Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Grafika előzetes 3

2008.11.07. 00:51 cu2

Elkészültek az erőművek képei. Megtekinthetők a tesztfelületen:

6 komment

Címkék: grafika energia

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr80755038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

naNAna (törölt) · http://braso.extra.hu 2008.11.07. 16:43:50

Nagyon más lesz ez mint a klasszikus játékok... Itt fényképek vannak és minden valósnak tűnik :)

Lenne még egy fontos dolog a játékban, amit nagyon jól kell megtervezni: a bolygón az építkezést, stb...

Úgy gondolom hogy úgy lenne a jó, hogy látjuk a bolygó felszínét. Amikor meg szeretnénk tekinteni a bolygó felszínét, akkor mindig a fő részhez érünk. Itt lennének a nyersanyag-lelőhelyek ( na igen, erről is tudathatnál minket mivel fontos :D ) . Lennének nyilak a térkép szélein, és pl. jobbra vannak az áramforrások, jobbra meg a haderő.

Gondolom eléggé komplikált lenne, de gondolj bele: ha nagyon sok lesz a játékban a képi megjelenítés, az sok jó pontot ad a játéknak, és Te is tudod hogy az első benyomásnak nagy jelentősége van!

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.11.08. 03:06:16

Az iparról (kitermelés, feldolgozás) hamarosan fogok írni. A bolygóirányító felület felosztása elkülönült részekre jó ötlet! Jelenleg egybe van ömlesztve, de tényleg áttekinthetőbb, ha oldalakra van bontva.

A felszíni térkép bennünk is felmerült, de még a legelején elvetettük, többek között azért, mert 10ezer bolygó térképét tárolni és kezelni elég necces. Vagy úgy gondoltad, mint a Travian-nél, hogy be van fixálva a térkép, és csak az változik, hogy az adott helyen felépült-e az oda illő épület vagy sem? Mondjuk abban meg az a nehéz, hogy ha menet közben bővítjük az elérhető épülettípusokat, akkor mindig át kell úgy rajzolni a térképet, hogy odaférjen az új épület. Na meg meg kéne mindent rajzolni tájba illően, ami kb még egyszer annyi meló, mint az eddig elkészült képeket újracsinálni.

naNAna (törölt) · http://braso.extra.hu 2008.11.08. 08:11:56

Igen, a Travian-féle dologra gondoltam... És persze minden rajzot 5-ször kell szerkeszteni mivel 5 bolygótípus van...

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.11.08. 10:02:16

Ja, hát tényleg, bolygótípusonként kéne. :-) Majd esetleg a Zandagort 2-ben...

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.11.09. 01:19:10

Előbb készüljön el a Zandagort 1! :-)