiek során milyen néven voltál megtalálható a játékban és melyik szövetségekben?

Zandagort béta: mbalu. S1-s2-s3-s4: balu3. s3: Piere. s4: balu. s1-s2: Yodafone Hatalmas szövetsége. s3-s4-s6: Farkasok és Sólymok.

Neked milyen a játékstílusod? (pl békésen fejlődő, háborúskodó, stb)

Békésen fejlődő.

Fejben vagy papíron/számológépen számolod ki, ami a játékhoz kell?

Nem számolok.

Mi a véleményed az s4-es változásokról, elsősorban a hajóparaméterekről?

Fulgur meglepett.

Te elégedett vagy a bolygók védelmének jelenlegi lehetőségeivel, vagy lenne ötleted további megoldásokra? És ha igen, mi az?

Védelmet gyengíteném. Szövetség azért van, hogy védje meg a tagjait. Nem foglalható bolygót ne lehessen környezeti KP-val felturbózni. (Bugot[?] itt úgy szüntetném meg, hogy az a felturbózott plan, amit valaki felhúz, amint nem foglalhatóvá válik, resetelődne).

Hajlandó lennél-e önzetlenül, jelképes anyagi összeggel hozzájárulni a Zandagort fejlesztéséhez (közös flottairányítás, gyorsabb szerver, ...), a prémiumtól függetlenül? Ezzel _talán_ ki is váltva a "prémium" fogalmát, aminek hiánya komoly gazdasági hátrányt okoz.

Igen.

Látsz-e megoldást arra nézve, hogy egy új(?) játékost nyugodtan be merj venni az összeszokott szövidbe? (kémszűrés)

Nagy részük az :) FéS

Mi a véleményed a mostanra kialakult 2 pólusú hatalmi felállásról (SB-KR), és véleményed szerint hogyan lehetne ismét színesebbé tenni a politikai palettát?

Ők elvoltak egymással, "hol ez rinyált, hol az". :) Később az FKU megtámadta az SB-t, ezért lelkiismeret furdalásom van. Képes lettem volna "amennyiben folytatok diplomáciát" megállítani az FKU támadását. SB nem támadta volna az FKU-t, ez biztos.

Szerinted jó irányba halad a Zandagort fejlődése? Ha nem, min változtatnál?

Alapvetően a játék bonyolult. A szövetség jelenleg egy üres karácsonyfához hasonlít, tagjait nem tudja támogatni, SHY szerintem nem segítség, a többsége azt sem tudja mit tegyen vele. Limitált nyersanyag küldése reálisabb segítség lenne.

Bevennél egy magyarul nem-tudó játékost a csapatodba? Miért/miért nem?

Megtanulja az anyanyelvem, jöhet. :) Persze jöhet, de nem értene meg úgysem.

Szerinted miért esett rád a választás, hogy interjúalany légy?

Protekció? Névsorban nálam nyílt ki a monitor? Fogalmam nincs, visszakérdezek, miért? [Talonban volt a neved már egy ideje, plusz a szövidből még senkit nem kérdeztem, plusz online voltál, így volt rá esély, hogy időben válaszolsz annak ellenére, hogy későn szóltam.]

Számodra mit jelent a jó, becsületes, fair játék a Zandában?

Becsületes vagyok és fair és jó.

Sokszor elhangzik, érdemi vitát lezáró végső közhelyként, hogy "ez csak egy játék". Mennyiben gondolod ezt igaznak magadra és a zandagortra nézve?

Magamra nézve: töröltem s4-en mikor már nem tudtam helyén kezelni a dolgot és több lett mint csak játék (főplanom eldobása is ludas ugyan a törlésemben).

Mit kérdeznél a következő interjúalanytól?

Milyen ötleted van a Zandagort ismertté tétele érdekében?

Szólj hozzá!

Címkék: interjú játékos

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr903399812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása