Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

FAQ - Kihalnak az embereim. Mit csináljak?

2008.12.01. 23:53 cu2

Tartsd szem előtt az alábbi ábrát:

A népesség meghatározza a munkaerőt (50%-os aktivitási ráta). A munkaerő az energiát (erőművek). A munkaerő és az energia a kaját (élelmiszeripar) és a lakóhelyet (települések). A kaja és a lakóhely pedig a népességet (minimum).

Ha van elég erőmű, kajagyár és település, akkor ez a kör örökké fennmarad, és eltarthat egy gazdaságot. És minél nagyobb ez a kör, annál nagyobbat.

Ha viszont túl nagy gazdaságot próbálsz ráépíteni, akkor összeomlik és magával ránthat mindent. Tehát mindig annyira termelj, növekedj, terjeszkedj, amennyit még elbír ez az alap.

18 komment

Címkék: faq népesség

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr3798959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akos999 2008.12.02. 00:18:18

OFF

Meg lehetne majd azt oldani hogy saját bolygók között szállítsd a nyersanyagot (akár teleportal is) (tehát nem a tőzsdén), ill hogy ez automatikusan is megtörténjen (beállítás szerint)?

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.12.02. 00:33:31

Aha, lesz ilyen. Mármint a sima küldés biztos, az automatikust majd meglátjuk.

naNAna (törölt) · http://braso.extra.hu 2008.12.02. 07:13:35

ON

És arra kell vigyázni, hogy ne legyen túl sok a munka mert akkor a munkások elmennek a kajagyárból és akkor meghanlak. Itt az ok!

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.12.02. 12:04:49

Igen, a kevés munkaerő és a sok munka ugyanazt jelenti: munkaerőhiányt. És a probléma valóban az lehet, hogy pont a munkaerő megújítására (lakóhely, kaja) nem jut elég.

kami34 2008.12.02. 17:54:51

A városhoz egy kicsit kevesebb nyesi is kellhetne és így talán lehetőség nyílhatna 1 főváros építésére.

akos999 2008.12.02. 19:45:27

Jó lenne ha meg lehetne adni hogy menyit akarsz 1 adott épületből építeni, inaktiválni stb.. Nagyobb bolygókon már elég fárasztó amikor építeni akarsz mondjuk 300 falut....

kami34 2008.12.02. 20:14:12

A főjátékban lehet nem tudsz majd ilyen gyorsan ennyi bolygót elfoglalni.

Asasael 2008.12.02. 23:45:21

A munkaero hiany miatt leallo epuleteknel esetleg lehetne prioritast betenni, igy mindenki a keszleteinek megfeleloen allithatja be, hogy mi a fontos szamara (ha van 1 millio kajam, es 1000es fogyasztas akkor nyugodtan lealhatna a kajagyar, es mukodhetnek a tobbi epuletek).

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.12.03. 00:33:56

@akos: Lesz ilyen.

@kami: Az se jó, ha minden két nap alatt felhúzol, és utána unatkozol.

@Asasael: Már próbálkoztam vele, de nem egyszerű. Az a baj, hogy jelenleg optimálisan osztja fel az erőforrásokat, ezért ha ettől eltér az ember (prioritással), akkor előfordulhat, hogy nincs is hiány, és egy kisebb prioritású épület mégsem kap elég erőforrást. Ha lesz változás ezügyben, szólok.

akos999 2008.12.03. 00:48:10

Ugyan nem értek a programozáshoz de ezt nem tudod úgy megoldani hogy a gyárak kétfajta emberrel működnek: 1-el amit a létfontosságú gyárak használnak, és 1 másik fajtával amit a többi. Így a második embertípus számát az összes ember mínusz az 1. típus képlet határozza meg , az 1. típusú emberek számát pedig az összes emberek száma és a létfontosságú gyárak emberigénye közül a kisebbik határozza meg. Ez 1. pillantásra működőképesnek néz ki de te majd megmondod. Azért remélem tudam segíteni.

kami34 2008.12.03. 23:06:21

Úgy gondoltam csak pár %-kal kevesebbért és amig nem épül fel a főváros a legfejletteb technológiák pl:/ űrhajózás:nemezis vagy a kutatóközpontok legfejlettebb technológiái "legutolsó"/ nem érhetőek el. Mert ha valaki már kifejlesztette a nemezist majdhogynem végigveri a galxist. Talán a játék is egy kicsivel izgalmasabb lesz, ha az igazán erős hajó/k/ később jelenik meg.

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.12.03. 23:32:07

@akos: Köszi, megfontolom.

@kami: A fejlett technológiák megszerzése nehezítve lesz, mert tényleg nem jó, ha pár nap alatt eljutsz a csúcsra. :-)

akos999 2008.12.04. 22:45:53

Léci, a több épület egyszerre építését rakd már bele, tényleg nem bírok már "kézzel" annyit építeni amennyit kellene. :(

akos999 2008.12.05. 08:17:39

Ezer hálám, a birodalmamat mentetted meg vele :)

bandireg 2009.01.22. 19:49:55

Tesztben D bolygó , hold van tengeri erőmű egyse. Vagy vannak gyárak, erőművek stb., amik fejlesztés eredményei?

cu2 · http://zandagames.com/ 2009.01.22. 20:05:56

Ha megnézed a helpben, láthatod, hogy ezeknek van K+F igényük, vagyis az energia szektorban érdemes némi kutatást végezned.