Egy massively multiplayer online stratégiai játék blogja a fejlesztés kezdetétől a játék indulásáig, és túl...

Utolsó kommentek

  • devDavid: Közérdekű közlemény #1 Készítettem egy kisebb adatbázis dump-ot, amivel könnyebb dolgozni (fejles... (2012.12.24. 14:11) Letölthető Zandagort
  • cu2: @devDavid: Lehet, hogy én voltam félreérthető, mert nem vettem rossz néven a(z egyébként jogos) kr... (2012.12.23. 17:42) Letölthető Zandagort
  • devDavid: @cu2: ne érts félre, nem kritizálni akarom, nagyon nagy dolog - szerintem - hogy egy ilyen projekt... (2012.12.23. 17:24) Letölthető Zandagort
  • Utolsó 20

Címkék

Screenshot

2008.10.14. 14:52 cu2

Két screenshot a játékból:


Scrollozható térkép


Egy bolygó részletei

Persze ez még sokat fog csiszolódni...

7 komment

Címkék: grafika űr bolygó irányítás

A bejegyzés trackback címe:

https://zandagort.blog.hu/api/trackback/id/tr100713497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

naNAna (törölt) · http://braso.extra.hu 2008.10.14. 16:12:05

Na.. Szép! :)

Szerintem a második képen lévő "Erőforrások" meg "Gyárak" és stb. lehetne olyan, hogy ha rákattintasz akkor jelennek meg az adatok, tehát sokkal áttekinthetőbb :)

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.10.14. 17:49:33

Azon még úgyis dolgozni kell, hogy a lehető legkényelmesebb legyen.

ShadowPaw 2008.11.01. 13:19:58

Esetleg lehetne,a megjelenő panelnek hátteret adni,hogy ne ez a csúnya piszkosfém szürke legyen,hanem mondjuk az adott bolygó aktuális éghajlatának megfelelően egy kép? Jegesnél-jégmező,Föld típusúnál-erdő,sivatagosnál-sivatag és ilyesmi. Vagy akár ezek kiterjeszthetőek az adott bolygón megjelenő összes panelra és így nem kell olyan sok kép hozzá.

cu2 · http://zandagames.com/ 2008.11.01. 18:09:16

Direkt ilyen a felület. :-) Az első terv az volt, hogy a teljes háttér a bolygó felszínképe legyen, de végül két dolog is ellene szólt:
1. Így egy egységes irányítópultod van, úgy viszont máshogy nézne ki az öt bolygótípus, és a többi, nem bolygóspecifikus felület (térkép, chat, levelezés, help, felderítés).
2. Ha a háttér erőteljes, akkor zavarja az irányítást (nem találod, hova kell kattintani), ha viszont halvány, akkor nem jön át a hangulata.
Végül emiatt döntöttünk úgy, hogy legyen egy bolygókép a jobb felső sarokban.