Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Részeg űrmatrózok

2009.03.01. 17:21 cu2

Bár szeretnek harcolni is, az űrmatrózok lételeme az űrkikötő, ahol kocsmák és egyéb (a játékban erkölcsi okokból mellőzött) szolgáltató egységek várják őket. Éppen ezért a moráljuk a nyílt űrben a semmit tevéstől folyamatosan csökken: 5 percenként 0,1%-kal. Ha csinálnak valamit (őrjáratoznak, tartanak valami cél felé), akkor nem változik. Ha viszont egy flotta egy bolygó felett állomásozik (amit csak saját/szövetséges bolygó felett lehet), akkor 5 percenként 0,1%-kal nő a morál. Ha pedig a bolygón kocsma is üzemel, akkor a morálnövekedés üteme még nagyobb.

Egy kocsma 100 egyenértéknyi flottát képes kiszolgálni, vagyis ha a kocsmák száma legalább az ott állomásozó flották egyenértékének 100-adrésze, akkor a flották morálja 5 percenként 1%-kal nő (az állomásozásért kapott 0,1%-on felül). Ha kisebb, akkor a kocsmák túltelítettek, és a morálnövekedés arányosan kisebb (vagyis 200%-os telítettség mellett csak 0,5% a növekedés).

A bolygók háborús adatlapján található három ezzel kapcsolatos új szám. A "teljes flottaérték" a bolygó felett állomásozó flották össz egyenértékét mutatja, a "kocsmakapacitás" a kocsmák által kiszolgálható egyenértéket, a "kocsmatelítettség" pedig a kocsmák telítettségét.

3 komment

Címkék: kocsma morál bolygó űrhajó

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr56973694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akos 999 2009.03.02. 07:03:27

Ha jól számolom így 3,47 nap alatt fog 1 maxos flotta "elpárologni". Ez viszont teljesen betesz az őrjáratoknak. Nem lehetne megoldani hogyha én pl: őrjáratozni küldök 1 flottát akkor az megáljon pihenni amikor szükség van rá? Vagy az se lenne rossz, hogy ha két saját bolygó között őrjáratozna a flottám akkor nem csökkenne a morálja.

cu2 · http://zandagames.com/ 2009.03.02. 16:04:10

@akos 999: Igaz, az őrjáratozás ütközik ezzel. Lesz rá valami megoldás.

cu2 · http://zandagames.com/ 2009.03.05. 11:57:13

Egy-két módosítás a visszajelzések hatására:
- volt egy hiba, hogy a friss hajók morálja 1% volt, ez a mértékegységváltás (% helyett század%) következménye, de javítottam
- az őrjáratozás, mint hasznos tevékenyésg miatt ezentúl csak a semmittevő (=egy helyben _áll_ a nyílt űrben) flották morálja csökken, a tevékenyeké változatlan, az állomásozóké nő