Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Termelés 2.0

2008.12.12. 19:26 cu2

Szintén változott a termelés menete. Az egyik, hogy az inputokból való részesedés a korábbi százalék, majd század százalék után ppm-ben vagyis milliomodrészben van mérve. Páran már találkoztak azzal a jelenséggel, hogy pl nem üzemelt a kocsmájuk, pedig volt elég munkaerejük. Ennek oka az volt, hogy a kocsmára eső munkaerőigény egy nagy gazdaságban olyan pici, hogy század százalékban nem mérhető, vagyis nulla.

A másik, ennél sokkal fontosabb változás: ezentúl részlegesen is tudnak üzemelni a gyárak! Vagyis ha inputhiány lép fel, akkor pl nem 0 üzemel az egy titánműből, hanem 0,56 (vagy amennyit az adott gazdaság megenged).

2 komment

Címkék: gazdaság

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr85819538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viceroy 2009.02.28. 09:34:17

Hello.
Február vége is eljött. :)
Mikor indul?

cu2 · http://zandagort.hu/ 2009.02.28. 14:00:54

Két hetet mondanék. És azon leszek, hogy ezt tudjuk is tartani.
süti beállítások módosítása