Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Fejlődési létra

2009.05.27. 10:09 cu2

Elsősorban a kezdők érdekében bizonyos korlátozások lesznek az elérhető épületek között. Szintet lépni a népesség növelésével lehet, ami nagyjából egyenértékű a gazdaság növelésével (hiszen több emberhez több lakóhely, élelmiszer, energia kell). A BIRODALOM menüpontban látszódik a Tech-szint, ez adja meg, hogy hol tartasz. Ezek a korlátok segítenek egyrészt abban, hogy a viszonylag szűk kezdőkészletből ne fuss zsákutcába, másrészt, hogy fokozatosan tanulhasd meg az egyes épületeket.

0. szint (indulás)

  • Szélfarm
  • Húsüzem
  • Vegagyár
  • Kenyérgyár
  • Falu
  • Fűrészmalom
  • Kőbánya

1. szint (45 000 főtől)

  • Geotermikus erőmű (E-osztály)
  • Bioetanol erőmű (A-, B-, C- és D-osztály)

2. szint (60 000 főtől)

  • Homokbánya
  • Szénégető

3. szint (80 000 főtől)

  • Naperőmű (B-osztály)
  • Hullámfarm (C-, D- és E-osztály)
  • Árapályerőmű (C-, D- és E-osztály + hold)
  • Ozmózis erőmű (D-osztály)
  • Titánmű
  • Üveggyár
  • Olajgyár

4. szint (150 000 főtől)

  • Vízi erőmű (A- és D-osztály)
  • HDR erőmű
  • Urándúsító
  • Műanyaggyár
  • Város

5. szint (250 000 főtől)

  • Atomerőmű
  • Szeszfőzde
  • Félvezetőgyár
  • Űrhajógyár
  • Kutatóintézet
  • Hírszerző központ
  • Teleport

6. szint (500 000 főtől)

  • Fúziós reaktor
  • SPS
  • Kocsma

23 komment

Címkék: fejlődés épületek népesség

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr301146357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akos 999 2009.05.27. 13:14:49

A vízerőművet nem lehetne berakni a kezdő készletbe? Jól jönne kezdéshez.

Dr3v4n 2009.05.27. 14:47:41

Az 1. szintű bioetanol bőven megteszi.

Mordor 2009.05.27. 14:57:58

hát nem tom... én is vizierőművet akartam építeni tegnap de gondoltam majd ma... erre eltüntXD
de 0adik szinten bőven jólenne me viszonylag olcsó és sokat termel

pberci 2009.05.27. 15:34:24

Egy észrevétel: lehetne, hogy az embereknél jelezze, milyen szövetségbe tartoznak? Mert nagyon nehéz lesz így tagokat felvenni, ha már sok szövetség lesz....

pberci 2009.05.27. 21:07:39

Még valami: a WWF természetkárosítás vádjával indított eljárást ellenem, azaz kiirtottam a pandákat: félig kiépített rendszeremet elhagytam kb. 3-4 órácskára, aminek következtében a pandák kipusztultak, aminek következtében a tigrisek egyharmada elpusztult. A génbank persze istenség ilyen esetben, de majdnem teljesen bedőlt a gazdaság...

Tehát: jól jönne, ha kiírná a nyersanyagokhoz hasonlóan az állatállomány-változást...

pberci 2009.05.27. 21:30:39

Időnként jólesne, ha elpusztíthatnék néhány gibbont.
Megenni nem lehet őket, de zabálják a banánom...

pberci 2009.05.27. 21:31:09

Bocs, hogy ennyit írok... Az előző bétáról csak ippeg maradtam le...

pberci 2009.05.28. 14:25:29

Időnként mintha megfagyna a játék: a termelésszámláló nem mozdul, nem épülnek az épületek és nem nyílik meg egy idegen játékos profilja...

GergőÁron (törölt) 2009.05.28. 14:30:27

Ha valamit annyira túltermelek, hogy már nem tudom stokizni, akkor leáll a gyár, vagy pedig nem, és a felesleget beleszórják a tengerbe?

pberci 2009.05.28. 14:42:22

Valami problémám van húsipar terén: az egyetlen ehető állat a panda, viszont azt egyetlen feldolgozóüzem képes egymagában kiirtani...

