Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Tapasztalat 2.0

2009.02.25. 16:52 cu2

Vulpion múltkori javaslata alapján megújult a tapasztalati rendszer. Minden hajótípusnak van egy egyenértéke, ami az árazás alapja, vagyis ezzel arányos mennyiségű titánt, energia, munkaerő... egy hajó legyártása. Ezek a számok megtalálhatók a help-ben az űrhajók leírásainál. Csatában mindkét fél annyi tapasztalatot nyer, amennyit a másik félből sebez, pontosabban a sebzett egyenérték 1%-át. Vagyis egy könnyűcirkáló kilövéséért 0,01 TP jár.

Ezzel a korrekciós tényező fele (tapasztalat és pontosság) visszakerült a csataképletbe (nem a szimulátorban, hanem a játékban). A morál majd a kocsma üzembehelyezésével együtt jön.

13 komment

Címkék: háború tapasztalat csata

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr64965599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vulpion 2009.02.25. 22:26:40

Cucu, ezeket az egyenértékeket hogy számoltad? Mert én csináltam egy kis kalkulátort a játékhoz, de abban kicsit mások jöttek ki (pár % az eltérés). Érdekelne a te képleted.

Vulpion 2009.02.27. 19:17:12

Köszi, így már érthető!:)

Más: jó lenne, ha a rendszer azt is kijelezné, hogy ki fosztotta vagy foglalta el egy bolygómat. Pl. most is elfoglalta valaki a Ciliont, és mivel épp nem voltam gépközelben, nem láttam, ki volt. Az illető a bolygót átnevezte, a koordira fejből nem emlékszem, így szinte lehetetlen rájönni, ki támadott meg. Ezért szeretném, ha 1.) a logból megmondanád, ki foglalta el 2.) ezt az adatot is belevennéd a csatajelentésekbe.

Előre is köszi.

cu2 · http://zandagames.com/ 2009.02.28. 13:58:31

Igaz, ki fogom egészíteni. És mindjárt megnézem, ki volt az.

cu2 · http://zandagames.com/ 2009.02.28. 14:06:31

Most látom, Cilion a tied. :-)

Vulpion 2009.02.28. 16:07:05

Tudom, mert azóta Nejmednek hála sikerült megtalálnom a bolygót és lebokszolnom Mordorral a történetet.:D

Vulpion 2009.02.28. 16:07:39

De ettől függetlenül jó lenne, ha a csatajelentésekben az is szerepelne mostantól, ki fosztott/foglalt.

nEjmEd · http://pixilation.blog.hu 2009.03.01. 10:55:37

@Vulpion: Milyen angyal vagy, hogy így kiadod az informátorodat! :)

akos 999 2009.07.12. 00:47:48

Hi!

Megvannak már zandagort "saját" hajói vagy még a rendesekkel fog jönni?

akos 999 2009.07.12. 00:49:25

@akos 999:
Ui: fogalmam sincs miért ebbe a topikba írtam...

cu2 · http://zandagames.com/ 2009.07.12. 13:48:26

@akos 999: Még nincsenek saját hajók. Viszont eltérő színnel lesznek a térképen, h könnyebb legyen átlátni.

laci4321 2009.07.12. 14:10:06

Na nem találtam sehol sem helyet, szóval ide írom. Bocs.

Egy tapasztalatomat szeretném elmondani. (Ez alapján írtam inkább ide)

Jó lenne, hogyha a flotta menüben a "tevékenység" rész végén, az ott lévő szöveg után lenne egy négyzet, ahova beírhatnánk azt, ahova el szeretnénk küldeni a flottát. Egy újabb helyre pedig, hogy támadás, portyázás, vagy csak menj parancs. Elég unalmas, hogyha flottát akarok küldni, akkor át kell vinnem a térképe a galaxis másik szélére, hogyha épp ott van az a hely, ahova küldeni akarom a hajóim. Mondjuk ha beírjuk egy bolygó nevének első pár betűjét/számát, akkor adja ki a nevet és ha arra kattintunk, akkor odaküldi a flottát. A második meg lehetne mondjuk egy tevékenységkiválasztó. Például egymás alá felsorolva tevékenységek, előttük meg egy pont, amit ha bejelölünk, azt a tevékenységet fogja csinálni, ha oda küldjük ahova akarjuk.

Persze ez csak példa, de szerintem ha flottaösszevonást akarunk csinálni és távol vannak a boygóink, akkor ez nagyon hasznos lenne.