Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Változások 1

2009.07.22. 16:30 cu2

A bétához képest a végleges játékban az alábbi változások lesznek:

  • az SPS képzett munkaerőt igényel
  • nincs kezdő titánkészlet, emiatt a 3-as tech szinten csak titánművet tud építeni a játékos (és nem kerül a titán-üveg-olaj csapdába)
  • gyárak fogyasztása/termelése negyedelve
  • építési idők duplázódnak, kivéve a város és a fúziós, ami marad
  • Nemesis támadó/védő értéke 250/180-ra nőtt
  • űrhajók átárazása: önerősítő tulajdonságok nagyobb súllyal
  • űrhajók K+F igénye jelentősen megnövelve, hogy legyen értelme az alacsonyabb szintű hajóknak is
  • támadási moratórium hossza 1 órára növelve, és a megtámadott bolygó erre az egy órára mindenki ellen védett lesz, nem csak a moratóriumot kiváltó támadó ellen

Látható, hogy ezek mind a játék tempóját csökkentik (a hosszát pedig növelik). Erre főleg azért van szükség, hogy azok is labdába tudjanak rúgni, akik csak naponta egyszer (vagy még ritkábban) tudnak bejelentkezni. Persze így páran unalmasnak fogják tartani, de sajnos mindenki igényeinek nem lehet egyszerre megfelelni. Ha lesz rá igény és főleg lehetőség, akkor indulhat majd speed szerver is, pörgősebb játékmenettel.

Lesz még más is a fentieken túl, azokról majd még írok.

6 komment

Címkék: béta gazdaság űrhajó

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr71261277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akos 999 2009.07.22. 20:29:54

Nem tudom az technikailag menyire megoldható de szerintem jó lenne ha az első 3-4 napban speed szerver lenne és csak utána lassulna a normál sebességre. Így jelentősen lerövidülne a játék "unalmas" része amikor még csak az 1. bolygóról szeretné beindítani az űrutazást az ember. Ezt a 3-4 napos gyorsabb termelést minden kezdő játékos megkaphatná hogy segítse a felzárkózásukat.

Jadesárkány 2009.07.22. 21:10:41

Ákos szerintem lehetetlen, de építő javaslat. Változások: Hmmm.... Hát nem fogok a gép elé ragadni! :) Mondjuk a változtatások értelemszerűek.

laci4321 2009.07.22. 21:58:34

Lennének javaslataim.

1. Legyen mindenkinek profilja. Olyan, amit mások elolvashatnak. Ebbe a profilba lehessen írni magunkról azt amit akarunk. Valami olyasmi, mint a travian-ban vagy a klánháborúban. Szerintem jó ötlet lenne. Legalább tudjuk, hogy kit támadunk.

2. Lehesssen egy beállítás szerintem, ahova beírhatjuk a személyes szövetségeseink, MNT-seink, vagy ellenségeink nevét. És a térkép színe megváltozzon. Valamint ki lehessen választani, hogy-e három pozíciót milyen színnel jelöljön nekünk a térkép. Mert hát mindenki másképp szereti. Persze a színválasztás nem feltétlen szükséges.

3. Hadászati pont és hadászati rang. Hogy azért tudjuk, hogy kivel állunk szemben. Harcos típus-e vagy nem. Minél több hadászati pontja van valakinek, annál nagyobb rangot kap. Ja és gondolkodtam azon is, hogy nagyobb rangnál esetleg +morált kaphatna a flotta.

Ez a 3. pont csak egy ötlet, nem szükséges, de azért megemlítésre méltó.
Az első 2 viszont jó lenne, ha lenne.

cu2 · http://zandagames.com/ 2009.07.23. 13:32:51

@akos 999: Hát, nem igazán kivitelezhető. De ha azt vesszük, hogy 7 tech szintből a 6-odikon jön el az űrutazás, akkor azért nem tekinthető elhanyagolhatónak az azt megelőző része a játéknak, így nézve nem is baj, ha nem 3 nap alatt tudja le valaki. Nem beszélve ugye azokról, akik tényleg csak napi 1-szer tudnak belépni, és kattintgatni.

GergőÁron (törölt) 2009.08.04. 12:47:48

Most számolom, hogy az SPS tulajdonképpen kedvezőbb lett így.

Egy SPS bekerülési és fenttratási költségeizt így egy város 1/500-ad részével kell még módosítani, vagyis fajlagosan egy icipicit többe kerül, és picit kevesebbet termel, viszont sima munkaerőre vetítve csak 2 ember kell hozzá, és nem 10, így az egységnyi munkaerő által megtermelt megawattokat nézve mostmár toronymagasan és nagyságrendekkel is a legjobb cucc.

Érzésem szerint ez a végén majd ad még egy ilyen kis ízt a dolgoknak, hogy egy bolygó teljes kimaxolásához az ökoszférabizergáláson túl az is hozzá fog tartozni, hogy a teljes erőműparkot mostmár mégjobban megéri SPS-re cserélni a, mint a bétában. Már persze ha addig be nem teszi a büdös lábát a zandagort a galkaxisunkba.

cu2 · http://zandagames.com/ 2009.08.04. 13:04:56

@GergőÁron: Én így számolnék:
1 város = 30ezer lakóhely = 15ezer munkás
1 város = 5ezer képzett
vagyis 1 képzett = 3 munkás
(Valójában ennél rosszabb az arány, mert tipikusan nem csak városaink vannak, hanem falvaink is.)
1 SPS = 10 képzett = 30 munkás
Vagyis kevésbé hatékony.
Egyébként:
1 SPS = 50ezer MWh
vagyis
1000 MWh költsége 0,6 munkás
Vagyis még a fúziósnál is jobb.
Nem véletlen, hogy ehhez kell a legtöbb kutatás.