Dr3v4n 2009.05.28. 17:46:59

Nálam a farkasok fogynak (89%) annak ellenére, hogy csúcsragadozónak számítanak a felsoroltak közül (D típusú bolygón) Ha kihalnak gondolom a többi állat elszaporodik, a növények rohamosan fogyni kezdenek... stb...

De mivel ölöm őket? Vagy ez természetes fogyás? Ha a válasz a Help-ben van, akkor bocsi, még nem értem a végére, de addigis bármi segítség jól jönne. Köszi

cu2 · http://zandagames.com/ 2009.05.28. 17:47:26

@akos 999: Vízierőmű csak A- és D-osztályú bolygókon van. Azért a bioetanol+geotermikus az első komolyabb erőmű, mert így minden bolygóosztályra jut egy, vagyis itt még nincs akkora különbség.

@GergőÁron: Tengerbe.

@pberci: Ne egyél annyi húst. :-)
http://zandagort.blog.hu/2008/12/26/faq_miert_olyan_az_elelmiszeripar_amilyen
Plusz használd az ökoszimulátort:
zandagort.hu/okoszim/

Dr3v4n 2009.05.28. 17:50:22

109 991 (100%) darab marhára túl sok a 55 583 (89%) darab farkas, és emiatt csökkenne magától a számuk? Hagynom kellene a marhákat szaporodni? Hmmm...

GergőÁron (törölt) 2009.05.28. 20:04:40

@Dr3v4n:

ha megeszed a marhát, akkor szegény farkas nem tud annyi mindent enni, így csökken a populáció.

Egyelőre én azt nem is látom be, hogy a D osztályú bolygón miért is kellene egy kicsit is sajnálnom a farkasokat. Dögöjjenek csak meg mind.

Mordor 2009.05.28. 22:19:11

hát nekem A bolygóm van és nincs vízerőművem:S

Mordor 2009.05.28. 22:56:35

gáhh... pedig 2x olvastam el és majd a szemem böki ki de nem látom...
bocsi nem szóltam:P

Dr3v4n 2009.05.28. 23:26:07

@GergőÁron: Igazad van, elég érdekesen hangzik, hogy a farkasok kihalása miatt elszaporodtak a tehenek:D Ezen pár húsüzem segíthet nagyon gyorsan:D Azért még holnap átolvasom alaposabban, hogy melyik fajra hogy hat a farkas, mielőtt hagyom eltűnni Aiur lankáiról...

GergőÁron (törölt) 2009.05.29. 00:04:47

@Dr3v4n:

Nem tudom mi változott az előző béta óta, én azt úgy figyelgettem, míg lakótársam játszódott vele.
De mivel a farkas D bolygón csak malacot és bocit tud enni, amiket amúgy is lehet szabályozni húsüzemekkel, ezért kifejezetten érdemesnek tűnik hagyni kihalni.

Ami persze nem olyan egyszerű, mert mivel a farkast direkte irtani nem tudod, ezért csak egy féleképp lehet kifingatni: ki kell nyírnod az összes bocit és röfit.
Ahogy elnézem, még a röfi pusztulásáért sem nagy kár, mert nincs direkt vetélytársa, és csak haszondolgokat zabál.

Viszont a boci meg lelegel egy csomó káros növényt, így azért nagy kár, azt vissza kellene telepíteni. Mivel úgy tűnik, van egy minimális egyedszám, ami alatt nem életképes a populáció, ezért ezer pengős darabáron elég fájdalmas dolog lehet bocit visszatelepíteni...

phain 2009.05.29. 18:45:17

Én úgy néztem az ökoszimulátorban, hogy a hanga, és a lucerna ki fog pusztulni a bolygómról, ert az egerek, fürjek, meg hasonlók megeszik, de ez ellen lehet valamit tenni?

akos 999 2009.05.29. 21:12:15

Csökkentsd a kitermelést, irtsd a ragadozókat....

phain 2009.05.29. 23:16:31

nem termelek ki közülük semmit, és nem tudom irtani a hozzá tartozó predátort sem, bár egyenlőre szépen megmarad minden, majd ellenőrzöm időnként, de úgy tűnik, hogy mégis megússzák

akos 999 2009.05.29. 23:29:47

A ragadozókat úgy is irthatod ha a többi táplálékukat csökkented. De ha megmaradnak akkor mindegy. :D